WIEBELMAMA'S

Hoi,

Jaaaa, we zijn inderdaad geslaagd voor een videocamera!!! Ben er helemaal blij mee. Hij is nu aan het opladen en dan kunnen we straks eens kijken hoe ie precies werkt. Want is wel handig om te weten hoe dat ding werkt voor de kleine er is, ha ha!! Maar 1 ding heb ik al even heel duidelijk gesteld: er wordt NIET gefilmd tijdens de bevalling!! Gelukkig denkt mn man er net zo over... Vreselijk moet er niet aan denken. Ieder zn eigen ding, maar dit is too much voor mij.

Ben dus lekker door de stad gewaggeld... was kapot toen ik thuis kwam en heb nog een uurtje op bed gelegen. Mn lichaam is er toch wel aan toe om verlost te worden ;-)

Lekker klussen in de baby-kamer Twinkel!! Welke kleur moet er op de muur? Had misschien nog wel een tip gehad als je een kleur er nu op aan het smeren bent... eerst met wit sauzen en daarna de kleur erover heen. Dan pakt het meestal beter. Al moet ik zeggen dat het groen van onze muur over het wit heen is gegaan en we moesten toch uiteindelijk 2x het groene sauzen. Heerlijk is dat he met het kamertje bezig zijn? Ik liep steeds naar binnen.... nu doe ik het juist weer wat minder. Elke avond voor ik naar bed ga kijk ik nog wel even en af en toe gooi ik het raam even op, maar ik wil het nu zoveel mogelijk dicht laten, anders blijf ik dat kamertje poetsen met die poetsdrang van mij,,,,, en dat gaat niet echt lekker meer met die dikke buik....

Misschien nog tot vanavond, maar ben beetje moe, dus kan best zijn dat ik lekker op de bank ga hangen en helemaal niks doen. Nu ga ik nog even stofzuigen...

Liefs Anoek

Nog steeds geen wiebelbaby dr bij zie ik :(

Hier alles goed, vandaag lekker gewerkt. Het was heel druk dus de dag vloog voorbij!
Gisteren trouwens onverwachts nog een extra echo gehad! Het zusje van mn schoonzus loopt stage bij een verloskundigepraktijk. Nu hadden ze net een echo apparaat en zochten een proefpersoon. Mn schoonzus was dus proefpersoon en vroeg ik ook mee wou.. Ja!!!!!!   Ik hoopte natuurlijk al stilletjes dat ik zelf ook even mocht, en ja hoor.
Helemaal leuk om onze uk weer even te zien. Deze keer was ie heel druk, en zat met zn handjes aan zn voetjes...zo lief!

liefs Tara

Goedenavond meiden,

Twinkel, leuk he, de kinderkamer 'maken'. Ik vond het echt geweldig. Alles uitzoeken, schilderen en ga zo maar door. Ik vind het kamertje ook echt nog steeds superleuk, kan niet wachten tot ze er echt slaapt. Nu ligt Lise nog bij ons op de kamer. Is 'handiger' 's nachts, anders gaat 1 van ons (ik waarschijnlijk, mn mannetje slaapt wat vaster) steeds kijken of het goed gaat en nu luister je gewoon. Wel zo makkelijk. Al huilt ze niet veel hoor, ook niet als ze 's nachts honger heeft. Dan 'smakt' ze wat en af en toe een hele diepe zucht...dan weet mama hoe laat het is.

En tara, leuk hoor, een extra echo. Weten jullie het geslacht van jullie uk? En houden jullie daar rekening mee bij de inrichting van de kamer?

Anoek, wachten wachten wachten. Bah. Sterkte meid, ik kan niet veel anders dan je een hart onder de riem steken en sterkte wensen. Weet dat goedbedoelde woorden soms alleen maar verkeerd aan (kunnen) komen. Dus: sterkte.

Hier alles prima. We zijn vandaag met het eerst met Lise met de auto weggeweest: mevrouw lag prinsheerlijk in de Maxi Cosi te slapen. Even naar het winkelcentrum gingen we (is overdekt dus niet te koud, ze lag gewoon in de Maxi Cosi, een uurtje ofzo). En we zijn net terug van mn ouders want mn broertje was jarig. Hij vierde zijn verjaardag niet, maar we zijn er wezen eten. Ging ook prima. Alleen Lise heeft de 'gave' om precies honger te hebben als we aan het eten zijn. oftewel: als de rest van de fam aan het eten is. Ik voed haar direct, vind dat een babietje van 10 dagen geen honger hoeft te hebben en de klok...die is aan haar nog niet besteed. Ach, ik doe het met liefde.

Meiden, ik ga gauw naar bed. Lise slaapt, buik vol, luier schoon. Over een uur of 3 a 4 wil ze weer drinken en dan moet ik natuurlijk wel een beetje wakker zijn...

Fijn weekend nog en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen,

Ja, ben er alweer vroeg bij vandaag.... Kon niet blijven liggen, mn lijf begon pijn te doen. Misschien kruip ik zo nog even terug. Wel weer een goede nacht gehad en lekker geslapen.... weliswaar elke 2 uur plassen, hihihi... die gebroken nachten met een kleine zullen niet veel anders zijn. Maar toch weer de teleurstelling dat er vannacht weer niks gebeurd is. Ik ben nu 40+3 weken.... nog tijd genoeg ik weet het, maar je kijkt er al zo lang naar uit, dat elke dag er nu een te veel is. Ik heb de hoop een beetje opgegeven dat onze uk spontaan komt... geloof dat het heerlijk in mn buik is... ben vanochtend wel een beetje verdrietig... hoef niet te huilen of zo, maar had zo graag mn uk in mn armen gehouden.... We moeten dus nog even wachten. Echt lang duurt het niet meer, ik weet het, maar mn lijf begint overal pijn te doen... nou ja overal, mn handen en voeten... ze zijn zo dik van het vocht dat het nu pijn begint te doen en s ochtends niet meer weggetrokken is... gewrichten beginnen daarvan nu pijn te doen... kortom, nog verder beperking in wat ik dan... dus je gaat echt zitten wachten...
Zo genoeg gezeurd.... hebben gisteren trouwens nog een buikfoto gemaakt... en gefilmd, ha ha!!! Over dat ik op zaterdagavond half 9 nog de badkamer gepoetst heb... Ik ben eerlijk waar nog nooit zo'n poets geweest als nu!!! Hoogzwanger zijn heeft toch nog een voordeel!

Ukkie, heerlijk om je verhalen over Lise te lezen!! Het gaat echt goed hé?!! Lekker als gezinnetje op stap... iets waar je zo aan gedacht heb toen je zwanger was en nu is het echt zo... ik zie je al helemaal lopen als een trotse pauw achter de kinderwagen! Of is het manlief die perse wil? ;-)

Ik ga nog even op het april-forum kijken en dan nog even uurtje oogjes dicht denk ik!

Liefs Anoek

Goh Anouk, nog geen nieuws, ik had het echt gehoopt.

Hier heel druk geweest de afgelopen dagen, gewerkt en 's avonds weg, vandaar niet veel hier geweest en/of gelezen. Morgen ben ik vrij en doe ik uitgebreid verslag, maar wilde toch even laten weten dat de 20 weken echo helemaal goed was. Beebje zag er volgens de echoscopiste perfect uit.

Ga nu weer even werken, enne Twinkel, wij vonden het ook erg spannend, gedurende de echo werd ik steeds relaxter. Ik wist ook vantevoren niet zo goed wat ik met smsjes als veel plezier aan moest, ik had toch zo iets van, ons kindje wordt helemaal gescreend, ik weet niet of het zo leuk is. Maar als het allemaal goed lijkt is het een erg leuke ervaring! En zo groot al!!

Tot morgen!!

Pippie, fijn dat alles goed was bij de echo! Hoe voel jij je zelf? Hopelijk is de ergste vermoeidheid inmiddels een beetje voorbij!

Twinkel en Vlinder, jullie hebben deze week ook de echo of niet?

Liefs

Hoi meiden.

Wat een zondag he? Ben pas 1,5 uur uit bed ofzo . ECht schandalig om zo lang te blijven liggen maar ook wel eens lekker. Even bijtanken zeg maar! Mijn mannetje is dit weekend weg dus lekker het rijk alleen.

Vandaag  zijn we  precies 20 weken. Echt een heel speciaal gevoeld vind ik. Het fladdert de hele dag al door mijn lichaam heen (hihi).
Morgen hebben we de echo. Ik snap wat je bedoeld Pippie. Ik vind het ook erg spannend morgen. Tuurlijk is het leuk om de baby te zien maar omdat ik de baby nog niet zo heel vaak voel ook steeds weer een bevestiging van een teken van leven voor mij. Hoop zo dat alles goed is!
Als ze het kunnen zien weten we dus morgenavond ook wat het gaat worden (dat is ook wel heel leuk!)

Deze week hebben we het ook weer eens over de namen gehad. Weten jullie het al? Ik merk dat het bij ons nog wel eens veranderd (hebben jullie dat ook of ook gehad?)maar mijn mannetje kwam met een hele leuke jongensnaam aan. Dat zou het ook wel eens kunnen gaan worden als het een mannetje is.  De naam die ik ook heel leuk vond vind hij minder leuk dus die gaat het waarschijnlijk niet worden. Meisjesnamen hebben we op dit moment nog een paar waar we nog niet uit kunnen kiezen. Gelukkig hebben we nog even de tijd!

Het bezig zijn met de babykamer begint steeds meer te kriebelen. We zijn er nog helemaal niet mee bezig maar het kamertje zelf is al wel besteld. Ik wil eerst nog een keer ideeen op gaan doen bij de kids factory in Breda en ik vind het ook leuk om er in de vakantie mee aan de slag te gaan....dan heb ik tijd genoeg!

Nou ik ga weer verder...

x-vlinder

Terug
Bovenaan