WIEBELMAMA'S

Hoi meiden,

Ook ik heb vandaag een heel luie zondag.
Vanmorgen om half 11 werd ik wakker (dat is echt laat voor mijn doen) en ben toen ook maar opgestaan. Het feestje gisteravond was gezellig, maar het is wel erg laat geworden. Ik voelde me dan ook behoorlijk brak vanmorgen.
Ik kom nu net uit bad en ben meteen mijn pyama weer ingedoken.
Vandaag dus een pyamadagje, ook wel eens lekker.

Ik heb deze week idd ook de 20-weken echo (a.s. woensdag).
Zenuwachtig ben ik er niet voor nadat ik vorige week het hartje weer heb gehoord, maar het is idd wel wat anders dan een pretecho. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het allemaal wel goed zit en anders horen we het woensdag wel.

@Pippie, fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad.

@Tara, leuk zeg een extra echo. Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen hoor!
Wel leuk dat ze ook aan jou dachten.

@Ukkie, wat heerlijk zeg dat jullie nu echt als gezinnetje wat kunnen ondernemen.
Ik kan me voorstellen dat je echt apetrots bent op jullie meid. Heerlijk hoor!

@Anoek, wij sausen de muren nu eerst in gebroken wit. Wanneer de meubeltjes er zijn komt de kleur er overheen. We gaan de kleuren paars en groen als accentkleuren gebruiken. Succes nog even meid, ik zal hier iedere dag even komen kijken en hoop dat je snel je kindje in je armen mag houden!

Fijne zondag nog.

Liefs, Twinkel3

@Vlinder, we zijn zo goed als zeker van de namen. De meisjesnaam staat eigenlijk al wel vast en voor de jongensnaam hebben we eigenlijk wel twee opties.
Ik laat het dus maar van mijn man afhangen wat hij de mooiste jongensnaam vind, maar volgens mij weet ik dat al wel.
Alhoewel ik niet wil weten met de 20-weken echo wat het gaat worden, ben ik best benieuwd naar het geslacht van onze kleine. Dat blijft dus nog een verrassing voor ons.

Hoi meiden,

Op Hyves de laatste nieuwe buikfoto. Hij is gisteren gemaakt, was toen 40 weken en 2 dagen.
Zal de meiden zonder hyves ff mailen!

Fijne zondag!

Liefs Anoek

Anoek: veel sterkte met de laatste loodje hoe lang die ook mogen duren. Ik hoop dat jullie kleine snel mag komen.

Ukkie: fijn zeg om te horen dat alles goed gaat met Lise en jou. Wat is het toch een schatje zeg!

Goh meiden, dat jullie alweer halverwege zijn, dat had ik me helemaal niet zo beseft. Wat gaat de tijd toch snel!

-x- vs

Oh meiden,

wat is het hier angstvallig rustig! Normaliter is Anoek altijd rond een uurtje of 9, half 10 op het forum maar nu....stilte. Zou het dan toch?!?! Ik hoop het zo voor haar!

Anoek, mocht je nu aan het bevallen zijn: succes meid!

Hier alles prima. De kleine meid doet het goed, drinkt goed en groeit! Echt ongelofelijk hoeveel zo'n hummeltje binnen 2 weken kan veranderen. Poe.

Morgen komen ze langs van het consultatiebureau. Geen idee wat ze komen doen, maar ze had op mn voicemail ingesproken. Zal wel wegen zijn ofzo. Ach, ik merk het wel.

Met de rest ook alles goed? Succes met jullie zwangerschappen, echo's deze week en tot forums.

Liefs, Ukkie26

Het is idd opvallend stil hier! Ik hoop maar dat dit goed nieuws betekent voor Anoek.
Ik ben superbenieuwd hoor meid!

Wij mogen vanavond ook een ooievaar gaan zetten.
Bij ons in de vriendengroep is een stel vannacht bevallen van een tweeling.
Twee meisjes, genaamd Demi en Lieke.
We gaan dus nog even druk aan het werk met het treffen van de voorbereidingen.

Liefs, Twinkel3

Ook ik was nieuwsgierig en kon het niet laten om op Anoek haar hyves te kijken.....

Anoek, ik zeg hier nog niks, want ik weet zeker dat je het heel graag zelf wilt vertellen....
Maar in ieder geval heel hartelijk gefeliciteerd!!!!!!

Liefs Pink

Bedankt voor de tip Pink!

Anoek van harte gefeliciteerd!!!!! Eindelijk maar toch ook mama geworden, enne.. mooie naam hoor! Ben heel benieuwd nar je eigen verhaal....

liefs Tara

Terug
Bovenaan