WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Ja echt superknap Mier!! Ben trouwens echt wel benieuwd hoelang je het daadwerkelijk vol gaat houden voordat je het aan je moeder gaat vertellen!!!
Volgende week donderdag uitslag van de onderzoeken in het ziekenhuis, vind het erg spannend, maar denk er in ieder geval tijdens het klussen niet aan, dus dat werkt wel. Hoop dat de zwangergolf die hier heerst ook in januari door gaat.

Pink

donderdag al de uitslagen voor jullie,fijn maar wel heel spannend,ik hoop dat de uitslagen goed zijn en als ze iets vinden dat het maar iets kleins is en dat jullie dan snel zwanger zijn! ik hoop idd voor jullie dat de zwangergolf in januari doorgaat!
ik gun het jullie zo erg!!!
ik krijg 3 januari ook nog een uitslag van een bloedonderzoek maar ja het is nu toch niet meer belangrijk!

hoe is het in je huisje? schiet het al op

xxx

over 12 daagjes naar de verloskundige en dan gaan ze bepalen wanneer we de echo krijgen dus wel heel spannend,ik hoop dat ik het zolang voor me kan houden!

xxx

Pippie: van harte gefeliciteerd!! Mooi kadootje voor de kerst.

Er is hier echt een hele zwanger worden golf bezig en dat voor allemaal meiden die al lang bezig waren. Eens kijken of het ook overslaat naar de nog niet zwangere meiden. Wel  apart om te lezen dat ook de zwangere nog steeds alle dagen aftellen en uitzien naar bepaalde momenten.

Wat lees ik nu. Je bent weer zwanger Pippie!

Van harte gefeliciteerd!!!

Ik lees dat het dus herkenbaar is die onzekerheid in het begin.
Vooral omdat ik niet echt last heb van kwaaltjes ofzo.
Mijn pijnlijke (.)(.) nemen af en dat maakt me wel wat aan het twijfelen.
Maar goed, aan de andere kant weet ik ook wel dat je niet persé kwaaltjes hoeft te hebben om zwanger te zijn. Spannend is het in ieder geval wel.

@Pink, druk aan de klus in jullie nieuwe huis. Schiet het al lekker op?
Het is altijd leuk wanneer je resultaat gaat zien.

Liefs, Twinkel3

Mier het gaat met ups en downs. Het ene moment wil/kan ik het niet geloven en vraag ik me af waarom dit ons moet overkomen. Het andere moment denk ik dat er mogelijkheden zat zijn en dat het met wat hulp ook gaat lukken. Maar bovenal denk ik dat we ooit samen zwanger kunnen worden.
Het is nu een moeilijke periode waarin veel beslissingen moeten worden genomen. Waarschijnlijk zal het toch het beste zijn om het hier te doen, maar we hebben het helemaal gehad met de arts die ons tot nu toe heeft geholpen en we hebben het gevoel dat de kliniek met name uit is op winst maken en goede cijfers halen. Gister kregen we info over ivf en dat begon met het financiele plaatje en  daarna de handelingen. Nergens werd er gesproken over de emotionele kant van het geheel. Dat kan misschien ook wel aan de Amerikaanse cultuur liggen waarin met toch lichter denkt over medische ingrepen. Een echt prettig gevoel hebben we er niet bij. Maar de cijfers van de kliniek zijn erg goed en de vraag is of ze ons uberhaupt  zouden helpen in NL. Dus waarschijnlijk moeten we ons over de emotionele kant hier heen zetten. Eerst het allemaal laten bezinken er een een aantal dagen over denken wat we willen doen en een aantal zaken uitzoeken.
En tussendoor proberen te werken want dat gaat ook gewoon door!

vs ik vind het wel heel wat hoor,en amerika is toch anders als nederland maar denk wel dat ze daar verder met alles zijn dan hier of niet? en sneller aan de beurt,en niet zulke onwijs lange wachtlijsten!
ík hoop dat 2008 een heel mooi jaar voor jullie wordt en ga heel hard voor de mieden duimen die nog niet zwanger zijn

liefs mier

Terug
Bovenaan