WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Zo daar ben ik weer. Heb even een bad genomen met Eucalyptus-olie. Heeft wel wat verlichting gegeven, maar inmiddels heb ik alweer een loopneus.

Ukkie, trek je niks aan wat anderen zeggen hoor. Als je buik heel groot zou zijn, dan hebben ze daar ook wel weer wat over te zeggen. Wat heeft iemand enig idee hoe groot een buik volgens het boekje met 20 weken hoort te zijn???? De vk voelt gewoon of je kindje goed groeit.Als het goed is, voel je je bm nu bij je navel. Die van mij zit er net iets onder, maar jij loopt 1,5 week of zo voor. Ik heb dus geen enorm getrainde buikspieren, ha ha ha... Mischien groeit mn buikje daarom wel. Mijn vk vertelde ook dat de ene vrouw in het begin heel hard groeit en de ander aan het einde van de zw.   Mijn buikje groeide best wel hard de afgelopen weken, maar nu lijkt het weer even stil te staan.

Mier, nog maar een dikke week op de wachtbank. Duim heel hard voor een positieve test.

Pink, hoe is het met de voorbereidingen van jullie huis/ verhuizing?

X

mmm lekker in bad!
vind ik ook weleens lekker maar meestal als ik het bad vol laat lopen en ik jump erin dan heb ik altijd zoiets van wat doe ik hier,maar het is idd wel lekker als je verkouden bent!

pink hoe staat het met het huis? veel dingen te regelen?

xxx

Ja best veel dingen te regelen, geeft wel enige afleiding moet ik eerlijk zeggen.
Wij hebben nu nog wel een bad maar straks in het nieuwe huis niet, en ik vind badderen heerlijk!!! Maar tzt gaan we daar de badkamer verbouwen, dus als het even kan........

Idd Anoek, wat een gezeur over te kleine of te grote buiken he? Dat is ook zo met baby's: of ze zijn te klein of te groot of te zwaar voor hun lengte of te licht. Niemand is gelijk, dus buiken en baby's zeker ook niet. Als alles maar goed gaat, dat is het belangrijkst!!

Pink

Ik ga lekker tv kijken, tot morgen denk ik...

Voor mij was het al 1,5 jaar geleden of zo, ha ha ha. Ik heb namelijk precies hetzelfde als jij Mier. Ik zoek het nooit echt. Liever een lekker warme lange douche, maar nu is het toch fijn dat we een bad hebben!

lekker wat afleiding dan!
duurt het nog lang voordat jullie de sleutel krijgen?
tot morgen (misschien)

anoek,het is wel heerlijk hoor! als je wilt dan kan je wel lekker effe badderen!
had je me mail nog gehad?

xxx

Terug
Bovenaan