WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hey MIer,

Geniet er nog maar van dat je alles nog kan ... Volgens mij hoort het gewoon bij het zwanger zijn, dat je niet meer alles in hetzelfde tempo kan doen als voor de zwangerschap, ha ha!! Dus staat je nog te wachten, hahahaha! Hoe voel je je?

Bij de termijnecho kunnen ze bepalen hoe lang je zwanger bent. Meest handig is om nu denk ik via babybrabbel uit te rekenen. Bij mij klopte het echter niet, zat 5 dagen tussen, maar mn cyclus was ook niet superregelmatig.

En alle sites met meubeltjes, namen, kleertjes en zwangerschapskleding nu voor het eggie afgespeurd? Wil je nog steeds het zelfde kamertje? Zag het gisteren ook bij babydump.

X

Jeeeeeejjjjj!

Twinkel, wat geweldig! Echt supergefeliciteerd! Zomaar 2 wiebelmeiden op de valreep in 2007 nog zwanger! Echt zooo leuk. En ook erg leuk dat Mier en jij weinig schelen...heb je tegelijkertijd "last" van dezelfde kwaaltjes...

Hier alles goed. Ook ik kan niet alles meer wat ik voor de zwangerschap kon, maar het valt me nog mee. Buik zit af en toe in de weg (bukken = lastig), maar ik klaag niet. Kan allemaal veeel erger heb ik me laten vertellen.

Meiden, ik ga mn bedje in. Twinkel, geniet van het goede nieuws en een hele fijne Kerst (moet wel lukken!).

Liefs, Ukkie26

Hahahaha... ja kan inderdaad allemaal veel erger. Heb ikme ook laten vertellen Ukkie!
Bukken wordt inderdaad lastiger nu. Dat was vandaag nou net ook het probleem, ha ha!
Bij mij zit het probleem er meer in dat ik het niet kan accepteren en gefrustreerd raak dat het allemaal niet gaat zo als ik wil... hihihi!!

Ben je wel weer een beetje opgeknapt?

x

@Twinkel, Mijn mannetje hoeft niet veel te werken hoor in het weekend. Hij is meestal met zijn vrienden in het weekend op pad en dan blijf ik lekker met die kleine thuis. Dat we oud en nieuw dit jaar apart vieren is voor het eerst. Ik wilde heel graag met mijn vriendinnen mee (die kleine ligt toch op bed) en hij wilde heel graag naar de kroeg, dus gaan we dit jaar apart, hihi. Ach vind het niet zo erg hoor, sávonds liggen we toch wer in hetzelfde bed en we kunnen nog lang genoeg saampjes oud en nieuw vieren. Ik zou eerst met hem meegaan, maar de vrouwen van (onze) zijn vrienden hebben geen van alle oppas. Nou en alleen tussen al die mannen hoeft van mij nou ook weer niet. Dus gaan we dit jaar apart weg!!!!!!Veel plezier alvast voor volgende week. Lekker in de sneeuw!!!!!!
Morgen komt de visite naar ons toe, we vieren altijd kerstavond. Mijn schoonmama gaat koken. We hebben net alle pakjes ingepakt en onder de boom gelegt. 1ste kerstdag ga ik met mijn man en kind naar de Efteling!!!!!!!!!!!!!! en 2de kerst gaan we eerst brunche bij ons of bij mijn schoonmoeder, s'middags ff een bakkie doen bij mijn eigen ouders en sávonds eten bij mijn schoonouders. Die kleine blijft daar dan ook slapen want de andere dag moet ik ff een dagje werken. Oud en nieuw ben ik dus STAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!Gister hebben mijn vriendinnnen een kaartje voor mij gekocht!!!!!!!!!!!! Het zal wel de 1ste en laatste keer zijn dat ik met oud en nieuw weg ben. Volgend jaar is mijn dochter alweer 4,5 en dan zal ze best wel opblijven. Het is dus maar 1malig. Ga er dan ook echt van genieten en ben erg blij dat mijn vriend het goed vind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Anouk Ukkie, Hihihi, het bukken zal idd steeds lastiger worden, maar het is voor een goed doel. En het kan idd veel erger.

@Mier Twinkel, Geniet van jullie mooie kerstkadotje. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier kunnen we ff niet wiebelen, hoop dus maar dat mijn ei nog niet is geweest!!!! Ben door alle drukte vergeten om mijn ovutesten te doen, dom dom dom. Maar ja van wiebelen komt toch niks als mijn dochter ziek is. Ik loop of de hele tijd heen en weer naar haar kamer omdat ze huilt of ze ligt naast mij in bed. Hoop maar dat ze snel opknapt en dat we gewoon naar de Efteling toe kunnen 1ste kerstdag. Die kleine kijkt er ook erg naar uit om te gaan!!!!!!!!!

Nou meiden ik ga weer. Morgen een lange dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! b
Welterusten!!!!
Liefs xxx

hey anoek,

ja ik wil nog steeds hetzelfde kamertje alhoewel ik nog een paar leuke kamers ezien heb van happy baby!

ik ga nu naar mijn werk,lekker vroeg he17:00 klaar!

en dan lekker 2 daagjes   vrij!

xxx

Hallo meiden,

Jullie raden het vast al wel, ik kon echt niet meer slapen.
De adrenaline giert volgens mij echt door mijn lijf.

Het is nog een heel onwerkelijk idee dat we nu zwanger zijn, maar we genieten met volle teugen van dit goede nieuws.

Gisteravond hebben we het onze beste vrienden verteld en met de kerstdagen vertellen we het ook aan onze ouders, zussen en zwagers.
Mooier nieuws kunnen we niet brengen lijkt me!

Verder wachten we eerst de eerste echo maar af.
Vandaag maar een afspraak gaan maken, want ik mag met 7 weken al komen voor de eerste echo. Snel al hè!

Ik knijp echt in mijn handjes met het geluk wat ons nu is overkomen en hoop voor alle nog niet zwangere wiebelmeiden dat zij nu echt heel snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs,

Twinkel3

Goedemorgen meiden,

Mier en Twinkel, alles goed? Al volop van het goede nieuws aan het genieten? Vast wel...

Hier gaat het weer goed, ik ben (geloof ik) weer over mn griep heen. Vandaag zijn "we" (kantoor) dicht, dus ik heb lekker een heel lang weekend...en volgende week maandag zijn we ook dicht, en verder heb ik de hele week vrij. Dan nog 8 weekjes werken...

Anoek, ben jij al veel aangekomen? Ik nu zo'n 6 kilo denk ik...schijnt wel normaal te zijn zo rond de 26 weken. Ik heb geen weegschaal thuis, dus kan het niet al te krampachtig in de gaten houden, da's maar goed ook. Ik eet niet extra veel of extra ongezond, dus geen reden om aan te nemen dat ik over een paar maanden tonnetje-rond ben.

Meiden, werk ze vandaag of, als je net zoals ik vrij bent, geniet van je vrije dag. Hele fijne Kerst (Twinkel, ben benieuwd hoe de fam. reageert) en tot snel.

Liefs, Ukkie26

He meiden.

Jullie blijven toch wel gezellig hier kletsen he?

x-vlinder

Terug
Bovenaan