WIEBELMAMA'S

Hoi meiden,

hier weer eens een berichtje van ver weg. Het is nog steeds onwerkelijk en lastig te bevatten dat ik zwanger ben. De eerste dagen zeiden we  ook steeds:  ik/jij bent zwanger, kanje het geloven?
Het enige wat ik merk is dat ik moe ben en vandaag ook wat weeig/misselijk gevoel. De vermoeidheid is wel lastig en komt denk ook voor een groot gedeelte door de afgelopen maanden (manlief heeft er ook last van, maar wel minder :)). De afgelopen tijd is toch wel heel zwaar geweest. En nu begin ik me alweer af te vragen hoe we het hier allemaal kunnen redden met z'n tweetjes en mis ik familie en vrienden wel heel erg. Wie weet komen we nu toch binnen afzienbare tijd terug naar NL/europa.
Afgelopen weekend hebben we nog vrienden over gehad, dus dat was erg leuk maar ook wel druk. Vanaf zondag ben ik ruim een week naar Toronto voor mijn werk. Aan de ene kant erg leuk maar als ik eerlijk ben had ik liever thuis gebleven.
Morgen hebben we de eerste echo.  En zullen we weten of het er 1 of 2 zijn. Wel spannend! We hebben  beide het idee dat het een tweeling wordt. We zullen zien.  De echo is wel vroeg dus het is te hopen dat ze de hartslag kunnen zien.

ik zal nog even  mijn voorspelling voor Tara geven en dan  eten en redelijk snel naar bed. Hopelijk een  volgende keer meer.

vs  

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje

Mirella: jongen

Patries: Meisje

Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)

Twinkel: jongen (we zullen zien...)

VS: meisje

-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april consultatiebureau om te wegen, 13 mei 1e afspraak consultatiebureau (arts)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  5 mei weer naar de verloskundige, 14 april 20-weken echo.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Waat is iedereen???? Wat is het hier rustig, bij de wiebelmeidens is het ook al zo rustig. Allemaal lekker buiten geweest zeker. En nog wat vakantiegangers natuurlijk..

Heb vandaag gewerkt, dus weinig van het mooie weer meegekregen, maar morgen ga ik ook lekker in de zon! Van de week nog even met de babykamer bezig geweest, bedje opgemaakt enzo . Staat wel gezellig hoor, van mij mogen die laatste 10 weken wel heel snel gaan.

liefs tara

He meiden,

Gister hebben we de eerste echo gehad en er was 1 embryo te zien (dus voorlopig nog steeds geen wiebel-tweeling). Alles zag er goed uit, voor zover je dat natuurlijk kan zien met 6 weken en 3.2 mm lengte. Het hartje klopte en dat was echt onwijs gaaf maar ook vreemd om te zien. Het was wel een opluchting dat alles goed lijkt en het maakt het allemaal wat meer waar. Maar nog steeds is het een vreemd idee dat er nieuw leven in mij groeit.
De ene dag voel ik me beter dan de andere dag. Alhoewel ik wel moe ben. Sinds eergister heb ik ook last van misselijkheid en vandaag heb ik al de hele dag hoofdpijn. Maar goed, het kan erbij horen en ik ben allang al blij dat ik dit mag meemaken.

Ik ben er over 1.5 week waarschijnlijk weer want ik moet voor mijn werk een week naar Toronto.

liefs
vs

Hallo.

Ik ben er weer. We hebben een hele leuke vakantie gehad. Echt super lekker om even weg te zijn.

VS ik lees meteen heel goed nieuws! Wat fijn dat het hartje al klopte. Dat zal zeker een mooi moment zijn geweest en een bevestiging voor jullie zijn. Ik ben zo blij voor jullie dat alles er goed uit ziet.

Wij zijn ondertussen uit de naam en de kleuren van de babykamer. Krijg nu helemaal zin om eraan te gaan beginnen dus wie weet...begin ik deze week al met  het een of ander te schilderen ofzo.

Ik heb ondertussen ook wat foto's zal ze zo even mailen naar jullie.

Ik ga snel weer genieten van het mooie weer.

Tot de volgende keer.

x-vlinder

-  Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april consultatiebureau om te wegen, 13 mei 1e afspraak consultatiebureau (arts)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 31 maart weer naar VK. 10 april 20 weken echo.

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Terug
Bovenaan