WIEBELMAMA'S

Ik blijf bezig, hahahaha...

De voorspelling van Twinkel kunnen we -denk ik- wel doen na haar vakantie, dan heeft ze vast nieuwe buikfoto's! Dus Twinkel, mailen die foto's (liefst met hoofd ;-)

X

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));De baby van Tara wordt een......????

Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)  

Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen

Tara: Meisje

Hallo allemaal!

Heerlijk hè?, dat zomerweer!

Anoek, wat lekker dat Benthe al zo goed doorslaapt! En nu dus als trotse mama lekker wandelen, kan niet wachten tot ik zover ben!

Pippie, rond die tijd maakte ik me ook wat zorgen dat mn baarmoeder niet genoeg groeide. Hij zat wel 3 controles achter elkaar, net onder, net op en net boven mn navel. De laatste keer was met een week of 24. Toen ik met 28 weken weer terugkwam had ie ineens een hele groeispurt  gemaakt. Dus maak je niet druk, je hebt wel een mooi bol buikje om te zien hoor!

Vlinder, jou buik is  ook al  mooi gegroeid. Ziet er goed uit hoor!

Hebben jullie ook het idee dat je helemaal geen zomerkleren hebt? Ik wel! Goeie reden dus om vrijdag flink te shoppen. Aan de ene kant misschien zonde, maar  aan de andere kant moet ik het nog minstens 10 week aan. (Pas vast niet direct weer in mn gewonen kleren :)) Dus in ieder geval op zoek naar een leuke linnenbroek, die over mn enkels valt, want dat vocht.....

liefs Tara  

Mogguh,

Pippie, Tara en Twinkel, ik heb jullie buikfoto's gehad hoor! Allemaal best subtiele buikjes moet ik zeggen, gezien jullie zwangerschapsduur. En het geslacht van jullie beebjes: moeilijk, moeilijk. Zal eens een gokje wagen...Ook voor Vlinder...

Vlinder, leuk hoor, dat jullie de kleur van de babykamer bepaald hebben en zelfs al uit de naam zijn! Dan komt het toch echt al dichtbij he (vond ik), als je het kamertje aan het schilderen bent enzo. En voor je het weet is jullie ukkie geboren...de tijd gaat zo snel. Ook al ben je de laatste weken aan het aftellen, als ik nu terugkijk en me realiseer dat we een jaar geleden nog aan het wiebelen waren om zwanger te worden: zo onwerkelijk, lijkt echt wel eeuwen geleden!

Hier gaat alles prima. Ik ben dinsdag met Lise naar de stad geweest (autootje van mn moeder geleend, vroem vroem). Heerlijk, lekker zelf bepalen waar we naar binnen gingen in plaats van dat je van iemand afhankelijk bent! Na 2 uur had Lise het gehad (ze had honger), dus zijn we weer naar huis gegaan.

Natuurlijk (weer) kleertjes gekocht. Ze heeft er namelijk nogal een handje van langs de luier te poepen. Ze heeft maar 2 keer per dag een poepluier, maar dan echt een mega-mega-vieze. Gisteren 2 keer langs de luier, het zat tot in dr nek. En toen waren de broekjes allemaal vies...oei. Dus maar gauw extra broekjes gehaald. En dinsdag een tuinbroekje, roze, bij H&M gekocht, kostte maar 5 Euro. Ik kon het niet laten hangen. Is maatje 62 (daar heeft ze eigenlijk al te veel kleertjes in, maar het broekje is zoooo schattig) dus ze kan het al snel aan.

Verder gaat het hier prima. Ik geniet met volle teugen van ons meisje en van het mooie weer. Verlof hebben met dit weer is geen straf (toch, Anoek?!).

En Anoek, volgens mij vroeg je of ik ook zoveel 'moet' wassen. Ja, echt erg. Zeker 3 witte wassen per week, 2 kleur en 1 zwart/donker. En het meest irritante is dat ik moet wassen omdat bijvoorbeeld alle hydrofielluiers vies zijn, of Lise geen broekjes meer heeft. Heb dus dinsdag ook maar extra luiers gehaald.. Het zijn steeds namelijk halve trommels die ik draai, beetje suf. Hoop dus nu, met de extra broekjes en luiers, 1 witte was per week minder te kunnen draaien...we zullen zien.

Ik was inderdaad al redelijk snel alleen met Lise, na 1w5d. Toen ging mn mannetje weer werken. Maar het ging prima hoor, went snel. Ik sliep toen alleen nog wel tussen 1 en 3, nu echt niet meer. Wat dat betreft ben ik alweer aardig hersteld. Alleen die kilo's...grr. Pas mn oude broeken nog niet (alleen de broeken die voorheen te wijd waren). Er 'moet' nog 5 kilo af voordat ik op mn oude gewicht zit, en de BV helpt niet (genoeg). Dus ik moet actief afvallen, bah. En dat mag niet zolang je BV geeft...
Ben dus maar begonnen met sit-ups om in ieder geval mn buik weer wat strakker te krijgen. Valt nog niet mee...

Hoe is het bij jou Anoek, met de kilo's?

Meiden, ik ga nog even liggen, Lise was vroeg wakker vanochtend maar slaapt nu weer als een roosje...

Fijne dag en tot mails.

Liefs, Ukkie26

(PS: ik heb hyves...jaja)

De baby van Tara wordt een......????

Ukkie: jongen (er
MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu
is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed
gehad...)

Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)

Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...

Het zomerkleren-probleem heb ik anders: ik heb ze wel, maar pas er nog niet in...grr. Maar om mezelf te motiveren de kilo's kwijt te raken, ga ik voorlopig nog geen nieuwe kleren kopen...heb genoeg liggen.

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april consultatiebureau om te wegen, 13 mei 1e afspraak consultatiebureau (arts)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Terug
Bovenaan