WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Ik wil iedereen een hele goede, fijne en gezelige kerst wensen!
En Anoek natuurlijk een hele fijne verjaardag! Welkom bij de 30-gers!

Gisteren moest ik de hele dag werken, en 's avonds lekker gegeten bij vrienden, dus vandaag maar weer es hier kijken! Werd vanmorgen van de misselijkheid wakker (bijna elke dag:( )  Maar heb inmiddels gegeten, en voel me wel weer lekker!

Gisteren hebben we de echo gehad!!!! echt geweldig om te zien. Alles is dus goed, hartje klopt, alles zit eraan (2 armpjes, 2 beentjes) Heel raar om te beseffen dat dat in je buik zit hoor! Ze kwamen daar ook op 16 juli, wat ik zelf ook al dacht. Mn vriendin moest ook gister voor de echo(afspraak niet samen gemaakt) tegelijk met ons, en zij is nu ook 16 juli uitgerekend . Hoe is het toch mogelijk he?    

Heb nu ook de eerste babykadootjes gehad: een heel lief rompertje maatje 50, hele ieniemini sokjes en een knuffeltje!  

xxx Tara
(ps vind het wel heel bijzonder, wat er bij de wiebelmeiden de afgelopen weken is gebeurt! Maar vooral heel erg leuk hihi)

Jaaaa jarig!!!! Vanochtend wat langer kunnen slapen dan gisteren. Net lekker kerstontbijtje en nu nog laatste voorbereidingen voor vanmiddag. Ik ben altijd zó jarig... hahahaha net een klein kind ;-) Hebben jullie dat nou ook?

Ja Tara, idd hoor ik nu bij de 30-ers! Vond het heel erg om 30 te worden, maar nu het zover is valt het best mee :)

Jullie allemaal mooie kerstdagen!

Liefs
Een jarige Anoek

Hiephiep Anoek,

gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van (en doe ook rustig aan, hoe lastig ook ).

Wij gaan nu lekker ons kerstontbijt eten. Fijne dag allemaal!

Liefs, Ukkie26

Anoek, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!  Een hele fijne dag gewenst en laat je lekker verwennen he?

Liefs Pink

HIEPERDE PIEP - HOERAAAAAAAAAA!!!

Van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag Anoek.
Laat je lekker verwennen en feest er maar flink op los.

Ook allemaal een heel gelukkig kerstfeest gewenst!

We raken hier langzamerhand een klein beetje meer gewend aan het idee papa en mama te gaan worden.
Ook de aanstaande opa, oma, oom en tante waren gisteravond helemaal van de kaart van dit nieuws. Het was echt een heel bijzondere kerstavond.
We zijn bij mijn ouders blijven slapen en mijn moeder kwam gisteren toen ik al in bed lag nog even langs drentelen om haar blijdschap uit te spreken.
Het was echt super om te kunnen vertellen.

@Mier, heb je alweer getest of heb je het na de laatste test niet meer gedaan?
Ik heb nog niet weer getest hoor, maar ik denk dat ik dat nog wel een keer ga doen.
Gewoon om nog eens te zien en laten doordringen wat er aan de hand is.

En Pink en Patrica, ik begrijp jullie gevoelens maar al te goed hoor.
Ik had vorige week nog precies hetzelfde gevoel. Ik wou dat ik wat voor jullie kon doen, maar kan niets meer doen dan hopen en duimen voor jullie en nog even flink met glitters strooien

********************** ************************ ******************* **********************
***************************** *************************** **********************************
************** ************************* *********************** *************************
************************* ************************ ******************* ********************
*************** ******************* ********************* ****************************
************************ ******************** **********************************************

Vangen hè meiden!

En op een vruchtbaar en babyrijk 2008!!!

Veel liefs,

Twinkel3

pink en patricia ik snap jullie gevoelens ook heel goed,daarom wil ik ook nog even flink gaan strooien

ik hoop dat jullie ons snel zullen volgen,en het komt goed hoor!

wij beginnen het ons nu ook meer te beseffen!!!twinkel!!
leuk dat jullie het al met een paar heb kunnen delen!
ben benieuwd hoe lang wij het nog zo vol kunnen houden!

xxx

Terug
Bovenaan