Hey meiden!
Heb net lekker DVD Alles is LIefde gekeken. Vond het een erge leuke film. Mannetje is nu even lekker aan het playstationen (ja hahaha het zijn net kinderen), dus heb even internet tijdje voor mezelf!
Ukkie, alles weer ok bij de controle? Ik vind het toch altijd weer fijn om even bevestiging te krijgen dat alles daarbinnen nog helemaal goed gaat. Ik moet nu nog om de 3 weken, maar zal na de volgende keer, ben dan bijna 33 weken, ook wel om de 2 weken moeten.
Wat betreft die lekker-liggen-echo... Heb dat gisteren toevallig nog gevraagd aan de echoscopiste in het ziekenhuis. Ze moest er hard om lachen want had die term nog nooit gehoord. Volgens haar bestaat zoiets niet en wordt het ook niet vergoed. Wel uiteraard de echo die gemaakt wordt om de ligging te bepalen als getwijfeld wordt of het kindje wel met het hoofdje naar beneden ligt. Dus niet standaard elke vrouw krijgt zo'n echo... althans bij ons niet. Wat zeiden ze tegen jou?
Weet jij al waar je wilt bevallen? Ik wil graag thuis bevallen, maar ga de 19e nog wel naar een info-avond van het ziekenhuis. Wil het wel graag gezien hebben, mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten.
Twinkel, lekker dingen ingeslagen?!!! Jammie!!
Tara, hoe is het eigenlijk met je kamertje? Al klaar met schilderen en hebben jullie de meubeltjes al?
Vandaag heerlijk genoten van het lekkere weer. Kreeg echt last van voorjaarskriebels en heb me staan uitsloven in huis... ha ha, benedenverdieping is weer aan kant! Natuurlijk wel alles in de allerlaagste versnelling, want anders wordt het echt helemaal niks meer de rest van de dag!
Vanmiddag hebben we onze vakantie geboekt!! We gaan in augustus een weekje weg in Nederland! Onze eerste vakantie als gezinnetje! Hopelijk wordt het wel een beetje mooi weer, maar ja dat weet je in Nederland maar nooit Overigens ook niet in Zwitserland, want daar zijn we vorig jaar weggeregend We gek hoor, want je moet dan ook al bij het boeken de geboortedatum doorgeven van de baby, nou ja d euitgerekende datum dan, hihi. We hebben een luxe bungalow aan het water, hartstikke nieuw en echt van alle gemakken voorzien (lees; bubbelbad, zonnebank, vaatwasser etc). We komen die week prima door denk ik!
Hebben jullie vakantie plannen? Alhoewel de meeste van jullie staan dan zo'n beetje op springen, hihi!!
Volgend jaar willen we dan voor het eerst met de kleine gaan kamperen. Dat vonden we nu echt nog een beetje te vroeg met 4 maanden.
Zo maar eens een potje thee zetten en over half uurtje begint Dancing Queen. Kijken jullie dat ook?
Liefs