WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hey Ukkie.

Wat vervelend zeg. Goed dat je internet hebt afgesloten daar wordt je inderdaad niet altijd vrolijk van. Morgen weet je meer en de gyn kan het vast goed uitleggen!

Goed dat je nu wat tijd voor jezelf neemt. Dat heb je ook even nodig!

Sterkte en veel succes morgen.

x-vlinder

He Meiden,

Jeetje Ukkie, ik schrik ervan, ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt bij de gyn. Wij hebben op het werk wel eens vaker een kindje met 2 vaten in de navelstreng, die verder blaken van gezondheid. Het hoeft dus niet zo te zijn dat er wat ernstigs aan de hand is. Misschien denk je, wat heb ik hier nu aan, maar ik hoop dat dit je misschien een beetje gerust stelt. Ik denk aan je morgen.......

VS, fijn weer wat van je te horen.

Patricia, ook jij heel veel succes morgen bij de gyn.

Liefs Pippie

Pffff... jeetje Ukkie, daar schrik ik even van... Je weet dat de echo bedoeld is om alles medisch te checken, maar je wilt er niet aan denken dat ze iets vinden. Kan me goed voorstellen dat je thuis gebleven bent. Ik denk dat ze dat op je werk ook wel begrepen.
Fijn dat je morgen bij de gyn terecht kan en hopelijk meer duidelijkheid krijgt. Veel sterkte en ik denk aan je.

Dikke knuffel voor jullie

Jeetje Ukkie,  Dat is ff schrikken. Gelukkig kan je morgen alweer terecht bij de gyn en kan hij je meer duidelijkheid geven. Hoop echt dat alles meevalt en het kindje gezond is.
Sterkte!!!! Dikke knuffel!!!

@Vs, Fijn om weer wat van je te horen.
@Pink, Jammer dat je de bruiloft heb moeten uitstellen, maar misschien wel beter. Je heb nu genoeg aan je hoofd.
@Tara, Zo het begint dus al te wennen. Ja in het begin is het ook heel erg onwerkelijk natuurlijk. Het enigste wat je dan heb is je positest. Die tranen zullen wel een beetje van de hormonen zijn en natuurlijk van blijdschap. Nou ga er lekker van genieten!!!
@Twinkel, Nog een paar dagen en dan heb je je afspraak bij de gyn. Ga voor je duimen meid op een goede uitslag.
@Anoek, Nog steeds ziek!! Beterschap!!!
@Mier, Hoe is het met jou????

Nou hier gaat alles goed. Morgen mijn afspraak bij de gyn, weer erg spannend allemaal. Heb wel sinds gisteravond erg last van mijn buik. Heb erge stekken links in mijn onderbuik. Ben gisteravond ook vroeg naar bed gegaan in de hoop dat het vandaag weer over zou zijn. Nou dus niet. Heb vanmiddag ff een uurtje op bed gelegen en dat hielp wel. Gelukkig wilde mijn dochtertje mee naar bed. We hebben dus saampjes een uurtje geslapen.
Vanavond ga ik ook naar babyboom kijken!!!!

xxx

Wat is het rustig hier!

Vast allemaal op de bank voor babyboom, ik ga ook kijken!

He meiden,

vannacht lekker geslapen dus ik voel me alweer een stuk fitter dan gister. Het is hier rustig geweest. Iedereen heeft zeker babyboom zitten kijken. Ga ik zo ook doen :)

Ukkie: dat is ff schrikken. Je hoopt natuurlijk altijd dat alles goed is. Dat de nieren ed het doen is een goed teken en als het vroeger pas bij de bevalling werd ontdekt en dat goed ging dan kan alles gewoon goed gaan. Alhoewel dat op dit moment natuurlijk makkelijk te zeggen is. Hopelijk krijg je straks meer zekerheid.

Patricia: succes bij de gyn. Ik hoop voor je dat ze goed nieuws heeft.

Ik heb verder ook niet echt iets te melden, behalve dat ik hoop dat iedereen heeeeeel snel zwanger is en dat alles perfect gaat

vs

Terug
Bovenaan