Goedemorgen,
Ik ben er ook alweer 3 kwartier uit hoor... Niet zo zeer een slechte nacht, maar manlief moest om 9 uur bij de kapper zijn. Die man van mij is echt een vroege vogel. Uitslapen voor hem is 8 uur, max 9 uur, ha ha! En ik? Vannacht weer om de 2-3 uur naar het toilet. Eerste keer al na 3 kwartier nadat ik was gaan slapen....arghhhhh... Buiktechnisch was het wel rustig vannacht. Echt typisch... ik heb er s middags en s avonds last van. Ook bij mij begint het nu wel te komen, dat als ik s nachts wakker wordt, denk ... nope, niet begonnen, jammer. Ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat mijn harde buiken komen door gedraai van de beeb, want die is nog steeds zo ontzettend druk. Alleen de krampen kan ik niet verklaren. Wel irritant, want ik had ze tijdens het boodschappen doen, ha ha.
Ik merk echt dat dit nu de laatste loodjes zijn. Ik kan bijna niks meer... bleehhhh, toch vind ik het nog steeds leuk, maar de beeb mag ook wel komen hoor. Alleen nu even wachten, hoor. Pas vanaf morgenavond weer. Want morgen is mn vader jarig en ondanks dat hij het geweldig zal vinden om als verjaardagscadeautje een kleinkind te krijgen, vind ik het niet echt handig... Maaaarrrr daar houdt de beeb geen rekening mee.
IK zie wel of ik nog kan posten hier als de bevalling begonnen is.... hoop van niet, haha, want dat betekent dat het lekker vlot verloopt!
Zit nu naar de bevalling te kijken. De beelden zijn van midden jaren '90 ben ik nu achter. Gelukkig waren we toen niet zwanger met die achterlijke kleding!
@Tara, jij hebt mijn foto's toch wel gezien? Ze staan op Hyves, dus je kan er bij!
Shame on you, nog geen foto's? Wel je buikie vast leggen voor het nageslacht hé?! En voor jezelf! Ik vind het wel leuk om de foto's te zien en mn buik te zien groeien!
Ukkie, heb jij de laatste foto al van het toestel af?
@Pippie, hoe is het met de vermoeidheid?
@ Twinkel en Vlinder, rust weer een beetje teruggekeerd? Even lekker ontspannen dit weekend hé na zo'n drukke week! Gaat het goed met jullie.
Liefs Anoek