WIEBELMAMA'S

twinkel hebben jullie de vluchttijden al?
want volgens mij vliegen jullie rond half 7 smorgens heen en terug rond half 10 savonds.
wij denk ik rond een uur of 5 smorgens heen en terug smorgens rond half 11

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, 10 april uitgerekend,  
  14 aoril bevallen van dochter Benthe! Tijd voor een nieuwe banner anoek

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  5 mei weer naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.   '));

-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, 10 april uitgerekend,  14 april bevallen van dochter Benthe! Tijd voor een nieuwe banner anoek

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  5 mei weer naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Zo even weer de banners tevoorschijn getoverd! Nu maar hopen dat we Vs er eind vd week ook bij kunnen zetten, dat zou echt geweldig zijn.

Twinkel, hoe was de echo?

Hier alles goed, beetje moe dus vanavond maar eens op tijd naar bed. Morgen weer een lange dag (van 9 tot 9)

liefs tara

Hey meiden,

Even een korte update uit mama-land :)

Vannacht was erg heftig... Benthe heeft echt heel lang gehuild en we hebben maar 3,5 uur geslapen. Ze had last van darmkrampjes en haar voedingsschema heeft nog geen ritme... Maar ondanks dat blijft ze echt ons schatje!!! Vandaag ging het heel erg goed gelukkig! Nu is ze alleen alweer wakker terwijl het pas om 23 uur tijd is voor de volgende voeding, dus mannetje-lief houdt zich nu ff met haar bezig. Ik zit even beneden.. fijn met koude compressen in mn bh... stuwing is echt niet fijn.....

Voor de rest gaat het super met ons en we genieten echt van de kraamtijd, De kraamhulp is geweldig, dus dat werkt ook lekker mee! Morgen gaat mn man weer werken en moet ik zelf "aan de slag". Dus morgen ga ik haar voor het eerst in badje doen en vanmiddag heb ik mn eerste "verschoning" gedaan..hoera... meteen een dikke vette poepluier, ha ha!!!

Denk dat ik morgen of vrijdag wat meer tijd heb en zal dan ook wat meer reageren en zeker een foto mailen, want die hebben we genoeg, hgihih

Twinkel, hoe was de echo?

Vlinder, heb jij hem nu al gehad???

Tara, banner moet zeker aangepast worden, ha ha! Ga ik snel doen.

Meiden, weltrusten en tot snel.

Liefs mij

Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij.

Inmiddels hebben we de 20-weken echo gehad en gelukkig was alles wat er te zien was helemaal oké, dus onze kleine doet het goed.
Ook heeft de echoscopiste gezien wat het geslacht is, maar ze heeft het ons niet verteld omdat wij dit nog niet willen weten.
De kleine was inmiddels 21 cm. lang en 294 gram. Dit was wat aan de lichte kant, maar helemaal niets om ons zorgen over te maken. Het kon te maken hebben met de aanleg (wij zijn ook niet zo heel lang of stevig), of met het "te" druk zijn van de moeder.
Dat druk zijn klopt idd ook wel, want ik heb echt een beetje het gevoel alsof ik in de 5e versnelling leef. Voor vanavond heb ik dan ook maar bewust de muziekrepetitie een keertje afgezegd en blijf ik lekker in bad en op de bank. Over 1,5 week heb ik meivakantie en daar zie ik ook helemaal naar uit.
Ik zag trouwens op de jaarplanner van school dat ik daarna nog een periode 5 weken les moet geven, dan weer een week vakantie en dan nog een periode van 4 weken les moet geven en dan... vakantie en zwangerschapsverlof.
Het schiet echt al op hoor!
Wat ook leuk was om te zien wat dat de kleine de hik had, grappig hoor!
Gisteravond in bed kreeg ik nog een flinke trappelsessie kado waarbij ik de kleine voor het eerst tegen mijn hand voelde schoppen. Een bijzonder moment.
Helaas lag mijn man toen nog niet bij in bed, dus hij heeft dit moment gemist.
Hopenlijk voelt hij ook snel het eerste schoptje van zijn zoon/ dochter.

@Anoek, zo te lezen houdt Benthe jullie goed bezig!
Lekker druk maar ook heerlijk lijkt met zo. Geniet van je kindje meid en doe het nog maar eens lekker rustig aan. Laat de kraamhulp je maar goed verwennen!

@Mier, wij hebben de definitieve vluchttijden nog niet gekregen maar voorlopig gaan wij ook uit van de tijden die jij aangaf. We vliegen trouwens wel vanuit Düsseldorf, ik weet niet waar jij hebt gekeken?
Geniet ook lekker van je vakantie in Rhodos-stad. Ik vond het helemaal geweldig!

Liefs,

Twinkel3

twinkel wat fijn dat de echo goed was,dat moet wel een opluchting zijn geweest! hoop ook dat ik het binnenkort weer mee mag maken.

ik had trouwens vanaf schiphol gekeken,want wij vliegen dus vanaf schiphol (denk transavia)

xxx mier

Hallo!

Het is hier rustig geweest!

Twinkel, wat fijn dat alles goed was met jullie uk bij de echo! Heerlijk gevoel hé?

Hier gaat alles goed. Benthe heeft het afgelopen nacht goed gedaan en hopelijk komende nacht weer! Ze drinkt echt heel goed. Vandaag kwam de vk wegen en ze was maar 130 graam afgevallen. IK geniet echt met volle teugen en kan niet ophouden met kijken naar haar. Mn man is vandaag weer gaan werken, dus ben 2 uurtjes alleen met haar geweest voor de kraamhulp kwam. Dat was wel bijzonder! Moest helemaal alleen verschonen en de fles geven en ging helemaal goed.

Ukkie, hoe is het met jou en Lise? Ik heb zelf eigenlijk nog geen last gehad van kraamtranen.... denk ook niet dat dat nog komt, maar ik heb dan ook wel de volle laag tijdens de zwangerschap gehad, ha ha!
Morgen komen ze voor de hielprik en de gehoortest... ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Heb enorme last van stuwing en omdat ik FV geef, is er niet veel aan te doen... koelen met compressen en masseren.... schijn wel het ergste gehad te hebben, dus hopelijk morgen een stuk minder.

Meiden, tot snel!

Liefs

Terug
Bovenaan