WIEBELMAMA'S

Hmmm kruip net pas achter de computer en wil het niet veel later maken dan het al is. Weinig geklets hier dus vanavond.

Misschien heb ik  morgen meer tijd.

Trusten

x-vlinder

Hoi meiden,

Vandaag had ik alweer een dagje vrij van m'n werk (meestal ben ik op dinsdag vrij) en kon ik dus nog even van het mooie weer genieten.
Vorige week was ik al even in Duitsland geweest, maar ik ben vandaag toch nog maar even teruggegaan.
Ik was vorige week nl. bij de Babywalz daar en had een leuke kikker van Esprit gezien met een schattig muziekje erin. Ik vond hem eigenlijk wel vrij aan de prijs, dus heb ik hem toen maar laten liggen, maar ik kreeg echt spijt dat ik hem niet had gekocht.
Ik ben soms ook zo'n twijfelkont wat betreft dingen wel/ niet kopen.
Vandaag dus terug naar de Babywalz en gelukkig... hij was er nog.
Iedere keer als ik er nu langs loop trek ik even aan het koordje en hoor ik het schattige melodietje weer. Echt heerlijk om lekker te mogen shoppen voor de kleine.
Verder heb ik nog een rompertje gekocht en zonneschermen voor de achterruiten van de auto.

@Anoek, het is inderdaad wel grappig om je voor te stellen dat wanneer ik met m'n buikje begin te pronken jij al met de kleine pronkt! Het komt al echt dichtbij meid.
Mijn buik begint wel enigzins te groeien. Ik kan het zelf nog niet zo supergoed zien hoor, maar mijn man ziet het echt wel. Er is inmiddels ook een kilootje bij.
Mijn broeken passen nog wel, maar 's avonds gaan de knopen los.

@Vlinder, wanneer heb jij de volgende echo weer?

Morgen heb ik de eerste afspraak bij de VK.
Aan de ene kant hoop ik dat ze naar het hartje gaat luisteren, maar aan de andere kant hoeft het van mij ook nog niet. Ik ben nu nl 10w3d zwanger en dan is er nog niet altijd wat te horen. Als er dan nog niets te horen is, dan valt dat denk ik wel tegen.

Ik laat morgen nog wel even horen hoe het is geweest.

Liefs, Twinkel3

Hey hoi,

Leuk hè, dingetjes voor de baby kopen! En twinkel, nou had je in ieder geval een goede reden om weer terug te gaan.  

Dus, de 1e kilo aangekomen. Ik schrok me rot vanmorgen... stond op de weegschaal, en ik ben al 5 kilo aangekomen. Ik vind het wel leuk om een buik te kijgen hoor, maar die kilo's hoeven van mij niet zo nodig.  Helaas niets aan te doen, dus ik maak me dr ook maar niet druk over. Gelukkig krijg ik nu eindelijk wel een beetje een buik. Werd ook wel vond ik zelf!

Tara

Hey meiden,

Tja het kilo verhaal....  Geen favoriet onderwerp van mij. Mijn buik groeit flink en voor de rest ben ik ook wel iets ronder geworden, maar niet extreem of zo. Toch heb ik er nu 16 kilo bij  en het erge is, ik moet nog 8 weken.....Maar weet je, in het begin vond ik het heel erg en nu maakt het me niet zoveel meer uit. Ik kan er niks aan doen. Probeer gezond te eten, bewegen gaat nu wel een stuk minder en met mate te snoepen, niet meer als anders. Denk wel dat de eerste kilo's van het begin van het stoppen met roken is. En wat dat betreft ben ik erg blij dat ik zo makkelijk kon stoppen en ik wil ook gestopt blijven. Ik zie na de bevalling wel hoe het er voor staat. Ben al eerder veel afgevallen en dat zal me nu ook lukken is mijn idee! Ik heb 2 momenten nu in de zw meegemaakt waarbij ik me zon zorgen maakte of alles wel goed ging met mn kindje, dat ik nu merk dat ik dat veel belangrijker vindt dan het feit of ik 15 of 25 kilo aan kom. Snappen jullie wat ik bedoel?
Maar zodra je kilo's ook leiden tot een mooie ronde buik, is de acceptatie een stuk makkelijker hoor! Ook al ga ik nog steeds met tegenzin op de weegschaal, ha ha!

Twinkel, leuk he shoppen voor de kleine. Ik kon van t weekend een truitje niet laten liggen. Dus af en toe laat ik me ook nog wel verleiden, terwijl we al genoeg hebben!

Hier verder alles ok. Circus-act in mn buik gaat vrolijk door, hahaha. De beeb is de laatste dagen echt ontzettend druk, van 's ochtends als ik mn ogen dicht toe tot ik ze weer sluit... of liever nog langer, ha ha! Af en toe kan het wel wat pijnlijker zijn, maar vind het gewoon nog steedsgeweldig! Leidt wel een beetje af van mn werk, hihi.

Zo meteen even omkleden, spulletjes pakken en op naar de pufclub oftewel zwangerschapsgym. Hopelijk zijn de andere dames deze keer wat minder serieus...
Misschien tot straks, denk het niet, anders tot morgen.

Liefs

Veel plezier Anoek! Ik hoop voor je dat het deze keer een beetje "losser" is!

@Tara, bij jou dus al echt wat te zien! Leuk hoor.
Ik zie wel dat mijn onderbuik een beetje boller is dan voorheen, maar het lijkt nog vrij veel op mijn buik 3/4 jaar geleden toen ik nog 7 kilo zwaarder was. Nog niet echt een zwangerschapbuik dus. Dat is natuurlijk ook nog wel erg vroeg, maar het lijkt me echt heerlijk om met een mooie "toeter" rond te mogen lopen.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

Hoop ook Anoek dat het wat relaxter aan toe gaat op de pufclub. Ik kan straks samen met mijn vriendin dus dat wordt lachen.

Verder is hier alles goed. De mensen om ons heen weten nu ook het grote nieuws. Dat is echt leuk. We krijgen super lieve reacties van iedereen en worden echt verwend met kaartjes en lieve cadeautjes.

Heb zelf nog niks gekocht hoor maar ben ondertussen al wel aan het rondneuzen.

Wij hebben de 21e weer een echo. Deze dag wordt bij ons de combinatietest gedaan. Hebben jullie dat ook laten doen Anoek, Ukkie en Tara?

Pippie en Twinkel gaan jullie dit onderzoek doen?

Daarna gaan we door naar de verloskundige waar we dan 2 weken later weer een afspraak hebben staan. We krijgen hier dan weer een echo dus dat is mazzel!

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Bij het maken van de afspraak bij de VK werd mij ook gevraagd of we een combinatietest wilden laten doen. Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen.

We willen de 20-weken echo wel laten doen.

Liefs, Twinkel3

Yep die laten we ook doen hoor.

Heb net even je kikker opgezocht...was zo benieuwd...leuk hoor!

Weten jullie al welke kleuren jullie het kamertje willen gaan maken?

Wij nog niet hoor maar we weten al welk kamertje in ons nieuwe huis we vrij gaan houden. Vind zelf rood met roze leuk voor een meisje en rood met lichtblauw of oranje voor een jongetje.

Willen jullie straks weten wat het gaat worden?

Anoek en Ukkie weten jullie eigenlijk wat het wordt?

x-vlinder

Terug
Bovenaan