Hoi meiden,
Ook ik heb vandaag een heel luie zondag.
Vanmorgen om half 11 werd ik wakker (dat is echt laat voor mijn doen) en ben toen ook maar opgestaan. Het feestje gisteravond was gezellig, maar het is wel erg laat geworden. Ik voelde me dan ook behoorlijk brak vanmorgen.
Ik kom nu net uit bad en ben meteen mijn pyama weer ingedoken.
Vandaag dus een pyamadagje, ook wel eens lekker.
Ik heb deze week idd ook de 20-weken echo (a.s. woensdag).
Zenuwachtig ben ik er niet voor nadat ik vorige week het hartje weer heb gehoord, maar het is idd wel wat anders dan een pretecho. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het allemaal wel goed zit en anders horen we het woensdag wel.
@Pippie, fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad.
@Tara, leuk zeg een extra echo. Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen hoor!
Wel leuk dat ze ook aan jou dachten.
@Ukkie, wat heerlijk zeg dat jullie nu echt als gezinnetje wat kunnen ondernemen.
Ik kan me voorstellen dat je echt apetrots bent op jullie meid. Heerlijk hoor!
@Anoek, wij sausen de muren nu eerst in gebroken wit. Wanneer de meubeltjes er zijn komt de kleur er overheen. We gaan de kleuren paars en groen als accentkleuren gebruiken. Succes nog even meid, ik zal hier iedere dag even komen kijken en hoop dat je snel je kindje in je armen mag houden!
Fijne zondag nog.
Liefs, Twinkel3
Ook ik heb vandaag een heel luie zondag.
Vanmorgen om half 11 werd ik wakker (dat is echt laat voor mijn doen) en ben toen ook maar opgestaan. Het feestje gisteravond was gezellig, maar het is wel erg laat geworden. Ik voelde me dan ook behoorlijk brak vanmorgen.
Ik kom nu net uit bad en ben meteen mijn pyama weer ingedoken.
Vandaag dus een pyamadagje, ook wel eens lekker.
Ik heb deze week idd ook de 20-weken echo (a.s. woensdag).
Zenuwachtig ben ik er niet voor nadat ik vorige week het hartje weer heb gehoord, maar het is idd wel wat anders dan een pretecho. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het allemaal wel goed zit en anders horen we het woensdag wel.
@Pippie, fijn om te lezen dat jullie een goede echo hebben gehad.
@Tara, leuk zeg een extra echo. Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen hoor!
Wel leuk dat ze ook aan jou dachten.
@Ukkie, wat heerlijk zeg dat jullie nu echt als gezinnetje wat kunnen ondernemen.
Ik kan me voorstellen dat je echt apetrots bent op jullie meid. Heerlijk hoor!
@Anoek, wij sausen de muren nu eerst in gebroken wit. Wanneer de meubeltjes er zijn komt de kleur er overheen. We gaan de kleuren paars en groen als accentkleuren gebruiken. Succes nog even meid, ik zal hier iedere dag even komen kijken en hoop dat je snel je kindje in je armen mag houden!
Fijne zondag nog.
Liefs, Twinkel3