WIEBELMAMA'S

Ooooo meiden wat zijn jullie geheimzinnig!

Zat eerst de berichtjes te lezen en het viel me ook al op dat Anoek er niet is vandaag. Maar helaas ik kan niet op haar hyves en via de email ook geen bericht....ben wel heel nieuwsgierig!

Anoek, volgens mij kan ik je al een beetje feliciteren!

GEFELICITEERD
GEFELICITEERD

x-vlinder

Vlinder, hoe is de echo gegaan? Alles goed?

Ons kamertje is op zich wel klaar, kleurtje zit op de muur, meubeltjes staan erin. Alleen de aankleding moet nog .Hoewel we weten wat het is, heeft de kamer een kleurtje wat voor beide kan: oranje muur en rode vloerbedekking.

Voor de naam vond ik het wel handig, we zijn er gelukkig ook al een tijdje uit. Maar we hadden wel gewacht tot de echo. En de kleertjes die ik koop zijn natuurlijk ook gericht op het geslacht. Vind het trouwens best lastig om mn mond te houden :)  

Ben nu druk bezig met de geboortekaartjes, echt niet normaal zoveel keus als er is!

liefs Tara

Anoek, echt onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat een mooie naam!!!

Ik hoop voor jou en je mannetje dat alles goed is gegaan. Rust maar lekker uit en laat je verwennen door je kraamhulp en -nogmaals- neem je rust. Heb je echt nodig!

Geniet van jullie kleine meid!

Heel veel liefs, Ukkie26

Wij zijn net terug van de 20 weken echo.

Alles zag er goed uit! We zijn helemaal opgelucht. Nu kan het echte genieten voor mijn gevoel gaan beginnen.

Vanmiddag ook al de kinderwagen opgehaald en net lees ik dat Anoek bevallen is van een dochtertje  dus een hele leuke dag alles bij elkaar!

x-vlinder

Twinkel wanneer heb jij de 20 weken echo?

Ukkie

PATRIES;jongen
MIER: meisje
TWINKEL: jongen
ANOEK: jongen
TARA: jongen
VLINDER: meisje
PINK: jongen
VS: jongen
PIPPIE: jongen

Anoek

PATRIES;meisje
MIER : meisje
TWINKEL: meisje
TARA: meisje
VLINDER: jongen
PINK: meisje
VS: jongen
UKKIE: meisje
PIPPIE: meisje

ik ben de enige die het bij allebei goed had geraden

twinkel wanneer ging jij nou naar kreta? ik en een vriendin hebben gister geboekt naar rhodos (onze mannen gaan naar een automeeting in oostenrijk)

anoek kwam er niet aan toe om te posten op het forum dus vandaar mijn berichtje.

xxx mier

Terug
Bovenaan