Zo voor de tweede keer: Goedemorgen!!
Alles was helemaal perfect bij de verloskundige!! Kwam dus mooi overeen met hoe ik me voel, ha ha! Bloeddruk nog steeds goed. Was deze keer éindelijk eens niet aangekomen... ik helemaal blij,hihi! Groei ook goed, hartje weer mooi ritme, al lag de baby niet hoe de vk dacht... eigenwijs ding Net als pa en ma!! Kindje ligt er echt helemaal klaar voor. Ook schoudertjes liggen in het bekken... (dus dat is die pijn die ik in mn lies voel als ik op mn zij lig). Ze heeft het me ook zelf laten voelen en moet zeggen.... was best even onder de indruk, hihi!
Ik heb ook even met haar gehad over de druk van onderen en mn op mn blaas. Ik dacht nl dat dat minder zou worden (volgens de boekjes dan), maar zij lachen... niet dus... volkomen normaal dat ik om de haverklap richting toilet moet, ha ha! Natuurlijk ook door al dat vocht dat afgevoerd moet worden!
Verder die buikkrampen die ik af en toe heb onderin mn buik. Ik heb dan het gevoel alsof ik echt moet rennen naar het toilet, van die krampen die je kan hebben als je diarree hebt, maar dan zit je daar.... en komt er helemaal niks.... Volgens mij VK dus wel degelijk mn baarmoeder. Dus conclusie, dat er toch wel wat voorbereidingen zijn. Niet dat dat nou gelijk iets zegt, ha ha! Ze zei ook dat je bij weeën het ook mn in je onderbuik voelt. NOu ben benieuwd... al sla ik die bevalling toch liever over, ha ha! Weet dat het moet, maar heb geen idee wat ik kan verwachten, en daar ben ik nou net geen ster in.
Kortom, het gaat dus prima! Heel verhaal, maar moest het even kwijt
Ben benieuwd wat ze morgen tegen jou zeggen Ukkie over die harde buiken! Mijn vk vroeg er juist naar toen ik vertelde van die krampen, of ik ook daarbij harde buiken had. Misschien dat de combi op weeën lijkt, aangezien ze vertelde dat de pijn mn onderin zit... Voor jou is het nu echt spannend! Je banner geeft zelfs aan dat het elk moment kan gebeuren, hihi! Hoe voel je je daaronder? Ik begin toch wel een beetje zenuwachtig en opgewonden te worden. Het is zo dubbel... zenuwachtig voor de bevalling, maar ik verlang er nu toch wel naar om mn kindje te zien, vast te houden, te ruiken, te horen....
Heb idd ook gisteren de bevalling gezien in dat bad. Blijf me verbazen over de idiote kleding die ze aan hebben. Gelukkig heb je tegenwoordig mooie zwangerschapskleding zeg. Maar vond het ook wel mooi om te zien hoe het kindje gewoon onder water bleef, ogen wijd open.... maar mij lijkt het ook wel een heel gedoe zo'n bad in de kamer. Dat ding was ook echt enorm zeg! Je loopt overigens wel een risico om een weeënstorm te krijgen in bad. Ik heb straks de keuze tussen douche en bad.Denk dat ik het bij de douche houd.... volgens mij kom ik het bad echt niet meer uit, hihi!
Tara, als zelfstandig ondernemer is het idd wel wat lastiger. dat snap ik wel. Probeer wel je rust te nemen, dat is echt belangrijk die laatste weken. Zowel jij als je kindje moeten uitrusten voor de bevalling. Daarnaast maakt het kindje de laatste weken nog een groeispurt door. Ook na de bavlling niet te vroeg weer beginnen. Ze vertelden bij de gym dat je zeker 6 weken echt heel rustig aan moet doen, anders loop je risico mbt verzakkingen en zo... Anyway, goed bedoeld advies van mij, maar snap ook wel dat de praktijk niet altijd even flexibel kan meewerken. Hoop dat je voor jezelf een goede balans kan vinden.
Hoe zit het inmiddels met die buikfoto van jou??? Kunnen we nl al gaan raden!!!
Hier trouwens gisteren een nieuwe buikfoto gemaakt! Zal em straks even van het toestel afhalen en op Hyves zetten (en de andere mailen!).
Nou meiden, ik ga nog even verder "surfen" en straks weer verder kijken naar de kraamafdeling en de bevalling.
Liefs Anoek