WIEBELMAMA'S

Hoi!

Tara, mn mannetje ging het rustig halen hoor! Zelfs ook de zoogcompressen :) Hadhet nodig en ik kon echt nog niet zelf naar het winkelcentrum. Had wel 1 pak extra gehaald, maar was dus voor mij ook niet genoeg. NU verschoonde ik elke keer als ik ging plassen, dus dan gaat het hard, maar vond het wel zo hygenisch...

Twinkel, lekker vakantie hoor! wanneer vertrek je nou precies? Merk dat ik nu nog steeds een geheugen als een vergiet heb :-(

Vanavond Benthe samen in badje gedaan, daarna flesje en weer ingebakerd in bed... en het is stil.... ze heeft hooguit een minuutje gehuild. Ze was wel nog wakker toen ik een kwartier geleden naar beneden ging, maar denk dat ze nu wel slaapt!!! Ze drinkt ook veel rustiger nu en blijft wakker bij de fles... kan toeval zijn. de tijd zal het leren. hebben haar zelf ook even opgemeten omdat ze heerlijk gestrekt op bed lag na de fles. Ze is nu 52 cm en dus 2 cm gegroeid! Wat gaat dat hard, ze is pas 15 dagen oud.
En ja Ukkie, ook ik verbaas me elke dag weer over de veranderingen. Het lijkt alsof ze met de dag meer leert... zo mooi om te zien!Kan ook niet wachten op het eerste échte lachje! Nu zijn het nog lachstuipjes en dat is al geweldig om te zien!

Tara, ik ga zo jouw gemailde foto's bekijken. Had die op Hyves al wel gezien. Mooi buikje hoor! Zullen dan meteen maar een pooltje gaan maken voor het "geslacht" van jouw uk!

Liefs,
Anoek en een heerlijk slapende Benthe!!

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 21:24:25'));

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje

Mirella: jongen (dacht eerst een meisje maar twijfel nog steeds) dus kan nog veranderen

Mogguh,

gefeliciteerd met de koningin! Haha...

Wij zijn Heerlijk een paar daagjes met zn drietjes vrij. Mn mannetje heeft vrijdag ook vrij genomen, dus hij hoeft pas maandag weer te werken...Leuk!

Jee Anoek, Benthe groeit goed! Toch wel fijn dat je ze kunt laten wegen he, als je dan twijfelt of het goed gaat heb je even zekerheid...

Ik had 3 pakken kraamverbanden en die heb ik allemaal gebruikt. In het begin gaan er 2 per uur doorheen (bij mij wel althans), de kraamverzorgster deed er ook 2 tegelijk in mn onderbroek...
En zoogcompressen zijn idd handig voor de stuwing, want grote kans dat je gaat lekken en dan verbruik je zo gigaveel van die dingen... Nu af en toe nog trouwens hoor, ´s nachts als Lise een uurtje later komt... Overdag heb ik ze wel in, maar lek ik niet...

Anoek, gewoon maandverband zit inderdaad niet lekker. Tip van mijn kraamverzorgster: je moet het goedkoopste maandverband hebben dat ze in de winkel verkopen. Dat heeft wel dezelfde zachte bovenkant, en niet het plastic van Libresse/Allways... Heb de tip opgevolgd en het werkt! Niet meer van die grote kussens in mn onderbroek...

Ben trouwens bijna gestopt met vloeien, het mag geen naam meer hebben wat eruit komt. Maar nog wel teveel om over te gaan op inlegkruisjes...

Meiden, ik ga de badspullen klaarzetten en dan gaan we lekker (samen!) de kleine meid in bad doen en er een leuke dag van maken...

Liefs, Ukkie26

Mirella: jongen (dacht eerst een meisje maar twijfel nog steeds) dus kan nog veranderen

Patries: Meisje

Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2008 10:46:33'));

Patries: Meisje

Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)

Twinkel: jongen (we zullen zien...)

Hallo meiden,

Jullie ook allemaal een fijne koninginnedag gewenst!

Vanmorgen zijn we nog verjaardagsvisite geweest en verder hebben we vandaag een vrij rustig dagje. Mijn man is de kozijntjes op de kinderkamer aan het verven en ik ben de koffers al gaan pakken. Morgennacht om 3 uur rijden we hier weg, want we moeten om 4.15 in Dusseldorf zijn. Ik krijg wel steeds meer vakantiekriebels hoor!

@Anoek, fijn dat het inbakeren zijn vruchten af lijkt te werpen.
Bij mijn vriendin hielp het ook goed. Zij heeft een bakerzak besteld via internet.
Reuzemakkelijk in gebruik en de kleine slaapt er heerlijk in.
Tegen de tijd dat ze om gaan rollen, mogen ze niet meer in de bakerzak.
Maar nu slaapt haar dochtertje ook heerlijk in een slaapzak.

@Ukkie, heb jij nog tips over fijne zoogcompressen?
Zijn het trouwens losse dingen, of plak je ze in je BH?
En kraamverband, waar koop je dat eigenlijk? Bij de apotheek, of gewoon bij de drogist?
Wat een vragen hè! Gelukkig hebben we hier een aantal ervaren wiebelmama's.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan