WIEBELMAMA'S

-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, 10 april uitgerekend,  10 apr  volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

-
Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28
augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  5 mei weer naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Hoi meiden,

Ik wilde nog even spieken of er al weer meer nieuws is hier, ik durf geen dag meer niet op het forum te komen.
Maar zo te lezen is alles nog rustig Anoek.
Nu idd maar hopen dat jouw man gelijk heeft wat betreft de datum.
We zullen zien.

Succes nog even met afwachten!

Liefs, Twinkel3

Goedemorgen meiden!

Vandaag D-Day, ben 40 weken zwanger. Maar helaas nog geen baby..... Hoop echt dat het snel komt, want ik voel me echt een opgeblazen gans.... Ik houd zo ontzettend erg vocht vast...Kan niet zo veel meer, waardoor je helemaal gaat zitten wachten op wat komen gaat.
Vanmiddag weer controle. Ik ga maar eens informeren naar het beleid mbt strippen en overtijd gaan en zo. Hoop dat het vanzelf op gaan komt, want heb er niet zo'n zin in om tot 42 weken door te lopen en ingeleid te worden in het zkh...
Mn man was er echt zo van overtuigd dat uk zich afgelopen nacht zou aandienen... dus wel beetje teleurstelling vanochtend, ook voor hem. Dat maakte het voor mij ook weer moeilijker. Wil hem zo graag papa maken.... maar heb er zelf totaal geen invloed op.

Vanochtend komt er een buurvrouwtje op de koffie. Zij is inmiddels zwanger van de 3e en we schelen een paar weekjes. Vanmiddag dan controle bij de vk, dus genoeg afleiding vandaag.

Hoe is het met de trappelende voetjes in jullie buik???

Pippie, jij hebt vandaag de 20 weken-echo toch? Succes en geniet van het zien van je kleintje! Ook al weet je dat het een medische echo is en geen pretecho, toch is het leuk om de groei te zien!

Liefs Anoek

Even spieken hier hoor!

Vandaag een drukke dag op school gehad en vanavond ben ik ook al weer weg, dus nu tijdens het koken kon ik nog mooi even op het forum kijken.

Tot gauw wanneer ik wat meer tijd heb.

Liefs,

Twinkel3

Hoi hoi,

Even een kort berichtje, want heb niet zo heel veel te vertellen en ben ook met 1 oog televisie aan het kijken (71 gr noord)!

Vanmiddag controle bij de verloskundige gehad. Alles was wederom hartstikke goed. Nagenoeg niks aan gekomen, bloeddruk ook prima (gelukkig na die sterretjes en misselijk begin deze week). Kindje nog dieper in bekken, hartje prima en vk schat kindje op +/- 7 pond nu. Dit was de waarnemend verloskundige en ik moet zeggen, ik heb een goed gevoel bij haar!

Meiden, weltrusten en morgen weer een dag :)

Pippie, hoe was de echo?

Groetjes Anoek

Hallo.

Hier nog een even tussendoor bij 71'noord.

Fijn dat alles goed was Anoek...nu nog tevoorschijn komen voor jullie beeb!

Pippie hoe was de echo? Wij hebben hem maandagavond. Vind het wel erg spannend moet ik eerlijk zeggen. Hebben jullie dat ook / gehad?

Hier gebeurt ondertussen van alles binnen in mijn buik. Denk dat het een beetje getrappel is wat ik nu steeds duidelijker begin te voelen.

Tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan