Hey meiden,
Wij hadden vandaag goed bericht: We gaan voor ICSI!!!!
Toen we binnenkwamen vertelde ze meteen dat ze goed nieuws had, er waren in totaal 8000 bewegende zaadcellen, meer dan genoeg voor ICSI dus! Mijn hormoonwaarden waren allemaal perfect, dus dat was ook erg fijn om te horen.
De wachtlijst is ongeveer 5 maanden, we staan nu dus op de wachtlijst en kunnen waarschijnlijk eind september/begin oktober beginnen. Eind juli moeten we nog een keertje die kant op om op de hoogte te worden gebracht van de medicatie en dan kunnen we onze laatste vragen stellen.
Mijn mannetje heeft nu bloed geprikt voor een chromosomenonderzoek, om te kijken of de slechte zaadkwaliteit een oorzaak is van zijn operaties van vroeger of dat er een erfelijke afwijking is, die schadelijk kan zijn voor een eventueel kindje.
We zijn heel erg blij met deze uitslag, een paar maanden geleden was dit nog het ergste scenario, maar je verlegt je grenzen he? Dit was de beste uitslag waarop we durfden te hopen en die hebben we gekregen. Bevrijdingsdag was dus ook letterlijk een bevrijdingsdag.
Het enige waarvan ik baal is dat ze vanaf nu maar één embryo terugplaatsen ipv twee, om de kans op een meerlingzwangerschap te beperken. Nou ja, dat zien we dan wel weer, zover is het nog niet, maar dit hebben we maar weer!!! Er is vandaag een last van onze schouders gevallen, we hebben in ieder geval nog een kans om zwanger te worden, al is het 'maar' 25 tot 30 procent per behandeling. Die kans is er en we gaan er helemaal voor!!! Nu dus nog heel positief, we zullen vast wel weer een dipje krijgen, maar deze mogen we in onze zak steken!!!!!!!!!
Liefs Pink