WIEBELMEIDEN 6!

Ik ga weer even weg. Misschien ben ik er vanavond weer, maar misschien ook eventjes niet...... Ik ben blij dat ik dit met jullie kan delen, fijn dat jullie er zijn.

ahhhhhhhh het is voor hem ook echt een hele klap,dat is ook echt niet leuk voor een man om te horen dat het niet goed zit! pink ik wou dat ik jullie kon helpen!!!
ik weet niet zo goed wat ik allemaal moet zeggen maar vind het zo ontzettend klote voor jullie!
zijn die wachtlijsten zo lang?? jullie gaan nu naar een meer gespecialiceerder ziekenhuis??

Wat een ontzettend K#T nieuws zeg! Je houdt er natuurlijk wel rekening mee dat het misschien niet goed zit, maar dit verwacht je toch echt niet. Vooral niet omdat je dacht dat het wel eens aan jouw onregelmatige cycli kon liggen.
Ontzettend veel sterkte gewenst voor de komende tijd. Je zal vele ups en downs hebben, en helaas vooral de downs. Denk de komende tijd vooral aan jezelf, je mannetje en jullie beide en probeer goed voor jezelf te zorgen (hoe moeilijk dat ook kan zijn). Geen van de gedachten die je krijgt is vreemd, raar of te gek, ze komen gewoon zoals ze komen.

Je grote wens voor een kindje heeft nu een andere wendig genomen, maar is nog lang niet over. Men kan tegenwoordig gelukkig heel erg veel. Bij wat voor arts hebben jullie over 4 weken een afspraak? Het lijkt mij verstandig om ook een afspraak bij de uroloog te krijgen zodat ze kunnen zien of er een aanwijsbare oorzaak is.

liefs
vs

Lieve Pink,

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.... wat een ongelooflijk k.u,t.nieuws hebben jullie te verwerken gekregen. Het moet voor jullie beide een enorme klap zijn.

Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten en steun bij elkaar kunnen vinden. Blijf met elkaar praten meid.

Ik vraag me af of er nog een herhaling van het sperma-onderzoek komt... hebben ze daar iets over gezegd? Heb altijd begrepen dat ze dat doen omdat door allerlei oorzaken het sperma tijdelijk niet goed kan zijn (bijv door ziekte ).
Maar een wachtlijst van een jaar... pffff das toch niet normaal meer???? Heb weleens gehoord dat het in België vlotter gaat en ook op een iets andere manier...

Allemaal tips waar je nu toch niks aan hebt. Ik wil jou en je mannetje veel sterkte wensen om dit een plekje te geven. Ben blij dat je het gevoel hebt dat je je hart hier kan luchten. Wil je het niet hier doen, dan heb je ook ons mailadres.

Ik denk aan jullie.

Hele dikke knuffel,
Anoek

Gezien het bericht van Pink voel ik niet de behoefte om uitgebreid mijn verhaal te doen.
Ik vind het niet gepast....

Even kort een reactie;
Mier, ja je moet het even doorgeven bij de ha. Ik heb dat met een week of 6 gedaan omdat ik ze toevallig aan de telefoon had voor iets anders. Verder is het handig ook de apotheek even te informeren.

Hier loopt het letterlijk en figuurlijk wat minder. Veel pijn in mn liezen met lopen. Geen pijn bij mijn stuitje gelukkig. Probeer het nu echt rustiger aan te doen.

Meiden, misschien tot straks nog.

X

Oh Pink, wat een ontzettend vervelend en slecht nieuws. En jij maar denken dat het aan jou lag met je onregelmatige cyclus...echt ontzettend vervelend. Ik hoop van harte dat er bij jullie een wonder mag gebeuren en jullie toch snel zwanger zullen zijn.

Heel veel sterkte voor jou en je mannetje.

Liefs, Ukkie26

Jeetje Pink, wat een slecht begin van het nieuwe jaar! Op zo'n uitslag zit niemand te wachten. Kan me voorstellen dat de grond dan wel even onder je voeten vandaan zakt als je dat hoort. We hadden allemaal zo gehoopt dat het aan jou lange cyclus lag, en dat dat met de clomid wel op te lossen was....
Ik denk aan je, en wil jou en je mannetje(zal voor hem ook niet meevallen) heel veel sterke toewensen.

liefs, tara

Terug
Bovenaan