WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hoi Meiden,

Hier waren de kerstdagen ook erg gezellig!!! Ben wel blij dat het weer voorbij is als ik eerlijk ben. Weer gewoon normaal!!!! We gaan nu op naar oud en nieuw!! Daar heb ik echt zoveel zin in. Ga lekker STAPPEN met de meiden!!!!!!!!!!!!!
Gisteravond was ik ff alleen (mijn vriend was ff naar zijn maatje en mijn dochter sliep bij haar oma) en heb ik nagedacht over het zwanger worden. Ik zit eraan te denken om het ziekenhuis ff te laten voor wat het is en het gewoon gaan proberen zonder medicatie en gedoe van het ziekenhuis!!! Weet nog niet wat mijn mannetje ervan vind moet het nog ff met hem bespreken.

@Anoek, Zo wat gaat dat snel joh alweer 25wk zwanger!!! Hoop wel voor je dat je droom bij een droom blijft!!!!
@Twinkel, Wat goed dat je je hebt aangemeld voor moeders voor moeders. Ik heb dat toen ook gedaan met mijn 1ste zwangerschap. Vond het wel een heel gedoe hoor met die kannen, maar ben blij dat ik het gedaan heb toen en als ik weer zwanger ben ga ik het zeker weer doen. Went het al dat je mammie gaat worden???
@Vs, Oh wat balen meid dat de RD's zijn gekomen!!!! Ik wist dat ook niet hoor dat ze daar geen 2de kerstdag kennen!!!
@Mier, Vind het ook erg knap hoor dat je je mond kan houden!!!
@Vlinder, Hoe is het verder met jou????

Nou meiden fijne dag vandaag, ik ga me eigen ff snel aankleden want ik moet zo gaan werken, bah bah bah!!!!

Liefs xxx

hey meiden,

ik had gister opnieuw de digitale test gedaan en ja hoor gaf weer ZWANGER aan
ik trok dat ding eruit en stond dus een dikke vette streep!!! joepie!!
vanmorgen was ik om 4:00 al wakker en niet meer geslapen was zo misselijk!
nu gaat het wel weer goed hoor!
we hebben nog steeds niks gezegd!!! ik hoop dat we het nog even vol kunnen houden!
9 januari iig afspraak bij de verloskundige,dan ben ik alweer 7 weken,ik hoop dat ik dan niet al te lang meer hoeft te wachten voor de echo!! spannend!!

twinkel hoe is het bij jou?? voel je je al misselijk??

anoek alweer 25 weken wow,begint al op te schieten!!

pink hoe is het met het klussen in het huisje??

patricia jij bent echt de stapkoningin hier hoor,jij kan er wat van!

vs @#^&*!)(*&^@#@ weer balen zeg van de rot rd s

xxx

Hey Mier,

Ook hier? Hoef je niet te werken?

Balen dat je misselijk bent. Droge cracker eten voor je opstaat. Dat hielp bij mij echt supergoed! Ik ben de tijd doorgekomen zonder pot-hangen ;-) Hoop dat dat ook voor jou gaat gelden. Veel kleine beetjes eten, weinig vet en veel droge cracker, biscuitjes en fruit. Succes meid! Maar je weet het hé? Het is voor het goede doel!

Liefs

ben al klaar met werken,ik heb van 6:45 tot 13:00 gewerkt.
ik neem alle misselijkheid voor lief hoor!!!

xxx

Uhhh... niet dus Mier.. :-(

Hebben vanmiddag de geboortekaartjes besteld! Nu dus druk nadenken over teksten. Namen zijn we gelukkig ook al uit. We hebben nu een definitieve jongens-en meisjesnaam, waar we beide helemaal van overtuigd zijn! Nee, ik verklap lekker niks ;-)

Ja het schiet echt op. In het begin leken de weken niet voorbij te gaan en nu gaat het zo hard. Denk dat de laatste weken weer langzaam gaan omdat je dan echt op de komst van de kleine zit te wachten. Klopt dat Patricia? Hoe heb je dat ervaren bij de zwangerschap van je dochtertje?

Verder nog even in de stad geweest. Hebben een nieuwe radio/ CD-speler. De oude heeft alle verbouwingen niet overleefd. Geen mega-super-installatie hoor, maar eenvoudig. Wilde graag een draagbare CD-speler voor de bevalling zodat ik lekker mijn muziek kan draaien! Ook wilde mn mannetje graag zo'n Philips Wake Up Light, dus die hebben we ook gekocht. Ik ben heel benieuwd. Je schijnt er veel uitgeruster mee wakker te worden, omdat het proces van wakker worden op die manier natuurlijk is. We zullen het weten morgen!

Hoe is het met jullie? Erg rustig hier vandaag.

Pink, we zien je weinig... wat natuurlijk logisch is met al dat klussen in jullie nieuwe huis! Hoop dat alles ok is en dat het heel mooi aan het worden is! Wanneer willen jullie verhuizen?

Liefs Anoek

ja daar kwam ik ook achter anoek

fijn da jullie over de namen eens zijn! ben benieuwd hoe het daar straks bij ons aan toe gaat hahaha

Terug
Bovenaan