WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hallo meiden,

Hier even een berichtje van mij.
Mijn kleine neefje logeert op het moment bij ons en ligt nu in bed voor zijn middagslaapje, dus kon ik hier mooi nog even komen kijken.
Echt supergezellig zo'n logeetje.
Vanmorgen stond mijn man samen met mijn neefje de haren te doen, echt zo'n vertederend gezicht!!!

Nog geen RD's gezien gelukkig en vanmorgen was mijn temperatuur zelfs nog weer wat hoger (36,9). 2 Weken geleden op zondag had ik de laatste positieve ovulatietest, en dan wordt ik normaal gesproken vandaag of morgen ongi. Spannend dus nog even.
We hebben nog niet getest hoor en wachten morgen nog even af.

Welke test heb jij gebruikt Mier voor de digitale test?
Ik heb nog testen van sensitest liggen, die moeten als ik zwanger ben morgen toch wel positief kunnen zijn. Het zijn nl. van die testen waarmee je eventueel enkele dagen voor je NOD al kunt testen.

Ik hoop ook dat 2008 voor alle wiebelmeiden een heel bijzonder jaar mag worden!

Veel liefs, Twinkel3

Hallo meiden,

Mijn kleine neefje is inmiddels weer naar huis en je raadt het al, ik kon het toch niet laten om te gaan testen.
Ik heb de test van Sensitest gebruikt en meteen al kwam de controlestreep er te staan.
Ik dacht, dat kennen we al - nu blijft het verder wit, maar nee

ER KWAM EEN TWEEDE STREEP!!!!

Nog wel wat lichter en dunner dan de contolestreep, maar het staat er echt!!!

We zijn helemaal ondersteboven van dit goede nieuws en durven niet te geloven dat dit nu eindelijk het moment is waar we zolang op hebben gewacht!

Super hè!

We zijn net meteen even naar een plaats in de buurt gereden waar open zondag is om ook maar een digitale test te halen. We moeten het gewoon nog eens zien.

Heel veel liefs,

een dolgelukkige Twinkel3

En hier komen de glitters meiden

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Wauw Twinkel,

ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een fantastisch nieuws! Gefelicteerd en geniet ervan!
Jullie kerst wordt vast mooiste kerts ooit! Wat een geweldig kerstkadootje!

heel veel liefs, en een hele dikke knuffel
Tara

Yoehoeoeoeoeoeoeoe!

Oooooo Twinkel wat goed zeg. Nu ben je samen met Mier ongeveer tegelijk! Enne...wie weet zijn het er 2 bij jou (hihi).

Gefeliciteerd hoor!

Geniet van het goede nieuws zo met deze feestdagen.

x-vlinder

quote: Tara 77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-12-2007 11:46:16'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,eind augustus uitgerekend

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Hoi Twinkel,

Wat een geweldig!!!GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx

ps, geniet ervan he meid

Hoi Meiden

Hier alles rustig, We zijn hier druk  aan de wiebel, hihi
In het ziekenhuis  was alles wel goed. Ik  moest gaan beginnen met wiebelen. Mijn mannetje gata na de  kerst zijn zaad inleveren, echt spannend!!!!
Met oud en nieuw ga ik trouwns stappen met mijn vriendinnen en nu droomde ik vanacht  over oud en nieuw alleen was ik zwanger??? Hele vreemde droom was het trouwens. Gister ben ik niet weg geweest, ik ben lekker relax thuis gebleven. Mijn dochtertje is een beetje ziekjes en dan  ben ik graag bij haar en zij bij mij. Ze heeft lekker bij mij gslapen en  saampjes hebben we lekker op bed tv gekeken, echt genieten gewoon zo saampjes!!!  

Morgen ben ik  er niet, wij vieren namelijk morgen al kerst. Dus voor allemaal fijne kerstdagen!!!    

Liefs xxx

Hoi Patricia.

Jij ook veel plezier met de kerstdagen!

Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je dochtertje.

Werkt je mannetje vaak in het weekend en op feestdagen ofzo?

x-vlinder

Terug
Bovenaan