WIEBELMAMA'S

Hier even een (kort) berichtje van mij: niets aan de hand hoor, gewoon lekker een vrij dagje...

Het rommelt wel, maar dat doet het al weken.

Verder alles prima. Houd jullie op de hoogte.

Liefs, Ukkie26

Hoi!

Ook even een kort berichtje van mij, wnat ben hartstikke moe. Vanmiddag verjaardag gehad van mn pa en net pas thuis. Kan toch niet zo goed meer tegen die drukte allemaal, maar kom me ook even "melden";-)

@twinkel, herkenbaar dat het moeilijk is, maar bedenk maar dat je samen zwanger bent en dat dit voor je man ook een manier is om bij te dragen. Dit zal hij ook met alle liefde doen. Ik heb ook zo doorgelopen omdat ik het niet wilde vragen.... en ja, dan is het weer janken, ha ha! Lang leve de hormonen ;-)

@Ukkie, rommel rommel rommel.... grrrrr hier ook af en toe. Vandaag nog niet, maar vannacht was weer doffe ellende. Elk uur naar de wc en pijnlijke harde buiken en krampen. Maar ja, de vk zei ook zolang je twijfelt, is het nog niet zover, ha ha!!! Morgen is je uitgerekende datum hé? Lijkt me wel een beetje raar hoor. Ben benieuwd hoe je je er morgen bij voelt!

Ik duik zo meteen lekker mn bedje in. Trusten en tot morgen.

Liefs Anoek

Goedemorgen,

weer een korte update: vannacht een slechte nacht gehad, bah. Van half 3 tot half 5 wakker geweest: het rommelde nogal. Harde buiken elke 5 minuten, en pijnlijk ook. Maar: nu zijn ze weer weg, helaas.

Anoek, het voelt eigenlijk best vervelend dat ik vandaag uitgerekend ben en er nog geen kindje is en het compleet onduidelijk is of het binnenkort komt. Kan maar zo nog 1 week duren: rommelen doet het bij mij al een tijdje...
Ik hoop voor jou dat jullie ukkie voor de uitgerekende datum komt, lijkt me wel zo fijn.

Ik ga proberen nog even te slapen (heb er een hard hoofd in). Tot later vandaag.

Liefs, een beetje een treurige Ukkie26

Goedemorgen!

Hier nog snel even een berichtje van mij. Vanmiddag gaan we weg naar center parcs, en ik moet nog vanalles doen! Nouja, het komt wel af...

Ukkie en Anoek, ik vind het wel spannend dat ik nu een weekje wegga, terwijl jullie hopelijk deze week je kindje eindelijk vast kunnen houden! Als de bevalling bij jullie begint, dan wil ik julie in ieder geval alvast heel veel succes wensen!

Ukkie, kan me voorstellen, dat het van jullie nu wel mag komen! Maar als ik terugkom hebben jullie vast een heel mooi kindje. Wel vervelend dat het 'snachts aldoor zo rommelt, je hoopt dan toch dat het begint....

Voor de rest zou ik tegen iedereen  willen zeggen: doe rustig aan (ook jij twinkel) en geniet nog even lekker van het getrappel in je buik.

liefs Tara

Goedemorgen,

@Tara. snel nog even wat dingen doen meid en dan kan je lekker gaan genieten van een welverdiende vakantie! Heerlijk hoor zo'n midweekje (of ging je nou een week?) Center Parcs! Veel plezier!

@Ukkie. ik zit nog niet aan mn uitgerekende datum, maar kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Het is toch de datum waar je 9 maanden op "gericht" bent. We weten natuurlijk best dat slechts een paar % op de uitgerekende datum bevalt, maar toch is het een magische datum. Is het voor mij ook. Hoop dat dat gerommel nu snel doorzet in het echte werk. heb wel het idee dat het steeds serieuzer wordt. Ik heb die pijnlijke harde buiken pas 1 nacht gehad. Afgelopen nacht niks aan de hand. Redelijk geslapen, wel eruit om te plassen, maar voor de rest niks. Zul je zien dat bij mij straks het in 1 keer begint, ha ha, en dat ik dan denk dathet "gerommel" is! Hoop echt dat jij voor mij bevalt! Ik hoop dat onze uk deze week komt (is mijn voorspelling), maar voor jou zou het denk ik erg frustrerend zijn als ik eerst zou bevallen... tenminste zo zou ik het wel voelen. Dus we gaan er beide voor deze week!
Vrijdag heb je afspraak bij de VK toch? Ga je vragen of ze willen strippen als je dan nog niet bevallen bent?

Verder weinig te melden. Heb echt nog vast geslapen nadat mn mannetje is weggegaan. Ik vind dat wel irritant. s Nachts slaap ik slecht met veel wakker worden en moeilijk in slaap komen en s ochtends heb ik daar geen last van. Denk dat ik dan redelijk veel vocht kwijt ben.... ik zweet s nachts ook echt het bed uit... vreselijk, smerig, heb jij dat ook Ukkie of houd jij niet zoveel vocht vast?

Ga nu even De Kraamafdeling afkijken!

Ukkie, succes meid! Ik duim voor je dat snel voor het eggie aan de bak mag!

Liefs Anoek

Hai Anoek,

ik zou het voor jou leuk vinden als je snel bevalt, eerder dan ik, voor mezelf inderdaad iets minder...ben toch 10 dagen eerder uitgerekend dan jij. Maar ach, als het zo is, dan is het zo. Kan er weinig aan doen.

Helaas zeggen die harde buiken niet zo veel. Ik had ze bij ruim 37 weken ook, 2 nachten achter elkaar. Toen alleen eind van de middag, begin avond, gisteravond weer, vannacht 2 uur lang en nu lijken ze ook langzaamaan te komen. Maar dat zegt niets...

Ik moet inderdaad vrijdag weer naar de VK. Weet niet of ze strippen hier, denk dat ze dat niet doen als je je nog goed voelt (en gelukkig is dat zo) en natuurlijk moet er dan al wel wat gebeuren, baarmoedermond deels verstreken ofzo (schijnt, weet er eerlijk gezegd weinig van). Ze hebben het er totaal nog niet over gehad, misschien dat ze dat hier wel niet doen...

En jij? Doen ze bij jouw vk aan strippen?

Ik houd trouwens niet veel vocht vast maar heb het 's nachts wel erg warm. Komt door het zeiltje: dat laat natuurlijk totaal geen vocht door. Bah.

Nou, ik ga even lunchen (trek!) en dan met een boek op de bank. Rust is het sleutelwoord volgens mij...

Anoek, jij ook succes met de laatste loodjes (want dat zijn het toch echt!) en tot forum's.

Liefs, Ukkie26

Hoi Ukkie,

Ook hier alle rust.... heb net mn boek uitgelezen. Zo even stofzuigen boven en dan ga ik denk ik maar even naar het winkelcentrum hier in de buurt. Even een frisse neus én een nieuw boek halen.

Geen idee of mijn vk aan strippen doet.... hahaha gelukkig is het een zw-forum, anders zou je nog wat anders denken;-) Ik heb het er nooit met ze over gehad. Is natuurlijk ook nog niet aan de orde. Volgens mij doen ze het ook pas vanaf 41 weken. Ik weet er het fijne ook niet van. Heb wel gevraagd hoe lang ze je "overtijd" laten lopen. Bij ons ga je met 41+5 naar de gyn en wordt in overleg met jou bepaald wat er gaat gebeuren. Mits jouw conditie en die van het kindje nog goed zijn, anders wordt je soweiso ingeleid. Hoop voor ons allebei dat de bevalling zelf op gaan komt en dat we niet hoeven worden ingeleid. Dat lijkt me echt vreselijk. Dan moet je sowieso in het zkh bevallen en daarnaast schijnt dat heftiger te zijn dan wanneer de natuur zn gang gaat. Aan de andere kant, als je bijna 42 weken bent, dan wil je denk ik ook wel dat je een handje geholpen wordt.

Ik heb vandaag echt zo'n hang-baal-dag.... heb nergens zin in... voel me niet helemaal fit... beetje misselijk. Kindje is trouwens opvallend rustig vandaag... weet niet wat ik er van moet denken... Gelukkig heb ik het al wel goed en duidelijk voelen bewegen, dus wel even sterk als anders, maar niet zoveel. Misschien vanavond weer...

Laatst vertelde je dat je s nachts als je eruit moet, denkt van 'shit, weer niks...' Nou dat begint bij mij nu ook wel te komen. Moet nu nog 10 dagen... Ik ben zelf 10 dagen te vroeg geboren...zou wat zijn zeg, ha ha! Moet ik wel snel bevallen anders halen we het niet eens meer, hihi! Ik merk ook wel dat mn wereldje steeds kleiner wordt, meer en meer ben ik met die bevalling bezig en met de komst van het kindje. Ikmoet er steeds aan denken. Andere dingen kunnen me niet echt meer boeien en tegen drukte kan ik al helemaal niet meer. Ben dan ook blij dat de verjaardagen en zo erop zitten... het eerst volgende feestje is de geboorte van mijn kindje!!!! Heb jij dat ook dat je er zo mee bezig bent en dat andere dingen er niet toe doen?? Ik herken mezelf daar eigenlijk helemaal niet in... Had gedacht mn werk moeilijk los te kunnen laten, maar dat gaat zo gemakkelijk....

Nu ga ik echt maar even wat doen, anders voel ik me echt een nietsnut... Hoopdat je gerommel van nu doorzet en dat je vanavond of morgen je eigen Ukkie in je armen mag hebben. Ik denk aan je.

Liefs Anoek

Haai,

Ik heb laatst aan de VK ook gevraagd hoe lang ze me overtijd gaan laten lopen: 2 weken. Baal baal. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik op een maandag 42 weken ben: als dat voor of in het weekend is willen ze dat weekend ook nog wel eens "afwachten", met het gevolg dat je dan al ruim 42 weken bent voordat je bij de gyn belandt...
Maar ik hoop natuurlijk gewoon dat ons ukkie zich binnenkort aandient, lijkt me wel zo prettig. Lekker thuis.

Ik had afgelopen vrijdag zo'n baaldag. En mn mannetje was druk op zn werk dus even gezellig mailen was er ook niet bij (helaas). Had echt het gevoel dat ons ukkie er nooit uit zou komen, werd er verdrietig van. Nu gaat het weer wat beter. Ik hoop alleen echt wel dat het deze week gebeurt. Word gek van alle mensen die vragen (als ze me zien nota bene): is het nog niet geboren?! NEE, wat denk je dan, dat als het geboren is ik nog met zo'n dikke buik loop?!?! Vragen naar de bekende weg, bah, houd ik niet van.

Ons ukkie was gisteren ook erg rustig. Voelde 'm wel "wurmen" (schoppen kan ik het niet meer noemen) af en toe, maar lang niet zo hard als de dagen ervoor. Dus ik had stille hoop dat het vannacht zou beginnen: stilte voor de storm zeg maar> Maar nee dus.

Ja, dat kleine wereldje: heel herkenbaar. Vorige week zondag had ik een verjaardag van een vriendin van me: was erg gezellig, maar ik ben blij dat dat voorlopig de laatste was. Tenzij ik dramatisch overtijd ga: mn broertje is op 12 april jarig. Hoop echt dat ons ukkie er dan uit is hoor. Pff, moet er niet aan denken dan nog met een toeter te lopen.

Ik heb verder ook weinig behoefte aan grote gezelschappen. Even iemand op de koffie is gezellig, maar om nou een hele groep langs te krijgen, nee. Of naar de stad: vond ik altijd erg leuk, maar nu: nee. Ik wacht wel totdat de kleine er is, dan ga ik als een trotse pauw (in hopelijk mooi lenteweer) achter de MC de stad in. Kan ik nu al naar uitkijken! Lekker kleertjes kopen (dan "mag" het weer en weten we het geslacht). Jeej!

Nou meid, even volhouden nog. Sterkte met je hang-baal-dag, ik duim dat je misselijkheid weer wegtrekt en dat je beeb zich snel aandient. En voor een goede bevalling natuurlijk!

Liefs Ukkie26

Terug
Bovenaan