WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hallo meiden,

Ik ben zojuist naar school geweest om alvast weer voorbereidingen te treffen voor na de vakantie en nu heb ik dus nog lekker een volle week vrij.

@Vs, wat een schrikken moet dat zijn geweest. Gaan ze nu nog wel gewoon IVF proberen, of wordt het ICSI ofzo. Ik hoop voor je dat ze jullie daar goed kunnen helpen.
Ik duim voor je meid!

@Mier, ik voel me helemaal niet misselijk ofzo. Ook de pijn in mijn (.)(.) wordt wat minder. Gisteren heb ik de hele dag mijn buik gevoeld. De hele tijd steken aan de linkerkant. Het voelde een beetje als toen ik mijn ovulatie voelde.
Aan de ene kant probeer ik me maar te bedenken dat de boel daar vast en zeker aan het werk is en dat het heel normaal is dat ik dan soms wat voel, maar aan de andere kant gaat er dan soms ook door me heen - als het maar geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ofzo.
Ik vind het toch nog wel spannend tot aan de eerste echo.
Ik probeer van het goede uit te gaan, maar 1 op de 10 krijgt een miskraam en ik ben soms best wel bang om straks slecht nieuws te krijgen.
Is dit herkenbaar meiden?

Gistermorgen heb ik voor het laatst getest. Dat was de 4e.
Waarschijnlijk zal het ook wel niet de laatste keer zijn dat ik test, want ik heb er nog twee liggen. Het stelt me toch wel gerust als ik dat tweede streepje weer zie opdoemen.

Over de namen hebben wij voor de zwangerschap al wel nagedacht.
De meisjesnaam was snel duidelijk, maar afgelopen vrijdag beviel een collega van mijn man van een meisje met die naam. Ik weet nog niet of ik het nu nog wel bij deze naam wil houden. Ook over een jongensnaam hebben we al nagedacht.
Die vind ik nog steeds erg mooi, maar ik weet niet wat we er in de komende maanden nog van gaan denken.

@Vlinder, fijne wintersport gewenst en een heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2008 natuurlijk!

Veel liefs,

Twinkel3

Zo daar ben ik weer. Ben de hele dag weggeweest en stap net binnen. Heb ff een ovutest gedaan en JA heb mijn ei gevonden. Hij is positief. Net dus ff mijn vriend opgebelt en gezegt dat hij niet zo laat moest thuis komen omdat we vanaaf ff moeten wiebelen, hihi. De pijn van vannacht was dus waarschijnlijk mijn ei. Is dan voor het eerst dat ik het heb gevoelt. Ben echt blij!!!!! Hopelijk werkt het ook en is het dit keer dan raak!!!!!!!!!!! We wiebelen nu in ieder geval wel goed.

Liefs xxx

He meiden,

het is weer lang geleden, maar wat is er hier veel gebeurd zeg!!

Allereeerst twinkel en mier, heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap,wat een geweldig nieuws zo op het einde van het jaar. En nu een super start voor het volgende spannende jaar.
Ook ik mag me weer bij jullie aansluiten. Ik heb eerste kerstdag ook weer positief getest. Echt ongelooflijk. Ik ben weer zwanger. Ik ben ergens begin september uitgeteld, zo ongeveer gelijk met jullie dus.

Ik ga nu eerst even goed lezen hoe het met de anderen is.

Liefs Pippie

Bedankt voor alle lieve berichtjes.
Ons leven wordt behoorlijk overhoop gegooid nu het aan beide blijkt te liggen, de kans op slagen kleiner wordt en de klok opeens heel hard begint te tikken. Het zal voor ons ICSI worden, waarbij we moeten hopen dat ik voldoende eitjes produceer. Hiermee moeten we eigenlijk sneller beginnen dan we in eerste instantie dachten. Dus we hebben voor de komende tijd veel dingen waar we over moeten denken. Gister wilde ik het liefst direct mijn koffers pakken en voorgoed terug naar NL komen, vandaag denk ik dat we het waarschijnlijk hier zullen laten doen, eens afwachten wat ik morgen denk...... Het zou handig zijn als we nu in de toekomst konden kijken.

liefs
vs

Pippie, gefeliciteerd!!! Van het positieve uitgaan he? Maar ik kan me best voorstellen dat je het heel spannend vindt!! Maar geniet er van!

Patricia, wat goed, je ei gevonden!!

Twinkel, niet te veel bij nadenken hoor! Makkelijk praten, want waarschijnlijk zou ik geen haar beter zijn hoor...

VS, wat komt er veel op jullie af in korte tijd. Kan me voorstellen dat je graag weer 'thuis' zou willen zijn. Konden we maar in de toekomst kijken. We hoeven niet veel te weten, maar alleen het woordje 'zwanger' zou al genoeg zijn.....

Vandaag de hele dag geklust. Ben helemaal doof van de schuurmachine, ondanks de oordopjes. Ga nu weer lekker hangen, morgen weer aan de slag!

Liefs Pink

Vs,

wat ongelofelijk balen! Ik kan me voorstellen dat je met best veel dingen rekening houdt als je naar het ziekenhuis moet, maar dit...pfoe! Heel moeilijk voor jou en je mannetje, veel sterkte de komende periode (en ik hoop extra hard op een wonder voor jullie).

En Pippie: geweldig! Onwijs gefeliciteerd! Zoveel wiebelmeiden zwanger deze maand!

Hier gaat het aardig. Ben gisteren en vandaag wezen werken (jaja, ik ben 1 van de gekken die werkt tussen Kerst en Oud en Nieuw). Heb volgende week lekker een weekje vrij, ben ik wel aan toe hoor! Ik merk dat alle energie die ik heb, richting de baby gaat. Herstellen van een verkoudheid duurt rustig 1 week, een nachtje slecht slapen (afgelopen nacht) is niet zomaar ingehaald.

Verder heb ik de indruk dat de kleine gedraaid is en constant op mijn blaas/darmen trapt. Ben vannacht wel 10 keer naar de wc geweest, erg vermoeiend. Maarja...hoort erbij. Met lopen geen last meer, ook geen last van mijn rug enzo. Dus eigenlijk: gaat het hartstikke goed.

Mannetje is naar de film, ik ga lekker met een boek op de bank (Esther Verhoef - rendez vous, zat in mijn Kerstpakket).

Fijn weekend,

Liefs, Ukkie26

pippie hartelijk gefeleciteerd met de zwangerschap

twinkel zo voel ik het ook hoor! als de echo goed is dan zullen we wel wat meer rust krijgen!

pink lekker aan het klussen,en je gedachten is in het huisje,fijn hoor!

ukkie fijn dat het weer beter met je gaat,ik moest trouwens vandaag ook nog werken maar nu ben ik lekker vrij tot aan woensdag!

patricia fijn dat je je ei heb gevonden,dus weer goed wiebelen he

xxx

pink ik doe jou trouwens wel verbazen he hahaha  ja kan goed nog mijn mondje houden hoor!!!!

Terug
Bovenaan