WIEBELMEIDEN 6!

Nou meiden,

hier gaat het verder goed, ben erg angstig deze week, maar de vorige keer ging het fout met 5+4 en ik heb geloof ik vandaag deze dag zonder een druppeltje bloed doorstaan. heb dan ook vanmiddag naar de verloskundige in het ziekenhuis gebeld en ik mag volgende week donderdag komen voor een echo. Ik vind het erg spannend en ben zo bang dat ze weer niets zien. Maar goed, aan de andere kant pep ik me op dat het nu beter, rustiger voelt in mijn buik. Het moet gewoon goed zijn nu. Vandaag kon ik het niet laten het aan een collegaatje te vertellen die ook weet van de miskraam. En wat blijkt... ook zij is zwanger, zij weet het sinds zaterdag. Wel leuk zo dicht bij elkaar. Als we het er dan zo over hebben spookt toch telkens weer door mijn hoofd: tenminste als het bij mij goed gaat. Ik baal er soms een beetje van, vind dat ik vertrouwen moet hebben, maar aan de andere kant is die angst denk ik ook wel logisch. Ik hoop dat het snel volgende week donderdag is.

Groetjes Pippie

Pink, lieve meid, hoe gaat het met jou en je mannetje? Ik denk aan jullie. Ik snap het als je het even niet kan opbrengen om te forummen, maar we zijn er zodra de tijd rijp is of dat nu vandaag, morgen of over een paar weken is.

Patricia, je vertelde idd al dat je er zelf over nadacht om te stoppen met de behandelingen. Goed dat jullie het besproken hebben en samen een beslissing hebben genomen die goed voelt. Hoop dat jullie moed beloond zal worden met een mooie spontane zwangerschap!

Vs, pffff ook voor jullie zo'n moeilijke tijd. Zeker gezien jullie in de USA zitten, lijkt het me erg lastig om in zo'n situatie te zitten zonder je familie dichtbij. Je wordt door de feiten gedwongen om snel een beslissing te nemen, terwijl je liever wat langer de tijd had genomen. Dat is niet makkelijk, maar had dezelfde keuze gemaakt denk ik. Zijn de wachtlijsten daar net zo lang als hier?

Pippie, niks raars dat het voor jou extra spannend is. Fijn dat je al zo snel een echo hebt. Als het goed is zou er dan ook al hartactie te zien moeten zijn. Hopelijk wordt je straks gerustgesteld en kan het grote genieten beginnen.

Mier, wanneer moest jij naar de vk?

Hier gaat het weer een stuk beter. Ik  houd me nu al 2 dagen aan het advies van de vk en de pijn begint wel weg te trekken. Ik denk echt dat het komt doordat het hoofdje zo laag ligt steeds. Kindjes nemen een favoriete houding aan, dus die van mij zal graag zo liggen denk ik.... Ik fiets een stuk minder doordat ik nu voor een deel van de reis de bus pakt en pijn in mn stuitje is helemaal over. Lopen gaat vandaag ook alweer beter. Hopelijk trekt het dus helemaal weg en heb ik geluk, net als Ukkie. JIj had het ook in deze periode hé?

Wat zijn de plannen voor het weekend? Ik ga morgen eerst uitslapen....

Liefs Anoek

anoek a.s woensdag naar de verloskundige,dus begint al op te schieten!

Bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes. Ik hoop echt dat we er goed aan doen, aan onze beslissing. Ik wil het echt zo ontzettend graag een 2de kindje, maar soms vergeet ik daardoor dat ik een pracht van een dochter heb rond huppelen hierzo. En door de hormonen ben ik ook steeds niet echt mijzelf en dat kan ik mijn dochter gewoon niet aandoen. Als het deze maand weer niet raak is was het de bedoeling dat ik clomid 150mg zou gaan slikken, dus nog meer hormonen, dat lijkt me dus geen goed plan!! Eens zal voor ons de tijd daar zijn dat weet ik zeker en tot die tijd moet ik geduld hebben en me eigen proberen met andere dingen bezig te houden.

In mei word mijn dochtertje alweer 4 jaar, pufff wat gaat de tijd hard!!! Na haar verjaardag gaan we er ff lekker een weekje tussenuit. We wilde al eerder gaan, maar helaas dat gaat niet. We hebben in ieder geval 2 leuke dingen om naar uit te kijken. Een verjaardag en een vakantie!!! Ach het is zo mei!!!

Mijn NOD is ook bijna. Vind het dit keer wel spannender moet ik eerlijk zeggen. Ik ga er maar gewoon vanuit dat de RD's weer komen, dan is de teleurstelling misschien wel iets minder. Hoop ik!!!!

Liefs xxx

ps, Als er foto's zijn van de buiken meiden dan wil ik die ook wel zien hoor, lijkt me erg leuk. De foto's van de kinderkamers trouwens ook. Jullie hebben mijn mail.

patricia het komt goed hoor! lekker straks je dochtertjesverjaardag en lekker op vakantie!heerlijk,geniet er van en doe het rustig aan!

nou dames ik ga naar bed,want ik moet morgen werken! vind het niet zo erg hoor want de dag gaat altijd onwijs snel op maandag!

liefs mier

Patricia, wat goed dat je deze beslissing hebt genomen, en dat jullie daar samen achterstaan. Hopelijk geeft het wat rust, en wordt je toch weer "gewoon" zwanger.

Vs, wat kan er toch een boel gebeuren in 1,5 mnd tijd!   Kan me voorstellen dat je liever niet wil wachten met verdere stappen. Toch een lastige beslissing om het daar te doen, en niet hier.   Ik hoop heel erg voor jullie dat je kinderwens snel  in vervulling mag gaan.

Pink, hoe gaat ie? denk aan je....

Pippie,  spannend die echo... Gelukkig kun je volgende week al, hoewel een week soms ook lang kan duren. Hopelijk kun je straks volop gaan genieten.

Mier en twinkel,  al last van kwaaltjes?    

Anouk, wat vervelend die  pijn. Rustig aan doen hoor!  Luister naar je lichaam.  

liefs, tara    

Terug
Bovenaan