Hey meiden,
Tja het kilo verhaal.... Geen favoriet onderwerp van mij. Mijn buik groeit flink en voor de rest ben ik ook wel iets ronder geworden, maar niet extreem of zo. Toch heb ik er nu 16 kilo bij en het erge is, ik moet nog 8 weken.....Maar weet je, in het begin vond ik het heel erg en nu maakt het me niet zoveel meer uit. Ik kan er niks aan doen. Probeer gezond te eten, bewegen gaat nu wel een stuk minder en met mate te snoepen, niet meer als anders. Denk wel dat de eerste kilo's van het begin van het stoppen met roken is. En wat dat betreft ben ik erg blij dat ik zo makkelijk kon stoppen en ik wil ook gestopt blijven. Ik zie na de bevalling wel hoe het er voor staat. Ben al eerder veel afgevallen en dat zal me nu ook lukken is mijn idee! Ik heb 2 momenten nu in de zw meegemaakt waarbij ik me zon zorgen maakte of alles wel goed ging met mn kindje, dat ik nu merk dat ik dat veel belangrijker vindt dan het feit of ik 15 of 25 kilo aan kom. Snappen jullie wat ik bedoel?
Maar zodra je kilo's ook leiden tot een mooie ronde buik, is de acceptatie een stuk makkelijker hoor! Ook al ga ik nog steeds met tegenzin op de weegschaal, ha ha!
Twinkel, leuk he shoppen voor de kleine. Ik kon van t weekend een truitje niet laten liggen. Dus af en toe laat ik me ook nog wel verleiden, terwijl we al genoeg hebben!
Hier verder alles ok. Circus-act in mn buik gaat vrolijk door, hahaha. De beeb is de laatste dagen echt ontzettend druk, van 's ochtends als ik mn ogen dicht toe tot ik ze weer sluit... of liever nog langer, ha ha! Af en toe kan het wel wat pijnlijker zijn, maar vind het gewoon nog steedsgeweldig! Leidt wel een beetje af van mn werk, hihi.
Zo meteen even omkleden, spulletjes pakken en op naar de pufclub oftewel zwangerschapsgym. Hopelijk zijn de andere dames deze keer wat minder serieus...
Misschien tot straks, denk het niet, anders tot morgen.
Liefs