WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Wauw Nickey, wat lees ik nu...

GEFELICITEERD zeg,
dat is pas goed nieuws.
Nu kun je inderdaad niet meer twijfelen (haha). Het lot heeft beslist denk ik.

Geniet ervan!

Hoe is het met de rest?

x-vlinder

Hallo meiden,

Hier even snel een berichtje van mij, ben nl. op mijn werk.

Met mij is alles wel relatief goed.
Tuurlijk ben ik bezig met as maandag (eerste bezoek gyn) en maak ik me ook wel eens zorgen over of het uberhaupt wel zal gaan lukken om zwanger te raken.
Toch wil ik ook niet op de zaken vooruit lopen en gelukkig is er tegenwoordig heel wat mogelijk.
Mijn eisprong is in ieder geval geweest. Deze maand heb ik een keurige temperatuurcurve en mijn NOD is dan ook zeker maandag over een week.

@Nicky, ik bedoelde het echt niet vervelend hoor en gun jou je zwangerschap van harte. Maar je zult vast en zeker wel begrijpen dat een aantal meiden hier graag in jouw schoenen zou staan.
Hoe reageerden je ouders?

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

ja nog een paar daagjes voor je en dan eindelijk de gyn!
ik duim op het beste voor jullie!
hoop natuurlijk dat je over 2 weken positief test!

xxx

Hey hallo,

Zit nog steeds ziek te wezen en begin er nu wel van te balen. heb het af en toe ook echt benauwd... niet zo fijn dus.
Mier, jij ook nog steeds ziek. Niet echt leuk hé?

Ik hoop op een heleboel positieve testen!!! Duim ook heel hard voor jullie!

Twinkel, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor. Ik denk dat iedereen snapt hoe je het bedoelt hebt. tenslotte weten we hoe de vork in de steel zit toch? Daarnaast hebben we hier de deal dat iedereen zijn gevoel mag uiten, mitshet respectvol gebeurd en dat heb jij zeker gedaan. Don't worry!

Vanavond weer babyboom. Wie gaat er kijken?
Zo nog even mn bedje weer in...

Liefs

anoek heb je me mail gelezen?

ja het gaat gelukkig wel iets beter met me hoor!
beterschap anoek

Meiden,

heb vanochtend de 20wk-echo gehad, en er was (helaas) een mogelijk probleem: in de navelstreng zitten maar 2 vaten in plaats van 3 (vraag me niet hoe dat kan, maar het is zo). Vaak is er dan iets met de nieren niet goed, maar op de echo waren duidelijk 2 nieren te zien EN een werkende blaas. We zijn direct doorverwezen naar de gyn en moeten morgen om 14:00 uur daarheen voor een tweede echo.

Heb net even kort op internet gekeken naar wat de 'afwijkingen' kunnen zijn bij een 2-vatige (?) navelstreng, maar daar werd ik niet vrolijk van dus heb mn google maar gauw weer afgesloten.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat alles goed is: geen vocht in het hoofdje, geen hazenlip, geen open ruggetje, hartje had 4 kamers, aders waren goed en ga zo maar door. Toch maak ik me ook druk: er is iets niet zoals het hoort...

Ben maar niet gaan werken vandaag en heb me voor morgen ziekgemeld, ik maak me toch wel ongerust.,,ook al groeit kindje goed enzo. Pfff. Lastig hoor. Vroeger hadden ze dit niet eens gezien, pas bij doorknippen navelstreng zouden ze er dan achter zijn gekomen, kinderarts komt kijken, test wat en klaar. En nu: pff. Lastig. Probeer het wat van me af te zetten, maar da's lastig. Ben blij dat ik morgen al terecht kan.

Laat morgen wel weten hoe het was en wat de gyn ervan vond.

Liefs, een ongeruste Ukkie26

hoi ukkie,

ik schrik er van,je gaat toch uit van dat alles weer goed is!
ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid erover krijgt
sterkte morgen

liefs mier

Jeetje, Ukkie... Daar ga je eigenlijk niet van uit als je voor de echo gaat! Je denkt vaak alleen maar dat het zo leuk is om de kindje weer te zien. Afwachten dus!!
Goed van je dat je je ziekgemeld hebt, doe lekker rustig aan en geef maar gewoon toe aan de schrik! Ik denk aan je en hoop dat het allemaal meevalt

Pink

Terug
Bovenaan