WIEBELMEIDEN 5!!!!!

ik voel me ook supergoed hoor twinkel!
ik kon ook echt niet goed slapen!! ben je al aan het idee gewend? vind het nog steeds erg raar,we zijn ook zo blij,komt toch goed zie je wel!
ik ga donderdagmiddag bellen naar de verloskundige dan ben ik in de 6e week,dus 5 weken zwanger!!! spannend allemaal!

xxx

Iemand nog als vanouds "All you need... is love" kijken??!!!

Fijne kerstavond meiden!

Wow!! Alweer twee wiebelmeiden zwanger!!! Ben er helemaal stil van!!! Meiden gefeliciteerd, het is jullie gegund!! Wat zal de familie raar opkijken Twinkel!! en Vlinder, wat een wonder!! Ik ben superblij voor jullie....
Wat zullen jullie een heerlijke kerst hebben, wow.........
Voel me ineens wel een heel klein beetje bang dat iedereen zwanger wordt en ik niet. Maar jullie hebben zelf dat gevoel ook wel gehad, dus mijn tijd zal ook nog wel komen, daar moet ik maar op vertrouwen.

Anoek, fijne dag morgen!!!

Ik ga voor de tv all you need is love!!! Hele dag geklust en nu bekaf..... Maar eerst natuurlijk kijken of er nieuws was, en dat was er zeker!!!!!!!

Liefs Pink

Fijne kerstdagen allemaal!!

Hey Pink,

Ben er soms ook wel bang voor hoor dat dalijk alle wiebelmieden zwanger zijn behalve ik, hihihi. We moeten gewoon hoop houden. Onze tijd komt echt wel in 2008, het word een mooi en vruchtbaar jaar voor alle nog niet zwanger en voor alle zwangeren. Ik weet het zeker, hihihi

Verder alles goed????

ps, Ik heb nog steeds mijn ei niet gevonden of ik moet hem gemist hebben. Ben natuurlijk 2 dagen vergeten te testen!!!

We hebben net kerstavond/dag gevierd en de visite is net weg allemaal. Het was erg gezellie en we zijn allemaal lekker verwend!!! Morgen gaan ik met mijn gezin (man, en dochter) naar de Efteling en daar heb ik erg veel zin in!!!

Liefs xxx

@Mier, Spannend hoor!!! Ben benieuwd wanneer je mag komen bij de VK!!!! Ben je lekker aan het genieten??? Domme vraag eigenlijk, hihihi. Kan je het nog goed voor je houden of heb je het toch verteld aan de opa's en oma's??
@Twinkel, Kan je het al een beetje vatten???

Liefs xxx

Terug
Bovenaan