WIEBELMEIDEN 5!!!!!

na al jullie goede berichtjes en mijn nod voorbij zien gaan zonder de RD begon ik ook wat hoop te krijgen. Maar helaas, ze zijn nu toch gekomen. Wel verwacht natuurlijk, maar niet gehoopt. Het zal wat aan de clomid liggen dat ik laat was.
Nu maar hopen dat 2008 wat mooist gaat brengen. Het zou toch leuk zijn als alle wiebelmeiden toch nog even allemaal tegelijkertijd zwanger zijn! Alhoewel de tijd daarvoor nu wel kort begint te worden met de dikke buiken van Anouk en Ukkie. We hebben momenteel wel meer zwangere dan niet zwangere dus dat is een goed teken.

liefs

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 24 weken  (20-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

-mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,+/- 27 augustus uitgerekend

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

He meiden,

het is rustig hier. Zitten jullie allemaal nog heerlijk te eten onder de kerstboom?

Hier kennen ze 2e kerstdag niet en ik zit dus alweer op mijn werk. Het is wel heel erg rustig omdat de meeste vrij hebben genomen. Eigenlijk wel prettig want dan krijg ik meer gedaan en kan ik af en toe ook nog hier kijken zonder dat ik het gevoel heb dat iemand mee kijkt.

fijne avond nog

Hallo allemaal.

Balen balen balen vs.

Ook wel bijzonder dat je zit te werken op 2e kerstdag. Dat ze dat daar niet kennen? Dat wist ik helemaal niet.

Verder iedereen wel leuke kerstdagen gehad?

Hier is alles goed. Leuke kerstdagen gehad maar ben nu wel erg moe dus duik lekker mijn bed in.

x-vlinder

Hé Vs, balen zeg meid. Ik hoop zo voor je dat jullie ook snel zwanger zijn.
Het zou in ieder geval super zijn, alle wiebelmeiden samen zwanger.

Ik heb me zonet aangemeld voor Moeders voor Moeders.
Het voelt nog iedere keer onwerkelijk om gefeliciteerd te worden met de zwangerschap, maar ook wel heel fijn hoor. Het wordt steeds een beetje meer werkelijkheid.
Vanmorgen voor de zekerheid nog maar even een zwangerschapstest gedaan en het streepje komt er nu steeds sneller en dikker te staan.

Veel liefs, Twinkel3

Twinkel...wat goed joh!

Helemaal zwanger dus....SUPER!

Geniet nog maar lekker  van je vakantie!

x-vlinder

Pfff... weer helemaal rond gegeten met kerst, ha ha ha!! Vandaag maar weer normaal doen ;-) Kerst is weer voorbij en voor we het weten is het oud & nieuw en kan 2008 beginnen! Hopelijk wordt 2008 voor ons allemaal een geweldig jaar!

Ik heb heerlijke dagen gehad en ben blij dat ik nu nog vrij ben. Moet de 31e weer werken :-( Zijn er meer die die dag ook moeten werken?

Vs, balen zeg dat de RD's weer verschenen zijn. Ben jij aan de clomid? Dat had ik denk ik even niet meegekregen... Duimen draaien weer voor de volgende ronde!

Twinkel, hoeveel testen heb je nu gedaan? Geeft niks hoor, ik heb er 4 of 5 gedaan, ha ha. Dat komt omdat je in het begin nog niks echt merkt van je zwangerschap en dan toch even de bevestiging wilt. Tenminste dat was bij mij zo. Goed van je dat je je hebt aangemeld voor Moeders voor Moeders! Ik heb het na lang overwegen niet gedaan. Ik ben normaalgesproken echt zo weinig thuis dat ik het niet zag zitten. Wellicht ooit bij een volgende zw...

Mier, wat knap dat je je mond kan houden tegen je ouders zeg! Ik dacht dat je laatst naar je moeder was geweest toen je ongi er nog niet was en je nog niet getest had. Dacht dat je het besproken had, hihihi.

Hier vannacht voor het eerst voor de bevalling gedroomd :-( Duurde wel 3 dagen en werd uiteindelijk een keizersnee. Waar je je al niet mee bezig houdt hé?!   Vandaag ben ik precies 25 weken zwanger. Wat gaat het toch hard.... nog maar 15 weken en ik mag mn hummeltje in mn armen vasthouden (of eerder of later hahahaha). Ik kijk er zo naar uit!

Meiden werk ze voor wie werken moet en anders geniet lekker van de vrije dagen!

Liefs Anoek

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (21-12-07) 25w4d, 31 mrt uitgerekend, 16 jan. volgende controle VK.

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 25 weken  (27-12-07), 10 april uitgerekend,  2 januari volgende controle VK

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, 24 dec termijnecho en 7 jan volgende controle VK  

- Mier1980,27 jaar, in ronde 12 zwanger van 1e kindje,+/- 27 augustus uitgerekend

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje(s), 1 september uitgerekend

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij gyn gemaakt, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Pippie, 26 jaar, 1e ronde na miskraam, positieve ovutest 10 november, NOD 26 -27 november (even ruim aangehouden)

- vlinder, 14e ronde, nod rond 23 dec, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje, MM

- Bo 25 jaar, 9e ronde, nod  30 december, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 13, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD  tussen  3  jan  en 15  jan (cyclus  29 - 40 dagen)

- vs77, 30 jaar, 16e ronde, nod rond  22 jan, cyclus 25-30 dagen, 1e kindje, MM

Terug
Bovenaan