Hoi meiden,
Ja het klopt dat jullie me weinig zien hier, maar ja, druk aan het klussen he? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dan zo heerlijk aan het werk ben dat ik niet eens aan baby's enzo denk. Erg therapeutisch dus dat schuren en behangscheuren!!!!
VS, wat een klotenieuws...... Ik denk aan je....
Anoek, wat een mooi cadeautje van je baby, een bewegende buik!!
Mier, ik had niet verwacht dat jij het stil kon/zou houden. Want ik vind je altijd zo'n flapuit!! (positief bedoeld hoor, dat vind ik juist leuk!)
Twinkel, wat goed dat je je ook hebt aangemeld voor Moeders voor Moeders!!
Vlinder, alles goed bij jullie!!
Patricia, wat een mooi verhaal over je zwangerschap!! Heb je het al met je mannetje over je gedachten gehad om even te stoppen met het ziekenhuis?
Bo, hoe is het met jou?
Tara, fijne kerst gehad?
Wij hebben een leuke kerst gehad. 's Morgens lekker thuis met z'n tweetjes en eerste kerstdag 's middags bij mijn ouders en tweede bij de ouders van mijn vriend.
Vandaag weer hard geklust!! Morgen weer, dus dan zien jullie me weer niet!!
Vandaag dag 14 voor mij, dus het zal nog wel even duren voor mijn ei komt. Over een weekje de uitslagen in het ziekenhuis. Vind het doodeng!! Maar gelukkig heb ik veel afleiding en ik meen het echt dat ik eigenlijk gewoon geen tijd heb om over zwanger worden na te denken. Nu wel even natuurlijk, maar overdag niet. Goed he?
maar met al die verhalen van jullie krijg ik toch wel weer hoop aan de ene kant. Eerst maar eens afwachten wat de uitslagen zijn van onze onderzoeken, dan kunnen we weer verder kijken. Maar ja, soms zeggen bepaalde uitslagen ook niks he?? Het kan zomaar anders...
Liefs Pink