WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Jeetje VS, wat een kl#te nieuws bij jou allemaal zeg! Erg heftig en ik kan me voorstellen dat je je nu verrot voelt en eigenlijk niet zo goed moet weten wat je nu moet voelen. Heftig, erg heftig. Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Ik wil alleen dat je weet dat ik aan je denk en jou ook het allerbeste gun en wens in 2008. Ik hoop echt dat het voor jullie ook goed gaat komen en jij ook snel mag genieten van een klein wondertje. Ik hoop het echt voor jullie. Heel veel sterkte en hou je taai!!

Ik kom straks nog even terug. Ik ga nu omkleden moet zo gaan werken.

Pippie, gefeliciteerd! Fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt. Geniet er van, ondanks dat het voor jullie extra spannend zal zijn.

Vs, jeetje wat een verhaal. Ja Amerikanen zijn er wel anders in dan wij Nederlanders denk ik. Ik hoop dat jullie de komende dagen n beetje tot rust kunnen komen en het kunnen laten bezinken, zodat jullie een weloverwogen keuze kunnen maken. Heel veel sterkte meid.

Twinkel en Mier, onzekerheid is heel normaal hoor. Zeker zo pril had ik ook eigenlijk geen kwaaltjes, dat kwam pas bij een week of 7. Elke zwangerschap is anders, dus er valt ook niet te bepalen hoe je je nu zou moeten voelen. En ja, het is zeker spannend in het begin, maar als die 12 weken voorbij zijn wordt je wel wat relaxter, maar komen er weer andere zorgen bij als zou mn kindje gezond zijn? Mijn advies, probeer gewoon lekker te genieten!

Ukkie, zo herkenbaar. Ik heb er al een paar weken last van dat ik er s nachts uit moet. Geen 10x, maar 1-2 keer per nacht. Ook onze uk gebruikt mijn blaas als trampoline lijkt wel, hahaha! Afgelopen 2 dagen heb ik veel last gehad van bandenpijn en vandaag kreeg ik de onderste knoop van mn jas ineens niet meer dicht, haha, dus groeispurt geweest denk ik. Nu gaat het weer wat beter. Jij had in de zelfde periode last daarvan hé?

Pink, fijn dat het klussen in jullie huisje je afleiding geeft. Die uitslagen lijkt me zeker spannend. Ik duim voor jullie dat alles goed is. Wellicht kan jij net als Twinkel een handje geholpen worden met je cyclus met chlomid :) Klus ze de komende dagen weer!

Hier verder alles ok! Vandaag is het kamertje klaar!!!!!!!!! Het is zó mooi geworden, ik ben helemaal trots en blij en ga elke keer als ik boven kom even kijken! Over 2 weekjes komen de meubeltjes en wordt het echt een kamertje voor de kleine!
Morgen gaan we met de as opa en oma een kinderwagen uitzoeken!

Fijne avond en alvast weltrusten voor later!

Liefs Anoek

Voor wie het leuk vindt (zwanger of niet zwanger): www.oudersinfo.nl

HIer staat de zwangerschap per week beschreven inclusief mooie foto's (echo, 3d, buiken, babies in de buik en meer...)

He,

ben weer lekker aan het werk.

Twinkel en Mier, die onzekerheid heb ik ook. Ik vergelijk alles met de vorige keer en bij elk pijntje,gevoeltje denk ik wel wat . Hoort het wel hoort het niet. volgens mij heeft iedereen dit die zwanger is, hoor. Ik denk inderdaad dat na de eerste echo je wat meer rust krijgt. Deze zwangerschap voelt anders dan de andere, waarom weet ik niet. Ik heb ook zo iets van theoretisch gezien moet het nu goed gaan, maar ja dit hoeft natuurlijk helemaal niet, al ik bij zwanger worden na een miskraam forum lees dan wordt je helemaal somber. Maar ja, het voelt nu beter. Vorige keer was ik alleen maar bezig met dat het fout kon gaan, nu voelt het goed. Het is ook wel geweldig. Ik ben ongeveer uitgerekend op de dag dat mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar zijn. Fantastisch toch?

Pink, spannend zeg de uitslagen. Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt door de verbouwing.

Vlinder, hoe is het met je?

Anouk en Ukkie, het begint al lekker op te schieten zeg. Een vriendin van mij is ongeveer even ver en begint nu al lekker uit te buiken. Ook het feit dat het kindje bijna levensvatbaar is is toch weer een mijlpaal in de zwangerschap niet??
Lekker genieten!!

Ik ga weer aan het werk,
liefs Pippie

Vs, wat een ongelofelijk kl@#$%te  bericht hebben jullie gehad! Ik denk aan je en  leef met je mee hoor... En je moet de moed nog niet opgeven, ze kunnen best heel  veel tegenwoordig.( Zeker in de vs toch?) Ik hoop echt dat jullie in 2008 een beetje meer geluk hebben,en dat ook jullie papa en mama mogen worden.

Dat   laatste geld trouwens voor alle  nog niet zwangere wiebelmeiden hoor!

Pippie, gefeliciteerd! Alweer een zwangere dr bij! Vst heel spannend voor jullie, maar je moet van het positieve uitgaan. De kans dat het nogmaals fout gaat is heeeel klein.

Twinkel en Mier, die onzekerheid klinkt zo bekend! Had het zelf vooral de eerst weken. Vanaf 7 weken werd ik misslijk, en hoe beroerder ik me voelde, hoe zekerder ik ervan werd dat het wel goed zat . (hahah is de misselijkheid ook  nog ergens goed voor!)  
Voor de echo was ik niet zelfs eens zenuwachtig! Al was het natuurlijk wel een opluchting dat er een babyte zat, en dat alles er goed zag.

xxx tara  

Goedemorgen,

Mier en Twinkel, die onzekerheid had ik ook hoor! Ik voelde de eerste paar weken (tot een week of 6) niets, afgezien van pijn alsof ik ongi ging worden. Maar dat schijnt je baarmoeder te zijn die 'oprekt'. Het is niet zo dat als je nix voelt, de zwangerschap niet goed gaat. De ene heeft gewoon 'pech', de ander mazzel met de kwaaltjes. Blijf vooral genieten!

Hier alles goed, vannacht beter geslapen (maar 2 keer naar de wc door uk). Wij gaan maandag de meubels voor de babykamer kopen, op het wiegje wachten we al een paar weken (staat in bestelling).

Anoek, weet jij al welke kinderwagen je kiest? Wij zijn voor de maxi cosi mura gegaan (3-wieler), lekker grote bak waar ze in kunnen liggen. Vind ik belangrijk. Om ze met 4 maanden al in een wandelwagen te 'hangen' terwijl ze nog lang niet kunnen zitten, vind ik er zo zielig uitzien...

Heb nu overigens weinig kwaaltjes, jippie! En heb lekker een weekje vrij, en daarna nog 8 weken werken (als ik doorwerk tot 4 weken van tevoren, ben ik wel van plan zolang het goed gaat). Dus ik begin toch wel af te tellen hoor...

Volgende week ga ik lekker met het kamertje verder. Meubels kopen, inrichten, hopelijk is dan ook het wiegje er. Dan lijkt het wat meer 'af', nu is het een bijna lege, net geverfde kamer. Kan niet wachten totdat 'ie af is, geeft wat meer rust ook denk ik.

Meiden, geniet van jullie (hopelijk vrije) dag en tot snel.

Liefs, Ukkie26

het is wel fijn om te lezen dat iedereen wel die onzekerheden kent van een beginnende zwangerschap!
mooie site anoek!
fijne dag iedereen nog vandaag

xxx

Terug
Bovenaan