Hoi!!
Vlinder, fijne vakantie!!!! Geniet er lekker van! Laatste keer met zn 2tjes op vakantie! Hoop dat het heerlijk weer zal zijn!! Zal trouwens wel rustig worden hier als iedereen op vakantie gaat; twinkel, vlinder én mier!
Wij hebben de Maxicosi Citrorush. Die is groen met citroengeel! Wij wilden een gekleurde maxicosi en de wagen in het zwart. Vandaag voor het eerst de maxicosi op onderstel van de kinderwagen gehad toen we even de stad in moesten en dat ging supergoed! Echt heel fijn, geen gedoe met kindje overbrengen naar de reiswieg! Vandaag hebben we nog even een parasolletje gekocht, want die waren we vergeten te kopen en met die zon is dat toch wel erg fijn!
Wij hebben geen voetenzak, maar gebruiken de wikkeldoek van Snoozebaby (Trendy Wrapping De Luxe). Deze heeft "gaten" voor de maxicosi. Daaroverheen doen we dan nog een fleecedekentje indien nodig. Maar ja, wij zitten nu in het voorjaar en gaan de zomer in. Vlinder, jij bent uitgerekend eind aug, dus je gaat richting de herfst. Denk dat ik dan wel voor de voetenzak zou gaan. Je kan ook kiezen voor een voetenzak van Lodger (tevens draagdoek) of Wallaboo (ook errug leuk). Verder een tip; bij van Asten in Tilburg kan je wrs wel tegen een leuk prijsje een zak kopen!
Twinkel, jij vroeg of we bij de gym ook een handdoek en kussen mee moesten nemen. Ja, dat moest ik ook! Handdoek gebruik je om over het matje te leggen en kussen voor onder je hoofd voor als je op het matje ligt. Tegen die tijd vind je dat ook echt prettig hoor
Tara, dat vocht vasthouden is echt een ellende hé? Ik ging dat ook doen. Had het eerst alleen s avonds. Had dan ook afdrukken van mn laarzen en kousen in mn been staan. Pas tijdens mn verlof (va 34 weken) kreeg ik er meer last van en kon ik alleen nog maar mn sneakers een beetje fatsoenlijk aan. Nu gaan mn laarzen wel weer dicht, maar mn voeten hebben nog niet hun oude model terug. Zelfde geldt voor mn handen, want pas nog steeds mn trouwring niet.... In mn gezicht is het wel al goed weg getrokken. Meid, het hoort er allemaal bij en ja het is vervelend... hoop voor je dat het nog even duurt voor het erger wordt. Misschien een tip; een kussen onder je matras onder je voeteneind. Dat hielp bij mij heel goed! Verder zuinig met zout!
Zo... Benthe ligt heerlijk te slapen na een lekker badje en de fles! Ze ruikt dan zo heerlijk nadat ze in bad is geweest! Vandaag is het wel een beetje een rommelig dagje met de voeding. Ze heeft vandaag 1 voeding meer dan normaal gehad. Laatste dagen heeft ze een paar keer flink gespuugd. Gisteren tijdens de kennismaking met de wijkverpleegkundige kregen we de tip een ander fles te gebruiken. We hadden Avent fles met een 1 speen, maar die speen is vrij breed en Benthe is een echte slokop, dus ze krijgt veel te snel de voeding binnen met alle gevolgen van dien. We hebben nu een Dodie-fles met 1-2-3 speen en vandaag heeft ze alles binnen gehouden!! En ze heeft ook niet meer de hik.
Gisteravond dus naar een bruiloft geweest. De autorit ging goed. Benthe vindt het leuk in de auto en is dan heel rustig. Ze slaapt alleen niet... vanuit de auto in de reiswieg en ze sliep voor we binnen waren, ha ha! Ze trok idd heel veel bekijks! Gelukkig mocht er binnen niet gerookt worden, dus die zorgen had ik me vor niks gemaakt. Ze heeft een hele tijd geslapen. Begon natuurlijk uitgerekend tijdens een sketche te huilen, ha ha! Fles gegeven en schone luier en het was weer goed. We zijn toen wel naar huis gegaan. Was zelf ook bekaf.
Vandaag nog even naar de stad geweest voor de verjaardag van morgen van mn broertje. Meteen nog even snel wat rompertjes bijgekocht. Zo lief; Jip en Janneke-rompertjes (bij de Hema)!
Tot slot nog even een update over de zoektocht naar een vriedinnetje voor mn konijn. We hebben een mooi meiske gevonden! Het is een isabelkleurige hangoor (blauw-bruin) van 3,5 jaar. Waarschijnlijk gaan we haar as vrijdag ophalen bij de Dierenbescherming (konijn is afgestaan door vorige eigenaar omdat ze het zat was.... grrrrrrr). Dan gaat het koppelen beginnen! Hoop zo dat ze elkaar leuk vinden en dat mn manneke weer geluk wordt en de nieuwe dame natuurlijk ook! Zo'n koppeling is zoals het klinkt; je zet de konijnen bij elkaar en kijkt wat er gebeurd.Dit doe je een aantal keer, wisselen van hokken en steeds langer bij elkaar laten tot ze dag en nacht samen kunnen zijn zonder ruzie te maken (lees; vechten). Nu moet ik zeggen dat de koppeling tussen het mannetje en mn overleden konijn heel makkelijk ging. Dat was binnen 3 dagen gebeurd! Kan ook 3 weken duren... hopelijk gaat het nu weer zo snel!
Zoooo een heel verhaal!! Ga nu lekker op de bank hangen voor de televisie!
Liefs Anoek