Goedemorgen,
vlinder, ik heb je foto's gezien. Mooi (subtiel klein) buikje heb je hoor. Zo begon het bij mij ook... Ik heb je een foto gemaild van een paar weekjes geleden, Tara, jij hebt 'm ook.
Twinkel en Anoek: voor jullie nog even wachten (bovenstaande foto hadden jullie al). De nieuwste foto's staan nog op de camera en ik ben niet (helemaal niet) handig met computers...komt omdat mn mannetje in de IT zit: daar word ik lui van. Zo weet hij weinig van belastingen en ik weinig van IT. Ieder zn ding. Zal hem vragen de foto's op de pc te zetten, dan mail ik ze (zijn van van de week, dus bij ruim 39wk). Even geduld dus nog.
Oh, de presentatrices van Bevalling en de Verloskundigenpraktijk zijn niet dezelfde trouwens, ben ik net achter (je moet wat doen...in je verlof).
Anoek, vraagje. Wat heb jij aan kleertjes voor je beeb in de ziekenhuistas zitten,en dan m.n. voor in de auto? Ik kan me zo voorstellen dat het best koud is en ik heb er (nu nog) alleen een luierpakje, mutsje en pakje in, en een omslagdoek. Dan in de maxi cosi met voetenzak. Vraag me af of dat warm genoeg is. Heb van mn schoonmoeder een gewatteerd pak gekregen (soort skipak), maat 56. lekker warm, muts erop, dichte handjes en voetjes. Misschien die maar over het gewone pakje doen (mutsje eronder nog) en dan in de MC met voetenzak? Wat denk jij? Wil niet dat ons ukkie het te koud krijgt...
Vanmiddag om 4 uur moet ik weer naar de verloskundige. Zal wel weer een standaard-check zijn, ik zal nog eens vragen van de harde buiken want blaasontsteking is het dus niet. Misschien toch voorbereiding? En hoe serieus moet ik dat dan nemen? Hmmm...van mij mag baby er nu echt wel uit...
Nou meiden, ik ga even ontbijten, kort huishouden en dan verder met de Kraamafdeling en, als ik er zin in heb, de bevalling.
Tot later!
Liefs, Ukkie26