Hoi hoi,
Hier een berichtje uit het warme Brabant! Pffff, heb het zo warm... pas ook nog amper mn zomerkleren - alleen wat hemdjes- dus zo'n zwarte zwangerschapsbroek is wel warm. Maar dinsdag wordt Sonja hier de baas. Vanavond alle boodschappen gedaan. Ik ga er helemaal voor. Ook van de week langzaam maar met wat oefeningen beginnen, alleen dan de buik nog niet.
Vind dit ook wel lastig weer met die kleine, Ukkie, OMdat wij inbakeren ligt Benthe in een katoenen bakerdoek, dus daar lag ze al in zonder broek,alleen shirtje, romper en sokjes. Nu met het warme weer, lag ze eerst met romper en sokjes en vandaag heb ik er zelfs alleen met een luier aan er ingewikkeld. Met nog een lakentje strak erover heen voor de afbakening. Die kleine heeft het ook echt warm. We hebben al zonsverduisteringsrolgordijnen opgehangen, maar nog is het op haar kamer 24-25 graden. We hebben een plat dak, dus het wordt erg warm. Durf ook niet zo goed het raam echt open te zetten omdat ik bang ben dat ze dan op de tocht ligt. Doe jij dit wel? Benthe's temp is ook steeds prima. We houden dat nu erg in de gaten.
Ik heb Benthe gister en vandaag ook wat water gegeven. Ze drinkt ook veel en ik wil voorkomen dat ze uitdroogt nu. Maar ze vindt het niet erg lekker en trekt echt een vies gezichtje, ha ha! Vanmiddag kreeg ze voor de 3e keer en toen ging het al wat beter.
Het gaat hier erg goed! Het inbakeren heeft ons veel goeds gebracht!! Benthe is nu een tevreden meisje en huilt echt amper.Alleen gisteravond was het goed mis. Geen idee wat er was, maar ze heeft veel gehuild en was alleen stil bij ons. We rennen niet meteen naar haar toe als ze huilt, maar toen bleef ze huilen en ook zo hard dat ze volledig overstuur was...en dan kan ik haar niet laten liggen hoor

Dinsdag naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is! Wat gaan ze allemaal precies doen de1e x?
Tja... ik denk dat ik dus echt ongi ben geworden vandaag. Kan me niet voorstellen dat ik ineens zo helder vloei nog van de bevalling. Nu dus maar snel nadenken over de anticonceptie. Wordt of de pil of de nuva-ring. Maar eens de ha bellen.
Hebben jullie nog plannen voor het (pinkster)weekend? Wij gaan morgen voor een autootje kijken voor mij.Zondag niks en maandag bbq-en bij mijn ouders.
Vandaag voor de 2e keer alleen wezen wandelen. GIng prima. Benthe heeft lekker liggen slapen en als ze wakker was, lag ze een beetje om zich heen te kijken. Vanavond zijn we ook met zn 3tjes boodschappen gaan doen. Ging ook goed, maar handig is het niet echt. Vond het wel gezelliger dan als mn man of ik alleen ga.
Ik ga nu lekker op de bank hangen, straks nog een lekker roseetje
Fijn weekend!
Liefs Anoek