Hai,
Tara, ik hoop ook dat jouw bevalling goed gaat. Het hoeft niet perse in 4 uur gebeurd te zijn hoor, ook als het langer gaat kan het te doen zijn (zeggen ze). Maar ik vond het (achteraf) wel lekker dat het zo snel ging. Op het moment zelf niet, totdat ik doorhad dat het geen 12 uur ging duren (dat had ik nooit volgehouden met die heftige weeën).
Anoek, ik voelde me na 1,5 week weer aardig fit, maar de marathon lopen kan ik echt nog niet hoor. Ga elke middag nog ff liggen, uurtje uitrusten. En van het weekend was ik kapot. Had (alleen) boodschappen gedaan en nog naar het winkelcentrum geweest, dat was te veel...
Nu heb ik nogal last van mn stuitje, geen idee waar het vandaan komt maar vervelend is het wel. Kan amper normaal zitten (kantelen van mn bekken = AUW).
Krampjes kun je weinig tegen doen zei mijn kraamverzorgster. Lise heeft ze nauwelijks gelukkig, ze schijnen het bij FV in het begin meer te hebben omdat dat wat moeilijker te verteren is dan BV (ook dat zei mijn kraamverzorgster...). Wat je ertegen kunt doen: troosten, troosten en nog eens troosten.
Lise had op dag 6 en dag 12 ook onwijs honger, maar met BV schijnt dat normaal te zijn. Noemen ze 'regeldagen'. Ze drinkt dan heel veel, en mijn lichaam gaat dan meer BV aanmaken. Vraag en aanbod principe zeg maar. Na zo'n regeldag heb ik 1 dag onwijs stuwing, daarna weet mijn lijf hoe weer hoe veel het aan moet maken zodat Lise genoeg heeft (en da's na dag 6 en 12 dus meer dan ervoor).
Of je dat bij FV ook hebt (van die regeldagen) weet ik niet, lijkt me lastiger (de fles gaat niet ineens meer 'maken'...
Anoek, doe rustig aan meid, je doet al snel teveel. Op de bank zittend vind ik mezelf een hele pief (nouja, nu ff niet met het stuitje), maar echt hoor, je lichaam krijgt een flinke klap tijdens de bevalling. Had ik ook niet verwacht... Ik ben dus ook echt nog niet compleet hersteld. Emotioneel wel bijna, lichamelijk niet (onderkant = pijnlijk nog)...
De rest van de meiden: geniet van jullie zwangerschap en van het getrappel in jullie buik. Dat mis ik best wel hoor, ook al ligt ons wonder in haar wiegje heerlijk te slapen...
Fijne avond, ik ga gauw mn bedje in (over een uurtje wordt ze waarschijnlijk weer wakker en wil ze drinken, ik wil nog wel een uurtje slaap pakken, anders is het zo laat...)
Liefs, Ukkie26