WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ben ik ook weer. Het was niet fijn bij de tandarts, ik moet in januari terug. Heb een gaatje. Gelukkig heb ik nog ff de tijd om me eigen voor te bereiden daarop. Ben echt zo bang.

@Nicky, Gefeliciteerd en bedankt voor de glitters. Ga er lekker van genieten meid!!!!

Bog 2 daagjes en dan heb ik mijn afspraak bij de gyn. Heb tegen mijn schoonmoeder gezegt dat ik naar de HA moet. Lijkt me toch niet zo'n goed idee om mijn dochter mee te nemen. Verder alles rustig hier, ongi is weer weg!!

xxx

al gekeken anoek?

patricia shit zeg een gaatje,ik ben ook geen held,ik moest een paar weken gelden voor controle en had gelukkig niks
nog 2 daagjes,wat gaan ze doen?

xxx

Ja ik ben echt een schijterd hoor wat de tandarts betreft!!!

Ze gaan een vrijdag een inwendige echo maken om te kijken of mijn eitjes goed rijpen. Hebben ze 2 mnd geleden ook gedaan. Als een vrijdag mijn eitjes nog niet goed zijn dan moet ik denk ik een maandag weer. Net zolang totdat de eitjes goed zijn en ik kan gaan wiebelen

spannend weer dus!

ik ga naar bed,voel me nog steeds niet op en top dus ga lekker onder de wol!

xxx

He meiden,

daar was ik ook weer eens. De afgelopen dagen hebben we het erg druk gehad en daardoor geen tijd om hier te lezen en te schrijven. Normaal gebruik ik het weekend ook om bij te komen van de week maar dat is nu dus niet gebeurd. Ik ben nu dus erg moe en ga het kort houden en reageer een volgende keer wel uitgebreider.

Mier en Anouk veel beterschap gewenst.

Nicky: welkom en van harte gefeliciteerd

Tara: went het al?

Twinkel: balen zeg dat het zaad verminderd is (laten we er nu nog maar vanuit gaan dat het aan de alcohol ligt en dat het de volgende keer beter is). Hopelijk krijg je bij de gyn meer duidelijheid.

Bo: succes met wiebelen

Pink: jammer maar ook erg begrijpelijk dat je je bruiloft even uitgesteld hebt. Je hebt tenslotte genoeg aan je hoofd. Laten we hopen dat alle spanning van  zwanger worden snel voorbij zijn en dat je het gewoon bent.

Patricia: ik hoop voor je dat je ei vrijdag al op springen staat

Pippie: hoe voelt het nu om weer in de wachtweken te zitten?

Ik moet morgen maar eens opschrijven wie wanneer een afspraak heeft staan bij de ha of gyn en waarvoor want vlgns mij begin ik mensen door elkaar te halen. We zijn helaas ook met zoveel. Maar er zijn er deze maand al 2 zwanger dus hopelijk wordt het een zeer vruchtbare maand.

Maar als ik eerlijk ben dan geloof ik er voor mezelf niet zo in. Het is eerder al niet gelukt als we op het juiste moment wiebelen. En deze maand hou ik nix bij dus ik heb ook geen idee wanneer mijn ei precies is geweest (aan mijn slijm te zien is het nu al wel voorbij) en we hebben ook niet echt veel gewiebeld. Ik ga ervan uit dat het niet is gelukt en dat geeft ook wel weer rust om niet in de spanning te zitten en me af te vragen wat ik nu weer wel of niet voel. Woensdag eerst maar eens naar de ha en over 1.5 week naar de gyn voor een uitstrijkje en hopelijk een gesprek (maar die wil ik eigenlijk verplaatsen omdat de rd er dan zijn, maar ik vergeet het telkens).

nou zo kort was het blijkbaar ook weer niet

vs

goedemorgen allemaal,

Nicky, gefelicteerd en geniet ervan!
Vs, fijn dat je even weer geschreven hebt, ik begon me al een beetje zorgen te maken.

Hier gaat alles goed, vandaag is het alweer een week geleden dat ik positief getest hebt.   Volgende week maar es bellen voor een afspraak met de vk.
Het begint nu wel een beetje door te dringen dat het echt zo is. Ben dr zo blij mee, en elke   keer als ik me realiseer dat het nu toch echt gelukt is springen de tranen alweer in mn ogen. (of zullen dat de homonen zijn???)

Ik hoop echt dat alle dames die nog niet zwanger zijn, dit ook snel mogen meemaken. Ik leef echt heel erg met jullie mee hoor.  

xxx tara  

goedemorgen allemaal,

Nicky, gefelicteerd en geniet ervan!
Vs, fijn dat je even weer geschreven hebt, ik begon me al een beetje zorgen te maken.

Hier gaat alles goed, vandaag is het alweer een week geleden dat ik positief getest hebt.   Volgende week maar es bellen voor een afspraak met de vk.
Het begint nu wel een beetje door te dringen dat het echt zo is. Ben dr zo blij mee, en elke   keer als ik me realiseer dat het nu toch echt gelukt is springen de tranen alweer in mn ogen. (of zullen dat de homonen zijn???)

Ik hoop echt dat alle dames die nog niet zwanger zijn, dit ook snel mogen meemaken. Ik leef echt heel erg met jullie mee hoor.  

xxx tara  

Terug
Bovenaan