WIEBELMEIDEN 5!!!!!

TWINKEL!!!!!!!!             ZWANGER

gefeliciteerd meid, het is je ontzettend gegund. Kan je het een beetje bevatten?

Wat leuk zeg.......en misschien wel van een tweeling!!! Dit is denk wel het mooiste kerstkado wat je je kan wensen.

geniet ervan

vs

Er is er een jarig hoera hoera

Anoek van harte gefeliciteerd en welkom bij de club van 30-ers!

vs

Hey  meiden,

iedereen een hele fijne kerst gewenst.

er is hier weer veel gebeurd zeg!! En vooral leuke dingen....zou het besmettelijk zijn?!?!? Met al die glitters moet de rest ook zo zwanger zijn.

Hier gaat het allemaal wel goed. Afgelopen weekend heerlijk weg geweest. We hebben lekker kunnen ontspannen en de boel de boel kunnen laten. Daar waren we hard aan toe en nu is de batterij weer wat opgeladen. Vandaag kerst vieren en daarna weer hard aan het werk.

liefs
vs

Bedankt Mier en Twinkel, ik heb er een heleboel gevangen hoor!!!!!!!!!!! Nou maar hopen dat het werkt!!!!!!!!!!!!!!

@Anoek, Ik heb je al op hyves gefeliciteerd, maar doe het hier nog een keer. GEFELICITEERD, en hopelijk heb je een leuke en gezellige dag met veel .

Liefs xxx

hey meiden,

gaan jullie morgen nog leuke dingen doen??
wij gaan morgen steengrillen bij mijn schoonzusje!

patricia,pink,vs,en bo ik duim nog erg voor jullie!!!

xxx

Hallo!!!!

Bedankt voor alle felicitaties!! Ik heb gisteren echt een heel leuke dag gehad! Op zich geen drukke verjaardag, maar met mn ouders, broertje en z'n vriendin, oma en mn beste vriendin met haar man, was het voor mij voldoende :) Ben het ook gewend, hahahah!

Ben wel verwend! Heb eigenlijk alleen maar Pandora-bedels gehad! Weet niet of jullie het kennen, maar het Pandora heeft bedelarmbanden en kettingen. Je koopt dus de bedels los, dus mijn armband is uniek! Hij is inmiddels nu bijna helemaal vol! ben er heel blij mee!
Verder ook cadeautje van de beeb: zag gisteren voor het eerst mn hele buik bewegen bij een schop! Misschien was het al wel eerder te zien, maar ik zag het nu pas. Zó leuk!!

Hoe is jullie eerste kerstdag geweest en wat doen jullie vandaag?

Twinkel, kan me voorstellen dat het een bijzondere kerstavond is geweest!! Is het het eerste kleinkind voor je ouders?
Mier, ga je het je ouders nog niet vertellen???

Meiden, fijne dag vandaag!

Liefs Anoek

hey anoek,

we gaan het nog niet vertellen,we willen de 1e echo even afwachten!
ik ga morgen bellen dus ben benieuwd,volgens babybrabbel ben ik nu in week 6 dus 5 weken zwanger!!! het gaat ne nu nog niet hard genoeg hoor! misschien als ik de 1e echo heb gehad!!

wel heel leuk dat je pandora bedels heb gehad,ik ken het wel! mijn schoonmoeder heeft het ook,ik heb gister een pandora bedel gegeven een kikker!!

xxx

Hallo meiden,

Hier is het ook een drukte met de kerstdagen.
Gisteren hebben we thuis gegourmet met mijn ouders en schoonmoeder.
Ook haar hebben we het grote nieuws verteld.
's Avonds zijn we nog even naar mijn schoonzusje en zwager geweest om het te vertellen.

Vandaag hadden we verjaardag van een vriend van ons en vanmiddag gaan we eten met mijn schoonmoeder, schoonzus, zwager, neefjes en nichtje.

Voor mijn ouders wordt het wel het eerste kleinkind, maar voor mijn schoonmoeder dus niet. Ook mijn zusje wordt voor het eerst tante. Wel speciaal dus.

Morgenvroeg wil ik nog eens testen, maar dan met ochtendurine en dan ook gaan bellen met Moeders voor moeders.

Nog een fijne kerstdag gewenst en tot snel.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan