WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hey meiden!

Hier druk met de voorbereidingen voor morgen! Alle voorbereidingen voor het diner (doet mn man, is een echt kook-wonder :) en de taart (mijn taak!). Natuurlijk huis in orde maken, al een was gedaan en er moet natuurlijk nog geklust worden! Daar waag ik me vandaag niet aan, ha ha!! Genoeg andere zaken nog te doen :) Ook al de laatste boodschappen gedaan.

Twinkel, ik snap helemaal wat je bedoelt, hahaha! Ik had 's ochtends om 6.30 een positieve test in handen en kon ook helemaal niet meer slapen... Oja, het was zondag, hihihi... ik kan dan meestal wel lekker doorslapen! Je wilt de hele tijd rondspringen en doen.... gelukkig had ik vakantie (en jij toch ook?), zodat het ergste gespring gelukkig weg was en ik weer normaal kon doen op mn werk ;-) Voor je werk valt je zwangerschap wel gunstig of niet?? Verlof tijdens de zomervakantie! Ieehhhh dan ben ik al weer aan het werk... :-(

Mier, je gaat nog zoveel leuks tegen komen! Bij mij is het zo dat ik veel dingen leuk vond, maar toen ik echt mocht gaan kopen was niks goed genoeg, hahaha! En dat heb ik nu nog!

Ukkie, ik heb er wel wat meer kiloos bij dan jij. BIj mij ging het in het begin ook wel erg hard. Denk dat ik nu op een kilo of 10 zit. Heb ook al een behoorlijke buik moet ik zeggen. Ach wat is normaal?? Het schijnt dat 15-20 kilo totaal prima is. Te weinig aankomen zou weer betekenen dat het kindje niet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Ach, kan het nu wel loslaten, maar had het er in het begin erg moeilijk mee. Hoop wel onder die 20 kilo te blijven. Je hoort wel eens verhalen....Al dat topic op het zwangerforum gelezen. Sommige hebben er in onze fase al 20 kilo aanzitten... dus met ons gaat het prima :)
Heb jij trouwens last van rare zwangerschapslusten??? Ik kan echt liters cola drinken, terwijl ik er voor de zwangerschap echt niks om gaf. Ik drink natuurlijk geen liters, maar toch wel 2 glazen per dag, haha! Verder snak ik naar melk de laatste weken... echt heel vreemd... ook nooit zo gehad. Wel grappig. Gelukkig geen idiote combi's als sla met vla en zo of vette hap.

Mier en Twinkel, ik hoop dat jullie zwangerschappen net zo soepel mogen verlopen als die van mij  tot nu toe! Heb bijna nergens last van!

Meiden, ik moet echt aan het "werk" nu! Morgen jarig!!!!!

Liefs Anoek

Hey Twinkel,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een geweldig nieuws en zo vlak voor de feestdagen, het nieuwe jaar zal goed beginnen! Geniet er maar lekker van!
Voel je je verder goed?

Voor iedereen fijne kerstdagen!!!
Liefs bo

Ha Anoek,

nu je het vraagt: nee, ik heb eigenlijk nog geen last van rare eetgewoontes. Heb wel wat meer trek dan voor mn zwangerschap, maar da's niet zo raar. Geen rare dingen die ik perse MOET eten...gelukkig. Je zal toch midden in de nacht wakker worden en dan een kroket willen...pff. Zou doodmoe van mezelf worden.

Verder heb ik een heerlijk relax-dagje. Ga zo naar de stad toe, er ligt een boek op me te wachten bij de boekhandel (een verlaat Sinterklaascadeau). Verder nog even wat rondkijken naar - je raadt het al - babyspulletjes. Altijd leuk!

Tot forums.

Ukkie26

Hallo meiden,

Ik voel me helemaal prima hoor.
Mijn (.)(.) zijn wel flink gevoelig en volgens mij ook wat voller dan anders.
Mijn man noemde me al gekscherend Lolo Ferrari (hahaha).
Ik moest afgelopen week idd een grotere BH-maat kopen (75E) en dat vind ik ook wel groot genoeg hoor. Van mij hoeven ze niet nog meer te gaan groeien.

Verder nergens last van, ik zit helemaal op een roze wolk.

Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt met de gyn. voor de eerste echo op 14 januari.

Ook nog even wezen shoppen voor de aanstaande opa en oma.
We doen vanavond nl. pakjes onder de kerstboom en als laatste krijgen hun dan een pakje met hierin rompertjes met de tekst "de liefste opa/ oma" en het tijdschrift Ook.
Verder heb ik negerzoenen versierd met muisjes en een grote fles Jip en Janneke champagne gehaald.
Op het pakje heb ik een gedichtje geschreven met hierin de aankondiging dat ze opa en oma worden. Ik wil die gezichten vanavond wel eens zien. Het lijkt me helemaal geweldig. Ik denk dat mijn zusje ook helemaal door het dolle zal zijn.

Een mooier moment om te vertellen kan volgens mij niet.

Onze kerstdagen kunnen in ieder geval niet meer stuk!

Anoek, jij bent dus een kerstkindje. Ik wens je alvast een heel fijne verjaardag toe!!!
Hoe jong word je nu eigenlijk?

Liefs, Twinkel3

@Vlinder, Heb je mailtje net gehad en ook al gereageerd!!!

@Anoek, hihi zo eentje was ik ook toen ik zwanger was, ik ben toen ruim 30 kilo aangekomen. Was echt geen gezicht met mijn 1.65 hihihi. Ik was echt een balletje, mijn mannetje noemde mij toen ook zijn lieve kleine olifantje, hihi ik kon er gelukkig wel om lache en vond het helemaal geweldig dat iedereen mijn   mooie dikke buik zag. Ik was echt mega trots op mijn buik toen!!!! en later liep ik natuurlijk nog steeds met buik (was nog net zo zwaar) achter mijn kinderwagen vol trots mijn kindje te showen.

Vind het zo leuk dat er al veel wiebelmeiden zwanger zijn, maar ben ook wel een beetje jaloers hoor, hihi (mag wel he)  Nou meiden geniet ervan he met de kerstdagen, volgend jaar rond deze tijd kruipt of loopt er een klein hummeltje bij!!!!!!!!!!!!!!

@Twinkel, Vind het erg leuk idee hoe je het aan je ouders gaat vertellen zo met een rompertje en een tijdschrift van Ook!!!!!!!!!!Kan je het al een beetje bevatten???

Liefs xxx

@Vlinder, heb je mailtje ook gelezen en ook van mij heb je een reactie!! :)

@Patricia, natuurlijk mag je wel een beetje jaloers zijn. Kan het me zelfs goed voorstellen. Wel vind ik het hoopvol voor de andere meiden dat Mier en Twinkel zwanger zijn! Moet toch weer goede hoop geven! Hoop dat jij snel een 2e wondertje mag aankondigen! En je weet een tweede kindje is een net zo grote wens als een 1e!

@Ukkie, thanks voor je mail. Heb er een teruggestuurd maar dan met een nog oudere foto ;-)

Zo, de voorbereidingen voor het eten zitten erop en de taart is klaar (kwarttaart). Nu even rust....voel me de hele dag al niet lekker. Misselijk.... vanochtend om 6.30 mn bed uit omdat ik beroerd was.... snap er niks van. na eten was het over gelukkig.

Liefs

Terug
Bovenaan