Pippie, gefeliciteerd! Fijn dat je weer zo snel zwanger bent geraakt. Geniet er van, ondanks dat het voor jullie extra spannend zal zijn.
Vs, jeetje wat een verhaal. Ja Amerikanen zijn er wel anders in dan wij Nederlanders denk ik. Ik hoop dat jullie de komende dagen n beetje tot rust kunnen komen en het kunnen laten bezinken, zodat jullie een weloverwogen keuze kunnen maken. Heel veel sterkte meid.
Twinkel en Mier, onzekerheid is heel normaal hoor. Zeker zo pril had ik ook eigenlijk geen kwaaltjes, dat kwam pas bij een week of 7. Elke zwangerschap is anders, dus er valt ook niet te bepalen hoe je je nu zou moeten voelen. En ja, het is zeker spannend in het begin, maar als die 12 weken voorbij zijn wordt je wel wat relaxter, maar komen er weer andere zorgen bij als zou mn kindje gezond zijn? Mijn advies, probeer gewoon lekker te genieten!
Ukkie, zo herkenbaar. Ik heb er al een paar weken last van dat ik er s nachts uit moet. Geen 10x, maar 1-2 keer per nacht. Ook onze uk gebruikt mijn blaas als trampoline lijkt wel, hahaha! Afgelopen 2 dagen heb ik veel last gehad van bandenpijn en vandaag kreeg ik de onderste knoop van mn jas ineens niet meer dicht, haha, dus groeispurt geweest denk ik. Nu gaat het weer wat beter. Jij had in de zelfde periode last daarvan hé?
Pink, fijn dat het klussen in jullie huisje je afleiding geeft. Die uitslagen lijkt me zeker spannend. Ik duim voor jullie dat alles goed is. Wellicht kan jij net als Twinkel een handje geholpen worden met je cyclus met chlomid

Klus ze de komende dagen weer!
Hier verder alles ok! Vandaag is het kamertje klaar!!!!!!!!! Het is zó mooi geworden, ik ben helemaal trots en blij en ga elke keer als ik boven kom even kijken! Over 2 weekjes komen de meubeltjes en wordt het echt een kamertje voor de kleine!
Morgen gaan we met de as opa en oma een kinderwagen uitzoeken!
Fijne avond en alvast weltrusten voor later!
Liefs Anoek