Goedemorgen,
Mier en Twinkel, die onzekerheid had ik ook hoor! Ik voelde de eerste paar weken (tot een week of 6) niets, afgezien van pijn alsof ik ongi ging worden. Maar dat schijnt je baarmoeder te zijn die 'oprekt'. Het is niet zo dat als je nix voelt, de zwangerschap niet goed gaat. De ene heeft gewoon 'pech', de ander mazzel met de kwaaltjes. Blijf vooral genieten!
Hier alles goed, vannacht beter geslapen (maar 2 keer naar de wc door uk). Wij gaan maandag de meubels voor de babykamer kopen, op het wiegje wachten we al een paar weken (staat in bestelling).
Anoek, weet jij al welke kinderwagen je kiest? Wij zijn voor de maxi cosi mura gegaan (3-wieler), lekker grote bak waar ze in kunnen liggen. Vind ik belangrijk. Om ze met 4 maanden al in een wandelwagen te 'hangen' terwijl ze nog lang niet kunnen zitten, vind ik er zo zielig uitzien...
Heb nu overigens weinig kwaaltjes, jippie! En heb lekker een weekje vrij, en daarna nog 8 weken werken (als ik doorwerk tot 4 weken van tevoren, ben ik wel van plan zolang het goed gaat). Dus ik begin toch wel af te tellen hoor...
Volgende week ga ik lekker met het kamertje verder. Meubels kopen, inrichten, hopelijk is dan ook het wiegje er. Dan lijkt het wat meer 'af', nu is het een bijna lege, net geverfde kamer. Kan niet wachten totdat 'ie af is, geeft wat meer rust ook denk ik.
Meiden, geniet van jullie (hopelijk vrije) dag en tot snel.
Liefs, Ukkie26