WIEBELMAMA'S

Goedemorgen,

Wil even laten weten dat er geen nieuws is.... Geloof dat onze uk het prima naar de zin heeft in mn buik. Hoe graag we ook willen dat het komt... Had vanochtend eerst zoiets van... shit mn uitgerekende datum is voorbij.... maar heb toen maar besloten dat het blijkbaar nodig is dat uk nog even blijft zitten tot het er klaar voor is. Zo lang dat niet duurt tot 42 weken vind ik het prima.
Volgende week dinsdag heb ik weer controle, ben dan 40+5 weken. Ze strippen pas bij 41 weken, maar heb al besloten om te vragen of ze het dan wel willen proberen. Misschien dat er toch al wat gaande is dan, zodat strippen al succesvol kan zijn... Maar hopelijk was gisteren mn laatste controle!

Hoe is het met jullie allemaal????

Liefs Anoek

-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, 10 april uitgerekend,  15 apr  volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  5 mei weer naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Nou Anoek, die beeb van jou laat ons wel lang in spanning hoor!   Kun je dagen nog een beetje doorkomen? En je man, wordt die ook al ongeduldig? Nou heel veel sterkte, en het kan nooit lang meer duren....

liefs Tara

Oooooo Anoek...waar ben je?
Is het dan eindelijk misschien zover? Hoop het zo voor jullie!

Mier ook weer spannend bij jullie dus!
Ik duim echt super hard voor iedereen want ik wil dat er snel meer wiebelmama's bij komen!

x-vlinder

Goedemorgen,

Nou hier ben ik hoor  Ben vandaag 40+2 weken én nog geen baby.... Ukkie was nu net bevallen... Ik heb vannacht heerlijk geslapen, afgezien van de toiletbezoeken dan, ha ha!!

Maar ja, was gisterochtend geweest en daarna heeft niemand meer gepost, dus valt er voor mij ook weinig te forummen... Geen verwijt hoor, maar maak als hoogzwangere immobiele walrus niet zo heel veel mee om hier te delen, ha ha  Dus helaas.. en nog het meest voor mezelf en mn mannetje, ben ik dus niet bezig....

Mn mannetje begint net als ik wat ongeduldiger te worden. Maar aan de andere kant weten we ook dat we er geen invloed op kunnen uitoefenen, dus wachten we maar rustig af.

Gistermiddag nog een vriendinnetje op bezoek gehad. Was erg gezellig! Vandaag gaan we nog eventjes de stad in. Wilde sowieso voor over een paar maanden een videocamara, maar het lijkt me toch wel erg leuk om nu al dingen vast te leggen van de kleine, dus we gaan nog even op pad voor een camera! (Je hebt me toch op een idee gebracht Ukkie)

Mier, dag 25?? Die valt wel binnen je cyclus toch of was het nu 26-28 dagen? Spannend hoor. Ik duim voor je!

Liefs Anoek

ships nog geen nieuws!! ach ja,het kan nooit meer lang duren,komt goed anoek!

mijn cyclus is tussen de 24 en de 27 dagen,de laatste 2 cyclussen na mijn miskraam 2 x 27 dus ga nu ook maar van 27 uit.

nu nog even kadootjes inpakken en dan naar de verjaardag van mijn nichtje en daarna naar het zwembad omdat mijn neefje moet afzwemmen voor diploma A,spannend dus.

xxx mier

Hoi meiden,

Ook ik had gisteren wel eventjes gekeken, maar ook niet gereageerd.
Vandaag heb ik weer wat meer tijd, dus...

@Mier, spannend wel weer hoor deze dagen.
Ik hoop zo dat je over een paar dagen kunt zeggen dat je weer zwanger bent!
Ik duim voor je meid!

@Anoek, ook voor jou duim ik dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten.
Ik kan me voorstellen dat je met de dag nieuwsgieriger wordt naar je kindje.
Ik in ieder geval wel hoor!
Ben je nog geslaagd voor een videocamera? Die hebben wij ook nog niet hoor, maar het lijkt me wel leuk om vanaf het begin de momenten met je kindje vast te kunnen leggen. Het aanschaffen van zo'n apparaat staat bij ons ook nog op het prioriteitenlijstje.

Mijn man is nog druk op de kinderkamer. We hebben er glasvlies opgeplakt en dat moet nu gesausd worden. Er zitten al twee lagen op, maar het heeft nog niet helemaal gedekt dus saust hij vrolijk (maar niet heus) verder.
Verder is het plafond gewit en de radiator overgespoten. De kozijntjes moeten ook nog wel gedaan worden, maar dat zal het meeste werk niet zijn.
Hoever zijn jullie met de kinderkamers Tara, Pippie en Vlinder?

Vanavond hebben we nog een feestje van een collega.
Ik heb er nu nog niet zoveel zin in, maar vaak als ik er eenmaal ben dan is het wel gezellig hoor.

Verder heb ik weinig nieuws te vertellen.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan