WIEBELMAMA'S

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje

Mirella: jongen

Patries: Meisje

Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)

Twinkel: jongen (we zullen zien...)

VS: meisje

vlinder: jongen?

Mier: jongen
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
VS: meisje
Vlinder: jongen?

De baby van Vlinder wordt een .....????

Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)

Hoi meiden,

Poeh poeh wat is het hier toch rustig... Niet zo vreemd met dat geweldig mooie weer! Heerlijk, we zitten lekker veel in de tuin!
We zijn druk met van alles en nog wat. Mn man heeft vandaag verduisterings (rol)gordijntjes op het kamertje van Benthe opgehangen, want het wordt daar nu al erg warm. We hadden eerst alleen maar houten jaloezieën. Ik merk nu meteen al dat het werkt.
Verder zijn we erg bezig met het toepassen van regelmaat en inbakeren (Ria Blom) met Benthe en dat begint nu echt zn vruchten af te werpen. Ze slaapt echt heel goed, huilt nog maar heel weinig (uurtje totaal zo ongeveer), drinkt veel beter en ze is nu echt een blije tevreden baby!! En wij blije ouders, ha ha! Ze heeft nu al 2 nachten "doorgeslapen"! Afgelopen nacht en 2 nachten terug! Vannacht heeft ze van 23.15 tot 5.15 geslapen... Ja dames, dat noemen ze al doorslapen! Wij helemaal verbaasd, want we hebben steeds de wekker staan op 5 uur omdat ze dan een voeding moet hebben, maar ze kwam altijd al voor die tijd (tussen 3 en 4). Ik hoop dat ze dit nu vaker zal doen, want bij die fles van 3 uur kan ik mn ogen haast niet open houden, ha ha!

Hoe is het verder met jullie??!!
Vlinder, lekkere vakantie gehad?

Liefs Anoek

Vs: meisje

Mier: meisje

Hey meiden,

Wij hadden vandaag goed bericht: We gaan voor ICSI!!!!
Toen we binnenkwamen vertelde ze meteen dat ze goed nieuws had, er waren in totaal 8000 bewegende zaadcellen, meer dan genoeg voor ICSI dus! Mijn hormoonwaarden waren allemaal perfect, dus dat was ook erg fijn om te horen.
De wachtlijst is ongeveer 5 maanden, we staan nu dus op de wachtlijst en kunnen waarschijnlijk eind september/begin oktober beginnen. Eind juli moeten we nog een keertje die kant op om op de hoogte te worden gebracht van de medicatie en dan kunnen we onze laatste vragen stellen.
Mijn mannetje heeft nu bloed geprikt voor een chromosomenonderzoek, om te kijken of de slechte zaadkwaliteit een oorzaak is van zijn operaties van vroeger of dat er een erfelijke afwijking is, die  schadelijk kan zijn  voor een eventueel kindje.

We zijn heel erg blij met deze uitslag, een paar maanden geleden was dit nog het ergste scenario, maar je verlegt je grenzen he? Dit was de beste uitslag waarop we durfden te hopen en die hebben we gekregen. Bevrijdingsdag was dus ook letterlijk een bevrijdingsdag.

Het enige waarvan ik baal is dat ze vanaf nu maar één embryo terugplaatsen ipv twee, om de kans op een meerlingzwangerschap te  beperken. Nou ja, dat zien we dan wel weer, zover is het nog niet, maar dit hebben we maar weer!!! Er is vandaag een last van onze schouders gevallen, we hebben in ieder geval nog een kans om zwanger te worden, al is het 'maar' 25 tot 30 procent per behandeling. Die kans is er en we gaan er helemaal voor!!! Nu dus nog heel positief, we zullen vast wel weer een dipje krijgen, maar deze mogen we in onze zak steken!!!!!!!!!

Liefs Pink

He meiden,

Pink, wat een goed nieuws voor jullie, heerlijk om zo'n opgewekt bericht van je te lezen.

VS, wat fijn om te horen dat alles voorspoedig verloopt en dat je al zo'n goede echo hebt gehad. Wanneer mag je nu voor de tweede echo komen.

Anouk, fijn dat Benthe nu zo lekker slaapt en doorslaapt zelfs!!

Vlinder, ooohhh jullie zijn al uit de naam, ik vindt het zo ongelooflijk moeilijk. Voor een jongetje gaat het wel lukken, maar een meisjesnaam, we dachten het te weten, maar alles twijfels slaan weet toe.

Hier verder alles zijn gangetje. Vorige week controle gehad bij de verloskundige en alles was goed. Ik maakte me best zorgen over de groei van de baby, want de baarmoeder lag al een week of 3 op ongeveer navelhoogte, maar dit schijnt toch te kunnen dat hij met spurtjes groeit. Hij hoeft ook pas met 24 weken op navelhoogte te liggen en dat is overmorgen pas. De baby heeft in ieder geval nergens last van, die is overduidelijk en gezellig aanwezig!!
Wel begin ik last te krijgen van harde buiken. Ik vind het vroeg, maar ook hier maakte de verloskundige zich geen zorgen over, zolang ze maar niet pijnlijk zijn en dat zijn ze absoluut niet.
Soms wordt ik een beetje moe van mezelf, ik maak me altijd wel ergens zorgen over. Hebben jullie dat ook??
Misschien ben ik gewoon ongelooflijk getekend door mijn werk met al die te vroeg geboren ukkies. Het wordt steeds confronterender in ieder geval.

Hier ook de wandelwagen al opgezet en natuurlijk een proefritje gemaakt. Het is de Mura 3 geworden in de grey slice uitvoering. Ik ben er helemaal blij mee. (al vindt ik het wandelwagen zitje nog steeds niet zo mooi), maar de wagen is oerdegelijk.

Ik zal van de week buikfoto's maken en naar twinkel mailen. Zij is de enigste van wie ik het emailadres weet en dan moet zij ze maar doorsturen. Dan kunnen jullie ook aan het raden gaan!!

Liefs Pippie

Vs: meisje

Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april consultatiebureau om te wegen, 13 mei 1e afspraak consultatiebureau (arts)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Terug
Bovenaan