WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ahhh wat lief van je ukkie!

komt vanzelf wel goed hoor met je buikje en sommige mensen kunnen toch soms zo raar reageren net ofdat ze alles beter weten en niet denkende dat ze mensen kwetsen!
maar niks van aantrekken!

mijn schoonzusje had ook echt een blokjesbuik! dus daarom zag je de eerste 7 maanden bijna niks,ach ja als de verloskundige maar tevreden is toch!

xxx

He Mier,

Met mij alles goed hoor. Ik zit geloof ik weer op het wachtbankje al ben ik er nog niet volledig van overtuigd dat mijn eisprong is geweest. Ik voel niet hetzelfde als ik de vorige keren voelde, maar ja, mijn lijf kan dan ook nog wel wat van slag zijn.
Ik ga er maar vanuit dat ik toch over een week of 2 ongesteld ga worden, Dan is het ongeveeer zeven weken na de miskraam. Dit was ook wat de verloskundige zei: Het kan zeker een weeek of 6 duren voor je weer menstrueert.

Voor jou ook weer spannend, die twee weken duren dan lang he, ik duim voor je.

Gr Pippie

hoop dat je snel ongi wordt dan kan je weer verder!
je lichaam kan natuurlijk wel van slag zijn,het is ook niet niks wat je lichaam te verwerken heb.
fijn iig dat het weer wat beter met je gaat.

ja die 2 weken duren idd altijd lang,we hebben weer ons best gedaan meer kunnen we toch niet doen,over 3 weken iig naar de gyn,wel spannend dus!
eerst nog minimaal een weekje geduld (denk 7 a 9 dagen)

xxx

Ja, jeetje, spannend.

Ik hoop dat je bij de gyn wat meer duidelijkheid gaat krijgen, maar nog liever hoop ik dat dat helemaal niet nodig is en je snel (lees over 7 tot 9 dagen) een positieve test in handen hebt!!!!!!!!

ik hoop het ook pippie
ik vind het hier echt wel fijn dat we zoveel steun aan elkaar hebben,en nu zeker nu er een paar al de stappen naar de gyn hebben gezet!

xxx

Wow Nicky!!! Na lang twijfelen de stap genomen en zwanger!!! Heel erg gefeliciteerd, wat super!! Ik heb glitters gevangen +++++++++++ , mogen ze nu alsjeblieft een keertje helpen!!!! Ik ben echt heel erg blij voor je, maar voel ook een heel klein steekje.... Komt omdat ik zelf ook zoooo graag wil.  Helaas hebben ook wij inmiddels een afspraak bij de gyn gemaakt......

Mier en Anoek, nog steeds ziek? Je kunt je dan zo belabberd voelen he? Lekker een fleecedekentje om je heen op de bank, want het is erg koud buiten!! Beterschap!

Vlinder, fijn dat je ons op de hoogte houdt van alles, ben er juist heel blij mee dat je dat doet. En nog belangrijker, jij kunt het van je af schrijven!!

Ik zal zo even verder lezen hoe het met iedereen is. Vandaag hier dag 11, ik hoop op korte cyclus deze keer, dan hebben we nog een kans vóór de gyn. Heb het idee dat het hormoon in mijn lichaam steeds meer afneemt, omdat mijn cyclus steeds langer duurt. Maar gelukkig is daar wel iets voor te krijgen zei de huisarts. Dat krijg je alleen als je onder behandeling van de gyn bent, maar alles wat werkt is welkom!!

Pink

pink ik duim voor je voor een korte cyclus en eigenlijk nog beter duim ik voor een zwangerschap

xxx

Mier en Pippie dus weer op de wachtbank?

Bo, heel veel wiebelsucces en ook -plezier, da's toch wel heel belangrijk he?

Ukkie, oh ik ben zo benieuwd naar de 20-wkn echo!!!!!!! Hou je ons op de hoogte?

VS, alles goed daar in de USA?

Twinkel, zie jij het allemaal nog zitten?

Bij vlagen zie ik het wel zitten, maar vaak ook niet. Ben zo bang dat wij nooit een kindje zullen krijgen. Gelukkig zijn er van die momenten waarop je weer heel veel hoop krijgt, zoals Tara die na heel veel rondes zwanger is geworden. En ook Patricia de eerste keer na 18 rondes (ja toch Patricia?).
Ik heb geen idee wanneer wij weer aan de wiebel mogen (moeten...). Gisteravond fijn gewiebeld zonder verplichting, mmmmmm!!! Is echt veel leuker. De laatste ronde hadden we er beide genoeg van, want mijn ei sprong maar nooit. Ik had toen al twee weken last van rekbaar slijm bij tussenpozen, dus we dachten steeds dat de vruchtbare dagen wel afgelopen zouden zijn, maar mijn ei deed niks!!

Liefs Pink

Terug
Bovenaan