Haai,
Ik heb laatst aan de VK ook gevraagd hoe lang ze me overtijd gaan laten lopen: 2 weken. Baal baal. Gelukkig heb ik de mazzel dat ik op een maandag 42 weken ben: als dat voor of in het weekend is willen ze dat weekend ook nog wel eens "afwachten", met het gevolg dat je dan al ruim 42 weken bent voordat je bij de gyn belandt...
Maar ik hoop natuurlijk gewoon dat ons ukkie zich binnenkort aandient, lijkt me wel zo prettig. Lekker thuis.
Ik had afgelopen vrijdag zo'n baaldag. En mn mannetje was druk op zn werk dus even gezellig mailen was er ook niet bij (helaas). Had echt het gevoel dat ons ukkie er nooit uit zou komen, werd er verdrietig van. Nu gaat het weer wat beter. Ik hoop alleen echt wel dat het deze week gebeurt. Word gek van alle mensen die vragen (als ze me zien nota bene): is het nog niet geboren?! NEE, wat denk je dan, dat als het geboren is ik nog met zo'n dikke buik loop?!?! Vragen naar de bekende weg, bah, houd ik niet van.
Ons ukkie was gisteren ook erg rustig. Voelde 'm wel "wurmen" (schoppen kan ik het niet meer noemen) af en toe, maar lang niet zo hard als de dagen ervoor. Dus ik had stille hoop dat het vannacht zou beginnen: stilte voor de storm zeg maar> Maar nee dus.
Ja, dat kleine wereldje: heel herkenbaar. Vorige week zondag had ik een verjaardag van een vriendin van me: was erg gezellig, maar ik ben blij dat dat voorlopig de laatste was. Tenzij ik dramatisch overtijd ga: mn broertje is op 12 april jarig. Hoop echt dat ons ukkie er dan uit is hoor. Pff, moet er niet aan denken dan nog met een toeter te lopen.
Ik heb verder ook weinig behoefte aan grote gezelschappen. Even iemand op de koffie is gezellig, maar om nou een hele groep langs te krijgen, nee. Of naar de stad: vond ik altijd erg leuk, maar nu: nee. Ik wacht wel totdat de kleine er is, dan ga ik als een trotse pauw (in hopelijk mooi lenteweer) achter de MC de stad in. Kan ik nu al naar uitkijken! Lekker kleertjes kopen (dan "mag" het weer en weten we het geslacht). Jeej!
Nou meid, even volhouden nog. Sterkte met je hang-baal-dag, ik duim dat je misselijkheid weer wegtrekt en dat je beeb zich snel aandient. En voor een goede bevalling natuurlijk!
Liefs Ukkie26