Hallo meiden,
Twinkel, welkom terug! Goed gehad? Je kunt hier gewoon doorgaan met vakantie vieren: het weer is heerlijk!
Hier alles prima, alleen die zomerkleren...die liggen me aan te kijken maar passen (nog) niet. Helaas.
Anoek, wij hebben Lise nu niet ingebakerd. Ze slaapt ook zonder strakke doek goed (gelukkig). Ze ligt nu overdag in een luierpakje in bed, 's nachts doe ik een broekje aan. En een lakentje erover (dat mevrouw binnen 5 minuten heeft weggetrapt...lekker nuttig).
We hebben ook een plat dak en de kamer van Lise is vanaf een uur of 12 op de zonkant, dus warm. Ik heb gewoon boven alle ramen tegen elkaar openstaan, dus ook die van Lise. Het waait dan wat in haar kamertje, maar met het hemeltje om de wieg moet het wel goed gaan. Ze slaapt in ieder geval prima.
Ook wij hebben een verduisterend gordijn, helpt goed tegen de hitte. Vanaf een uur of 2 doen we die dicht, dan schijnt de zon echt in haar kamer.
En gister heb ik Lise ook water gegeven, uit de fles. Wat een gedoe. Ze is het speenzuigen duidelijk niet gewend. Maar het lukte hoor, 10 cc ofzo. Zo leert ze ook spelenderwijs uit de fles drinken, handig voor als ik weer aan 't werk ga.
Anoek, denk jij daar al aan? Dat je over een tijdje weer aan het werk moet? Wanneer moet je eigenlijk weer?
Bij het consultatiebureau gingen ze Lise wegen, meten, hoofdomtrek meten. Dat deed een assistente. Toen naar de arts, die ging longen luisteren, beetje kijken hoe sterk ze was. Verder weinig hoor.
Wij zijn zaterdag naar Drenthe geweest. Een hele groep vrienden van ons is daar aan het kamperen. Normaal zouden we mee zijn gegaan, maar met een klein babietje...nou nee. Maar dus wel 'ff' een dagje op-en-neer. We zijn vrijdagavond al heengegaan en hebben in een hoten geslapen. Zaterdag naar de camping. Hebben ook Westerbork bezocht. Het was in Drenthe alleen wel heeeel warm. Lise heeft die dag veel bij mij gedronken en weinig geslapen: te warm voor dr. Maar 's nachts (thuis) sliep ze prima.
Ze heeft zowaar de afgelopen 2 nachten doorgeslapen: echt van 12 tot 7 en 11 tot 6! Heerlijk!
En raad eens wat er kapot is gegaan afgelopen woensdag: de airco in de auto. net nu! En we kunnen pas donderdag terecht voor reparatie: dan is de hitte ook weer minder. Nouja...we gaan nu dus maar niet overdag hele einden rijden, vind ik voor Lise echt te warm.
Nou meiden, ik ga weer van het weer genieten!
Fijne dag!
Liefs, Ukkie26 en Lise