WIEBELMAMA'S

He meiden,

Hier alles goed hoor! Nog steeds erg moe, maar ja, als dat alles is mag ik niet klagen geloof ik. Eergisteren heb ik de baby voor het eerst "echt" gevoeld. Tenminste nu weet ik zeker dat het de baby was, die keren daarvoor twijfelde ik. Zo bijzonder. Mijn buikje begint nu ook echt te groeien. Er is geen twijfel meer of het een dikke of een zwangere buik is. Nu duidelijk een zwangere buik!!

Anouk en Ukkie, zo spannend. Ik spiek regelmatig even hoor of er al wat geboren is.
Ik denk trouwens Anouk een meisje en Ukkie een jongen. Ik heb alleen vaak niet veel tijd wat te posten.

Twinkel en Vlinder, voelen jullie ook al wat? Ik wou eigenlijk dat ik het de hele dag voelde. Al zullen Ukkie en Anouk wel zeggen dat het op een gegeven moment ook wel minder mag! Maar goed, voor nu is die bevestiging zo af en dan heerlijk!!

Tara, bij jou begint het ook al echt op te schieten zeg! Het kamertje, ben je daar al klaar mee??

Liefs Pippie

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (29-03-08) 39w5d, 31 mrt uitgerekend, 4 april volgende controle VK

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 38wk  (27-03-08), 10 april uitgerekend,  2 apr  volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  16 weken  5 dagen (18-3-2008).  31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend! 3 april naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Hey meiden!

Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Vanmiddag bij vrienden geweest en vanavond lekker saampjes met manlief op de bank!

Twinkel, neem de rust wel hé? Anders worden je klachten alleen maar erger. Alles is anders nu je zwanger bent en het feitdat er een kindje in je buik groeit vraagt erg veel energie van je lichaam. Energie die eerst naar je kindje gaat en daarna pas naar jou. Op tijd je rust nemen voorkomt dat je jezelf straks een keer goed tegen komt.
Ik ben wel eens te ver doorgegaan en stond huilend van vermoeidheid en ellende voor de deur.... niet leuk... en niet nodig, ha ha! Maar goed, ik moest eerst mezelf tegen komen voor ik het besefte, ondanks dat mn man me al meerdere keren er voor gewaarschuwd had ;-)

Pippie, lijkt me toch wel lastig dat je steeds zo moe bent, maar idd wat je zegt... alsdat het enige is. Je hebt het er gewoon voor over omdat je weet waar je het voor doet :) En ja, het kan altijd erger. Je hoort weleens verhalen...

HIer is het eigenlijk weer rustig in mn buik. Weet het ook niet meer. Ben een beetje ongeduldig... en zelfs mn mannetje zei vandaag dat ie het wachten een beetje zat is, hihi! Maar ja, kan nog goed dik 3 weken duren.

Meiden geniet van jullie weekend!

Liefs Anoek

Hoihoi,

het is wel heel spannend zeg. Ik kijk regelmatig of er ondertussen al een beeb aankomt bij Ukkie of Anoek. Het is wel bijzonder hoor dat jullie al bijna mama worden. Ik weet dat jullie ernaar uitkijken dat het zover is, maar wat denken jullie dat je het meest gaat missen van zwanger zijn?

Ik verbaas me er trouwens ook over hoe snel het bij de andere meiden gaat. Het lijkt voor mij gevoel pas terug dat jullie schreven dat je zwanger bent en nu voelen jullie de beeb allemaal al. Ik zal zo maar eens kijken naar alle buikfoto's.
Tara, bij het nadenken over het geslacht was jij eigenlijk de eerste bij wie ik een heel sterk gevoel had. Ben benieuwd of dat ook waar zal zijn 50% kans :)

vs

Ukkie

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen
VS: jongen
PIPPIE: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje
VS: jongen
UKKIE: meisje
PIPPIE: meisje

Hoi meiden,

Ik heb Ukkie al even niet gezien. Zou het dan toch zover zijn???
Gek hè, dat je er meteen wat van denkt als iemand er even niet is.
Ik hoop het wel voor haar, want volgens mij zien Ukkie en Anoek echt uit naar de komst van de kleine.

@Anoek, je hebt helemaal gelijk hoor meid wat betreft het nemen van de rust, maar ik vind het toch moeilijk! Gistermiddag heb ik idd even op de bank gezeten, maar ik kon de rust niet vinden. Dus toch maar aan het stofzuigen geslagen. Dat voelde echt niet prettig in mijn onderrug, maar ik wilde het toch graag zelf doen. Tot mijn man hier een stokje voor stak. Hij wilde het echt niet hebben. Gevolg - ik heb een flink potje gejankt, maar toch maar toegegeven. Hij had ook helemaal gelijk, maar ik vind het zo moeilijk om van hem te vragen om wat in de huishouding te doen, terwijl hij ook ontzettend druk is. En dan zit ik op de bank. Het voelt gewoon zo vreemd.
Vanmorgen heb ik nog even gestreken, maar dat voelde ook nog niet goed hoor, dus daarna maar een heerlijk warm bad genomen. Gelukkig hielp dat wel.
Ik zal toch wat meer op mijn lijf moeten letten, anders heb ik alleen mezelf maar te pakken, dat weet ik ook wel. Vanmiddag hebben we nog een verjaardag op het programma staan, maar verder gelukkig geen verplichtingen meer.

@Vs, ik zal jou de foto's ook opsturen.
Ik wist niet of je het leuk zou vinden om ze te zien, maar gezien je berichtje stuur ik ze jou ook op hoor. Mochten de andere wiebelmeiden het leuk vinden dan wil ik ze best opsturen hoor, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het best confronterend kan zijn.

Fijne zondag nog allemaal,

Liefs, Twinkel3

Pippie, ik heb jouw mailadres niet. Mocht je het leuk vinden om mijn foto's te zien dan kun je je mailadres mailen naar twinkel1979@hotmail.com, dan stuur ik ze ook naar jou.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan