WIEBELMAMA'S

Haalloooo!!!!!

Jaaaaa!!!! Benthe heeft vannacht weer doorgeslapen!!!  Ze werd om 6 uur wakker. Heerlijk hoor! Hopelijk gaat ze nu elke nacht doorslapen, maar ik reken er nog steeds niet teveel op. Anders valt het ook weer zo tegen, haha!

Pippie, fijn dat alles goed gaat! Die harde buiken had ik ook al vrij vroeg in de zwangerschap, zo in de 5e maand al. NIks om je zorgen om te maken hoor.
En wat de namen betreft, wanneer weet je het zeker? Ik heb onze meidennaam een paar dagen voor de bevalling nog in twijfel getrokken, ha ha... of zouden dat de hormonen zijn geweest??!! Gewoon de naam heel vaak hardop zeggen!

Pink, wat een geweldig nieuws meid! Had gisteren al bij de wiebelmeiden gereageerd!

Nu is het tijd om even een boterham te gaan eten.

Liefs

He meiden,

Ik heb Tara en Twinkel (van hen kon ik het emailadres terugvinden) mijn buikfoto's en een echofoto gemaild.

Tara en Twinkel, you've got mail!

Ik heb hen gevraagd om de foto's naar jullie door te sturen!!

Liefs Pippie

Hallo.

Ben ook weer even achter de computer gedoken!

Pippie ik denk dat iedereen zich wel eens zorgen maakt...tenminste...ik wel.   Leuk is dat he de kinderwagen in elkaar zetten. Vond dat helemaal geweldig dus dat wordt nog wat met het kamertje straks (haha).

Als Tara of Twinkel je mailtje naar ons doorsturen hebben we ook meteen jouw emailadres. Mijn adres is trouwens:

vlinder_____@live.nl

Ik heb deze week ook foto's doorgestuurd dus als ik je adres straks heb krijg jij ze ook.

Doei

x-vlinder

Hallo!!!

Ik heb jullie de mail van pippie doorgestuurd hoor!

Leuk om de foto's te zien pippie! Maar ehhh... heb je ook foto van je hoofd? Mag ook wel van toen je nog niet zwanger was hoor! Dan hebben we echt een gezicht bij je :)

Moet nu snel weg, vanavond weer naar wangerschapsgym.
Komvanavond nog wel even buurten!

Pippie, ik stuur je mijn foto's vanavond wel toe.

liefs Tara

He meiden,

Ja, Tara, ik heb vast wel ergens een foto van mijn hoofd!, ik heb deze foto's echter zelf gemaakt met een camera waarbij je door de lens moet kijken, dus dat wordt dan niet zo mooi met camerahoofd erop!
Ik zal eens even op zoek gaan naar een hoofdfoto!! Of mijn vriend moet even buikfoto's maken waar ik helemaal opsta!!

Ik ga vandaag nog even een dagje genieten van het mooie weer, morgen weer werken, maar goed het weekend alweer vrij!!

Liefs Pippie.

Goedemorgen!

Vanochtend is mn mannetje gaan werken na 3,5 week vrij te zijn geweest. Dit was voor ons beide wel een beetje vreemd... Dus vandaag voor het eerst helemaal alleen.
We hadden ook deze nacht weer geluk! Ik heb de laatste fles gerekt tot 23.30 en Benthe moesten we vanochtend toen de wekker van mn man om 6 uur ging wakker maken!! Ze heeft dus weer zo goed doorgeslapen! We willen de 1e ochtendvoeding om 6 uur doen, omdat dan de wekker van mn man gaat en ik dan toch al wakker ben. Hopelijk wil Benthe mee in dat ritme :)
Vanmiddag wil ik gaan wandelen... als het tenminste allemaal lukt, ha ha!

Ukkie, hoe heb jij de eerste dag alleen ervaren? Bij jou was die al redelijk snel toch?
Hoe gaat het verder met jou en Lise? Heb je hier al een tijdje niet gezien... Is Lise nog steeds zo'n lekkere lachebek?!! Ik kan niet wachten tot Benthe echt gaat lachen! Nu heeft ze alleen nog van die lachstuipjes! Nu we inbakeren geleukkig weer heel vaak, want daarmee kan je zien dat je baby gelukkig en tevreden is (zei mn kraamhulp tenminste)! Zijn jullie nog doorgegaan met inbakeren? Ik ben er echt heel enthousisast over, maar kijk ook wel uit naar het moment dat ze zonder kan en wat ruimer kan bewegen (gecontroleerd ipv ongecontroleerd zoals nu, hahaha).

Pippie, zal je foto's eens gaan bekijken! En ja, voor het raden van het geslacht is een buikfoto mét hoofd beter... tenminste ik krijg dan meer een gevoel van... het wordt een jongen of een meisje... Dus vraag vriendlief maar eens om een foto te maken! Ook leuk om je echte naam nu te weten!

Tara, bedankt voor het doormailen van de foto's van Pippie!

Ik ga nog even een kopje thee drinken en daarna is het tijd voor een nieuw flesje voor Benthe!

Liefs Anoek

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)

Nou meiden, ook voor Pippie en Vlinder kan er geraden worden!!

Pippie, mooi buikje hoor! Nou nog een foto mét hoofd, hihi! Dan hebben we een beter beeld van je! Zal jou ook snel een foto sturen, dan heb je ook beeld bij mij! Of heb je toevallig ook Hyves?

X

Terug
Bovenaan