Hallo meiden,
Vandaag was ik nog vrij van school, dus kon ik thuis nog wat doen.
Wel had ik vanmorgen met mijn schoonzusje afgesproken, vanmiddag een vergadering en vanavond muziekrepetitie; dus al met al was ik nog best wel druk.
Ook heb ik de boeken met geboortekaartjes opgehaald.
Pfff, wat een keuze zeg!
We zijn al wel helemaal uit de kaart, maar zijn nog wat aan het stoeien met de tekstopmaak en de tekst zelf.
Vrijdag moeten we de boeken weer inleveren en onze keuze doorgeven, dus voor die tijd moeten we definitief beslissen wat we in het kaartje willen hebben staan.
Ook heb ik donderdag mijn eerste pufles. Ik ben benieuwd.
De groep is vorige week al begonnen, toen ik nog op vakantie was.
@Ukkie en Anoek, mochten jullie nog nieuwe foto's hebben van jullie dochters - ik ben reuze benieuwd!
Liefs, Twinkel3
Vandaag was ik nog vrij van school, dus kon ik thuis nog wat doen.
Wel had ik vanmorgen met mijn schoonzusje afgesproken, vanmiddag een vergadering en vanavond muziekrepetitie; dus al met al was ik nog best wel druk.
Ook heb ik de boeken met geboortekaartjes opgehaald.
Pfff, wat een keuze zeg!
We zijn al wel helemaal uit de kaart, maar zijn nog wat aan het stoeien met de tekstopmaak en de tekst zelf.
Vrijdag moeten we de boeken weer inleveren en onze keuze doorgeven, dus voor die tijd moeten we definitief beslissen wat we in het kaartje willen hebben staan.
Ook heb ik donderdag mijn eerste pufles. Ik ben benieuwd.
De groep is vorige week al begonnen, toen ik nog op vakantie was.
@Ukkie en Anoek, mochten jullie nog nieuwe foto's hebben van jullie dochters - ik ben reuze benieuwd!
Liefs, Twinkel3