A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Ik ben net terug van het werken!!! De dag gign gelukkig wel lekker snel, ben blij dat ik weer thuis ben. Voel me eigen echt niet lekker!!!!
@Mier, Hihihi, vind het wel gappig dat je me stapkoningin noem. Ik heb het uitgaans leven pas ondekt en vind het idd heerlijk. Hoe ik het vol hou dat weet ik eigenlijk zelf ook niet!!
@Anoek,Ik heb mijn zwangerschap echt als heerlijk ervaren. De 1ste 6 weken was ik alleen erg ziek daarna was dat over.(diarree, spugen, misselijk) Moet wel zeggen dat ik het erg lang vond duren!! Het leek echt veel langer dan 9mnd, hihi. Ik kon haast niet wachten tot het zover was. Ik had wel veel last van maagzuur en toen mocht je dus geen renise slikken terwijl je zwanger bent (nu gelukkig wel). Ik dronk dus de hele dag chocomelk tegen het maagzuur (dat was het enige wat hielp). Had ook de hele dag trek in patat, dat heb ik dus ook veel gegeten tijdens mijn zwangerschap. Ben ook ruim 30 kilo toen aangekomen. Heb me eigen voor genomen om dat de volgende keer niet meer te doen, veel patat eten, hihihi. Toen ik ongeveer 22 wk zwanger was ging ik mijn hondjes uitlaten en ben toen erg hard gevallen. Het regende die dag en daardoor waren mijn schoenen te glad. Vanaf die tijd ben ik dus ook in de ziekte wet gegaan. Ik had erg last van mijn bekken en ben toen ook naar fysio geweest een stuk of 4x maar. Ik heb echt heel erg genoten van mijn zwangerschap en ik zat ook echt op een roze wolk!!! Mijn bevalling was ook echt super gegaan, heb echt geen pijn gehad ofzo. Ik vond het echt reuze meevallen. Al 1 dag na mijn bevalling was ik aangekleed en opgemaakt en ben ik zelf de geboorte kaartjes gaan halen. Dat wilde ik heel graag zelf doen. Toen mijn dochter 4dagen oud was ben ik al met haar naar buiten gegaan, ik wilde met haar showen, ik was zo trots en wilde dat aan iedereen laten zien. Eigenlijk mag je dan natuurlijk nog niet naar buiten, maar het was erg mooi weer toen zij werd geboren, dus ik mocht gelukkig met haar naar buiten!!! Hele dagen was ik met haar aan het wandelen, echt ik heb nog nooit zoveel gelopen, hihihi. Ik zit gewoon weer helemaal weg te dromen nou dat ik dit allemaal opschrijf. Het is eigenlijk wel heel moeilijk te beschreven de zwangerschap. Ik vond het echt iets speciaals. Ik weet ook nog goed dat ik de 1ste tijd na de bevaling mijn buik erg miste. Ineens was mijn buik leeg en voelde ik geen getrappel meer als ik rustig op bed lag of op de bank. Ineens moets ik haar delen en dat vond ik erg moeilijk!!
Oja de namen, nou de meisjes naam was al heel snel. Die hadden we al voordat we 3mnd zwanger waren, maar de jongens naam vonden we erg moeilijk. Het moest een stoere naam worden en dat was best nog wel moeilijk. We hadden de jongensnaam pas toen ik 8mnd zwanger was.
Liefs xxx