WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hallo Allemaal.

Ik wil jullie ook allemaal alvast hele fijne feestdagen toewensen!

Ook voor jullie het allerallerbeste in het nieuwe jaar. Ik hoop dat het een jaar vol met gezondheid, geluk, dikke buiken en schattige babytjes gaat worden!

x-vlinder

ps
De komende dagen ben ik er nog maar volgende week zit ik nets als de dineyfiguren op het plaatje in de sneeuw Yoehoedelahiti

Oh heerlijk Vlinder, lekker op vakantie!

Jullie ook allemaal heel fijne kerstdagen gewenst.

Hebben jullie nog wilde plannen?

Liefs,

Twinkel3

PS: Ook op de digitale test kwam zwanger te staan - joehoe!!!

TWINKEL AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOK ZWANGER!!!
ZO BEN ECHT SUPERBLIJ VOOR JULLIE! BESEF JE HET AL??
DIT IS GEWOON GEWELDIG! WANNEER DENK JE DAT JE UTIGEREKEND BEN?
IK DENK 27 AUGUSTUS!!!!!!!!!!

XXX

HOOOOEEEEERRRRRRRRRRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twinkel GEFELICITEERD!!! Wat een fantastisch nieuws voor jullie zo vlak voor kerst!
Spannend is het nu allemaal hé?! Wel superleuk dat jij en Mier zo weinig schelen, net als Ukkie en mij!

Zo zie je maar dat het niet valt te voorspellen hoe je je al dan niet zou moeten voelen!

Geniet er van meid!!!

Liefs Anoek

Hier even tussendoor bij Boer zoekt vrouw!Kom ik hier, lees ik eerst het fantastische nieuws van Twinkel. Wauwie weer 2 wiebelmeiden zwanger!!! Hoop dat de rest ook snel mag  volgen, mijn duimen draaien op volle toeren!

Vandaag zijn we verder gegaan met klussen aan de babykamer! Voor mij vandaag de eerste klus; het schilderen van de muur! Helaas.... halverwege moest ik afhaken, want het latexen van de grote stukken ging gewoon niet, buik begon te protesteren. Ik heb het er best moeilijk mee om te accepeteren dat ik niet meer kan wat ik voor de zwangerschap allemaal deed.... Toch moet het, in belang van het kindje. Kindje schopt en port nu echt flink... af en toe ook erg laag en dat is best pijnlijk... Vind wel super om het te voelen, geniet er echt van.
Het kamertje wordt echt supermooi! Mn man is er echt heel erg druk mee en het wordt straks echt zijn trots denk ik!

Ik wens jullie ook allemaal mooie feestelijke en gezellige kerstdagen én natuurlijk een supergeweldig 2008!! Dat 2008 maar het jaar van de wiebel-mama-babies mag worden!

Wij vieren op 1e kerstdag mijn verjaardag en die van mijn man, dus de hele familie over de vloer, inclusief 3 gangendiner! 2e kerstdag hebben we dan lekker met z'n 2tjes! Gaan we lekker fonduen!
Jullie nog feestelijke plannen?

Liefs Anoek

hey anoek,

leuk dat jullie zo met het kamertje bezig zijn! je mannetje dus volop aan de klus!
jammer dat het bij jou soms wat minder gaat dat je niet alles meer kan als eerst maar ja je ben al over de helft! begint echt al op te schieten.

hey twinkel,

zie nu pas je berichtje dat je 1 september uitgerekend zou zijn,leuk zeg!
ik reken toch maar vanaf 14 dagen na mijn ei misschien is het toch iets eerder maar denk dat het om en nabij 27 augustus zou zijn,echt leuk dus!!!

xxx

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,+/- 27 augustus uitgerekend

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vs77, 30 jaar, 15e ronde, nod rond  20 dec, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje, MM?

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

Terug
Bovenaan