WIEBELMAMA'S

Hallo.

Gezellig dat er weer wat mensen op het forum zijn geweest!

Over het bevallen....bij ons wordt het bevallen in het ziekenhuis.

Verder twee drukke dagen gehad. Nog 2 dagen werken en dan lekker weekend. Heb er al weer zin in! Ben de  weken wel een beetje aan het aftellen moet ik eerlijk bekennen.

vs ik dacht ook dat je  alweer terug zou zijn maar het kan zijn dat ik me vergis hoor!

x-vlinder

Hoi meiden,

ja daar was ik ook weer eens. Alles gaat goed, ik ben alleen ontzettend moe dus helaas geen puf om op het forum te kijken. Ik ben vandaag maar eens vroeger naar huis gegaan om thuis ook eens wat dingetjes te doen.
Canada was ok maar het viel me zwaarder dan verwacht en ik was erg blij toen ik weer thuis was. Helaas daarna een flinke migraine aanval gehad wat wel met de vermoeidheid en stress te maken had. Alles kwam erg op me af en ik had erg de neiging om per direct op het vliegtuig naar NL te stappen. Gelukkig is dat gevoel nu weer wat minder.

Afgelopen donderdag hebben we weer een echo gehad en alles ziet er goed uit. Hij/zij was toen 1.5 cm. Echt geweldig om te zien. Na dat goede nieuws hebben we ook besloten dat we het nieuws aan anderen gingen vertellen. Echt leuk om alle reacties te zien. En een hele opluchting dat we er nu eindelijk over konden praten na al die maanden er zo mee bezig te zijn geweest (alhoewel het stuk ivf wel prive blijft).
Met mij gaat het wel ok. Ik ben dus erg moe. Ik heb de hele dag door een weeig gevoel dat steeds heftiger wordt en de pot is al een paar keer gevaarlijk dicht bij gekomen. Emotioneel gaat het alle kanten op. Maar goed, dat betekent dat de hormonen flink aanwezig zijn en alles hopelijk goed gaat. Verder heb ik het idee dat de verwerking van de icsi ook nog meer of minder aanwezig is.

Het is goed om te lezen dat het met Benthe en Lise, de mama's en de zwangere meiden allemaal zo goed gaat. Ik probeer een andere keer wel meer te reageren, alhoewel ik vermoed dat dat niet op korte termijn zal zijn.

liefs vs

Hallo mama's!

Vs, fijn dat je er weer bent! En super dat de 2e echo ook goed was. Kan je het al een beetje geloven? Vervelend dat je zo moe bent, maar het hoort erbij meid! Ik heb er zelf gelukkig heel weinig last van gehad. Het geeft niks dat je daardoor de komende tijd wat minder hier bent. We weten in elk geval dat alles goed gaat! Hoe lang ben je nu zwanger? Maak je ook zo'n zwangerschapsbanner?
Meid, doe het rustig aan en we zien je wel als je je fitter voelt! Laat je af en toe wel even weten hoe het gaat?

Hier alles super! Benthe lijkt echt haar voedingsschema omgegooid te hebben. Sinds gisterochtend komt ze om de 4 uur voor een fles (ipv 2 uur) en drinkt dan ook meer. MInder voedingen op een dag en dus meer tijd voor mij om andere dingen te doen. Beetje gek, want weet nu niet zo goed wat ik moet doen, ha ha!!
Verder groeit ze zo hard... elke dag lijkt ze wel weer groter. Het gaat zo snel allemaal.
Heb trouwens nieuwe foto's opmn hyves gezet!

Ik ga zo vast eten voor bereiden voor vanavond!

Liefs Anoek

Hoi Vlinder,

Dus voor jullie bevallen in het ziekenhuis? Waarom hebben jullie deze keuze gemaakt? Ben ik gewoon nieuwsgierig naar. Is geen veroordeling of zo hoor. Ik heb gekozen voor thuis bevallen. Voor mij voelde een ziekenhuisbevalling niet prettig.Als ik had egmoeten, had het niet uitgemaakt,maar gelukkig kwam mn wens uit!

Liefs Anoek

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 4400 gram en 55 cm. Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!  29 mei weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: Jongen
Anoek: jongen

Hallo.

Ik was net bij de wiebelmeiden even en wat een goed nieuws zeg van Bo! Echt super.

Hier alles goed. Heb het erg edruk gehad en dat was wel weer te merken. Heb vanavond lekker niks te doen. Deze week bericht gehad van de zwangerschapscursus. In juni gaat het beginnen hoor bij mij. Ben benieuwd hoe het zal zijn.

Ook kreeg ik deze week bericht van de kraamzorg...mooie boel is dat. Vanwege de drukte en te weinig kraamverzorgenden is er een grote kans dat de zorg niet optimaal geleverd kan worden...dat zat er natuurlijk wel aan te komen aangezien het vorige week al in het nieuws was. Maar gelukkig bieden ze wel 2 alternatieven. We zullen eens gaan bedenken wat we willen.

Over het bevallen in het ziekenhuis:   Nou goede ervaringen van vrienden. Als er iets is (7 van de 10 eerste bevallingen) hoef ik niet meer 'verscheept' te worden als de bevalling al begonnen is. Als alles goed gaat mag je heel snel alweer naar huis dus...vandaar. We bevallen daar onder begeleiding van onze eigen verloskundige.

Waar willen de andere wiebelmama's gaan bevallen?

O'ja. Als jullie nog leuke foto's hebben....ik heb geen hyves maar als jullie ze willen mailen zijn ze natuurlijk super welkom! Ik zal dit weekend weer buikfoto's maken!

x-vlinder

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: meisje
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen?
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: Jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen

Terug
Bovenaan