WIEBELMAMA'S

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: Jongen

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:   meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: Jongen

Zo ik kom nog even een berichtje maken en dan ga ik weer snel van het weer genieten  en het een en ander voor mijn werk doen .

Ik heb gisteren ook weer  geshopt. Heb een broek en een hempje gekocht van future maman. De standaard zwangerschapsbroeken (lees 'gewone' broek met elastieke band) gaan in mijn onderbuik vervelend doen jammer genoeg. Nu heb ik er dus 1 bij die helemaal meerekt. Voel me net of ik in mijn pyjama rond loop maar het staat wel leuk.

Heb vanacht wel weer heel raar en sterk gedroomd. Hebben jullie daar ook wel eens last van? Ik heb ergens gelezen dat dat vaker voor komt.

Verder zijn we ons een beetje aan het orienteren op het gebied van geboortekaartjes. Heeft iemand nog leuke tips, ideeen of websites om inspiratie op te doen?

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Anoek en Ukkie jullie zijn natuurlijk volop aan het genieten van jullie verlof?
Twinkel is lekker in Griekenland.
Tara en Pippie gewoon aan het werk?
VS is voor haar werk op pad.

Ik ben er weer vandoor.

x-vlinder

Haai meiden,

hoe is het hier? Rustig hoor, maar da's wel te begrijpen met het heerlijke weer en de vakantie (die veel mensen hebben). Hier (Noord-Holland) is het prima. Lekker zonnetje, in huis is het niet al te warm...

Anoek, las je vragen op het april-forum:

hier is het vloeien ook gestopt, maar nog geen menstruatie hoor. Komt
waarschijnlijk doordat ik BV geef, dan schijnt de 1e menstruatie langer
op zich te laten wachten.

Maar: ik moet misschien maar wel zorgen dat ik standaard tampons (denk
dat ik die wel weer in 'durf" te doen) en/of maandverband mij me
heb...beetje lullig anders.

Alles goed met jou en de kleine meid? Hier prima! Wel warm, alhoewel
het in huis alles meevalt. Heb Lise maar niet te warm aangekleed:
rompertje en een broek. En geen dekentje meer, lakentje is genoeg (ze
heeft het goed qua temperatuur...).

Anticonceptie: ik was, voor mn zwangerschap, aan de pil en dat beviel
me prima. Maar nu met de BV mag dat niet: grrr. Denk dat wij voorlopig
maar voor de condooms gaan, beetje een gedoe maar ja. Wil, als ik stop
met BV geven, wel weer gewoon aan de pil hoor.

Merk jij trouwens dat Benthe meer dorst heeft met de warmte? Lise
drinkt wel meer. Ik zit eraan te denken haar anders een paar keer per
dag wat water te geven, gewoon tegen de dorst... Want echt honger heeft
ze niet. Wat doe jij?

Anoek, geniet van het mooie weer en van jullie mooie meisje.

Voor de zwangeren: af en toe met de beentjes omhoog (minder dikke voeten, kan het vocht wegtrekken) en doe het rustig aan. Enne: drink genoeg!!!

Liefs, Ukkie26

Hoi hoi,

Hier een berichtje uit het warme Brabant! Pffff, heb het zo warm... pas ook nog amper mn zomerkleren - alleen wat hemdjes- dus zo'n zwarte zwangerschapsbroek is wel warm. Maar dinsdag wordt Sonja hier de baas. Vanavond alle boodschappen gedaan. Ik ga er helemaal voor. Ook van de week langzaam maar met wat oefeningen beginnen, alleen dan de buik nog niet.

Vind dit ook wel lastig weer met die kleine, Ukkie, OMdat wij inbakeren ligt Benthe in een katoenen bakerdoek, dus daar lag ze al in zonder broek,alleen shirtje, romper en sokjes. Nu met het warme weer, lag ze eerst met romper en sokjes en vandaag heb ik er zelfs alleen met een luier aan er ingewikkeld. Met nog een lakentje strak erover heen voor de afbakening. Die kleine heeft het ook echt warm. We hebben al zonsverduisteringsrolgordijnen opgehangen, maar nog is het op haar kamer 24-25 graden. We hebben een plat dak, dus het wordt erg warm. Durf ook niet zo goed het raam echt open te zetten omdat ik bang ben dat ze dan op de tocht ligt. Doe jij dit wel? Benthe's temp is ook steeds prima. We houden dat nu erg in de gaten.
Ik heb Benthe gister en vandaag ook wat water gegeven. Ze drinkt ook veel en ik wil voorkomen dat ze uitdroogt nu. Maar ze vindt het niet erg lekker en trekt echt een vies gezichtje, ha ha! Vanmiddag kreeg ze voor de 3e keer en toen ging het al wat beter.

Het gaat hier erg goed! Het inbakeren heeft ons veel goeds gebracht!! Benthe is nu een tevreden meisje en huilt echt amper.Alleen gisteravond was het goed mis. Geen idee wat er was, maar ze heeft veel gehuild en was alleen stil bij ons. We rennen niet meteen naar haar toe als ze huilt, maar toen bleef ze huilen en ook zo hard dat ze volledig overstuur was...en dan kan ik haar niet laten liggen hoor :) Dinsdag naar het consultatiebureau. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is! Wat gaan ze allemaal precies doen de1e x?

Tja... ik denk dat ik dus echt ongi ben geworden vandaag. Kan me niet voorstellen dat ik ineens zo helder vloei nog van de bevalling. Nu dus maar snel nadenken over de anticonceptie. Wordt of de pil of de nuva-ring. Maar eens de ha bellen.

Hebben jullie nog plannen voor het (pinkster)weekend? Wij gaan morgen voor een autootje kijken voor mij.Zondag niks en maandag bbq-en bij mijn ouders.

Vandaag voor de 2e keer alleen wezen wandelen. GIng prima. Benthe heeft lekker liggen slapen en als ze wakker was, lag ze een beetje om zich heen te kijken. Vanavond zijn we ook met zn 3tjes boodschappen gaan doen. Ging ook goed, maar handig is het niet echt. Vond het wel gezelliger dan als mn man of ik alleen ga.

Ik ga nu lekker op de bank hangen, straks nog een lekker roseetje :)

Fijn weekend!

Liefs Anoek

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 1e afspraak consultatiebureau (arts)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

Hoi meiden,

Hier was ik dan weer. Weer lekker terug in het warme Nederland.
Griekenland was ook fantastisch hoor, maar ik denk dat het hier in Nederland zeker zo warm is geweest.
We hebben heerlijk over het eiland getourd met een autootje en natuurlijk ook lekker op een zonnebedje gelgen bij de zee.
Ik zal jullie snel wat foto's opsturen.

Nu eerst jullie berichtjes eens lezen en thuis maar weer eens bezig in de tuin.

Tot gauw meiden!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan