WIEBELMAMA'S

Hé Ukkie,

Hoe was het bij de VK? Krijg je ook nog een lekker liggen echo?
Het zou wel leuk zijn natuurlijk.

Jouw zwangerschap loopt alweer bijna op zijn eind.
Nog eventjes en jullie mogen jullie wondertje gaan aanschouwen.
Super zeg!

Liefs, Twinkel3

Hey meiden!

Heb net lekker DVD Alles is LIefde gekeken. Vond het een erge leuke film. Mannetje is nu even lekker aan het playstationen (ja hahaha het zijn net kinderen), dus heb even internet tijdje voor mezelf!

Ukkie, alles weer ok bij de controle? Ik vind het toch altijd weer fijn om even bevestiging te krijgen dat alles daarbinnen nog helemaal goed gaat. Ik moet nu nog om de 3 weken, maar zal na de volgende keer, ben dan bijna 33 weken, ook wel om de 2 weken moeten.
Wat betreft die lekker-liggen-echo... Heb dat gisteren toevallig nog gevraagd aan de echoscopiste in het ziekenhuis. Ze moest er hard om lachen want had die term nog nooit gehoord. Volgens haar bestaat zoiets niet en wordt het ook niet vergoed. Wel uiteraard de echo die gemaakt wordt om de ligging te bepalen als getwijfeld wordt of het kindje wel met het hoofdje naar beneden ligt. Dus niet standaard elke vrouw krijgt zo'n echo... althans bij ons niet. Wat zeiden ze tegen jou?
Weet jij al waar je wilt bevallen? Ik wil graag thuis bevallen, maar ga de 19e nog wel naar een info-avond van het ziekenhuis. Wil het wel graag gezien hebben, mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten.

Twinkel, lekker dingen ingeslagen?!!! Jammie!!

Tara, hoe is het eigenlijk met je kamertje? Al klaar met schilderen en hebben jullie de meubeltjes al?

Vandaag heerlijk genoten van het lekkere weer. Kreeg echt last van voorjaarskriebels en heb me staan uitsloven in huis... ha ha, benedenverdieping is weer aan kant! Natuurlijk wel alles in de allerlaagste versnelling, want anders wordt het echt helemaal niks meer de rest van de dag!

Vanmiddag hebben we onze vakantie geboekt!! We gaan in augustus een weekje weg in Nederland! Onze eerste vakantie als gezinnetje! Hopelijk wordt het wel een beetje mooi weer, maar ja dat weet je in Nederland maar nooit  Overigens ook niet in Zwitserland, want daar zijn we vorig jaar weggeregend  We gek hoor, want je moet dan ook al bij het boeken de geboortedatum doorgeven van de baby, nou ja d euitgerekende datum dan, hihi. We hebben een luxe bungalow aan het water, hartstikke nieuw en echt van alle gemakken voorzien (lees; bubbelbad, zonnebank, vaatwasser etc). We komen die week prima door denk ik!
Hebben jullie vakantie plannen? Alhoewel de meeste van jullie staan dan zo'n beetje op springen, hihi!!
Volgend jaar willen we dan voor het eerst met de kleine gaan kamperen. Dat vonden we nu echt nog een beetje te vroeg met 4 maanden.

Zo maar eens een potje thee zetten en over half uurtje begint Dancing Queen. Kijken jullie dat ook?

Liefs

Oh lekker zeg Anoek, op vakantie!!!

Ook wij hebben nog wat geboekt een paar weken geleden.
In mei gaan we nog een weekje naar Kreta toe. Heerlijk!!!

Zodadelijk gaan we eten bij vrienden en daarna mag ik het badavontuur van hun kleine meid (nu net 4 mnd) mee gaan beleven. Leuk hoor. Het is ook zo'n lekkere meid.
Ook wel een fijn idee dat we volgend jaar allebei een kleintje hebben.

Liefs, Twinkel3

Hoi Hoi

Leuk is dat he..van die kleintjes in bad doen.

Straks in ons nieuwe huis hebben we ook een ligbad dus die kleine van ons kan als hij/zij wat groter is lekker rondspetteren.

Heb nu niet zoveel tijd om te schrijven. We gaan zo naar de oma's van mijn ventje om het grote nieuws te vertellen.

Tot snel.

x-vlinder

Goedemiddag,

Vlinder, wanneer krijgen jullie de sleutel? Hoe reageerden de mensen die jullie vertelt hebben dat je zwanger bent ???  

Anoek, ons kamertje zit momenteel niet zoveel schot in. Moet nogsteeds voor de 2e keer gelatext worden... kwam steeds wat tussen. Maar we hebben nog tijd zat, dat scheelt.
Lekker hoor, vakantie geboekt... enne met die kleine dr bij vermaken jullie je ook wel als het hier in nl niet zo mooi weer is! Voor de zomer hebben wij niets gepland, in de zomer zelf in ieder geval lekker thuis, en misschien gaan we in het najaar nog wel even weg.

Geweldig trouwens om alleen maar goeie berichten te horen over alle echo's!

Voor de rest wens   ik iedereen nog lekkere vrije dag toe!

Tara

Hoi   Hoi

Wij krijgen eind van deze maand de sleutel. Kunnen we mooi meteen een kamertje vrij houden voor onze smurf.

Weet je als ik dit forum open krijg ik helemaal de kriebels en het Spaans benauwd...hebben jullie dat ook? Ik lees allemaal onderwerpen die ik helemaal niet wil zien!

Ik scrol steeds maar meteen naar de wiebelmama's en probeer ons kletshoekje snel te vinden.

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Dat gevoel heb ik ook wel hoor.
Vooral als ik topics zie staan over bloedverlies, curretages, lege vruchtzakjes e.d.

Gelukkig komt de 2e echo er snel aan en krijgen we hopenlijk mooie beelden van onze kleine spruit te zien. Ik vind het toch nog wel spannend hoor.

Aan de ene kant voel ik me helemaal zwanger en ben ik ervan overtuigd dat ik in september mama ga worden, maar aan de andere kant zit er soms toch nog even het gevoel dat het natuurlijk ook nog anders kan lopen.

Niet vanuit gaan natuurlijk!

Ook vandaag weer heerlijk weer.
Ik ben vandaag ook weer begonnen met werken en heb nu nog eventjes middagpauze. De zandbak is weer lekker open gegaan vandaag.

Liefs, Twinkel3

Hey meiden,

Twinkel en Vlinder, ik begrijp jullie bezorgdheid wel, maar bedenk dat jullie al een superecho hebben gehad met een mooi dapper kloppend hartje en niks er op wijst dat er iets niet goed zou zijn.
We kennen allemaal de cijfers van het % miskramen en dat zijn er nog best veel, dus ook dat zie je hier terug. Overigens hoeft bloedverlies niet altijd slecht nieuws te betekenen (kijk naar mij). Dus zet je zorgen op zij en lees gewoon die topics niet! Lekker genieten, want alles gaat top bij jullie!

Twinkel, ook lekker nog op vakantie! Al wel een buikje om mee te pronken dan!!! Lekker hoor! Gek idee, maar als jij daar loopt te pronken, loop ik achter de kinderwagen...

Vlinder, schiet al op dat jullie de sleutel krijgen. Moet er veel geklust worden?

Tara, je hebt idd nog tijd zat! Jullie zijn lekker op tijd begonnen, dus verder geen druk of zo. Dat is wel zo lekke rhoor. Hebben wij ook en dat geeft wel rust nu moet ik zeggen. Kindje kan komen, bij wijze van spreken natuurlijk want vind 31+ weken nog wel te vroeg hoor.

Hier is de verkoudheid gelukkig weer een beetje onder controle. Loop niet meer zo te snotteren. van het weekend was het helemaal niks en heb dan ook echt helemaal niks gedaan.
Zaterdag nog wel een bijpassend wandlampje voor de babykamer besteld! Hopelijk kunnen we die zaterdag ophalen!

Verder is die kleine vandaag echt super super druk.... wel genieten, maar de schopjes en porren worden nu toch wel wat pijnlijker, hahaha!

Zo lekker eten en dan is het hier hopelijk vanavond weer wat drukker.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan