Hey meiden,
Vandaag een superdag!! Pijn is echt een heel stuk minder. Had sinds een paar weken geen pijn in mn bil met omdraaien in bed!!! Verder geen last meer van mn stuitje, maar dat komt echt door het fietsen denk ik en dat doe ik nu bijna niet meer (neem de bus). Pijn in mn liezen is er nog wel, maar wel minder. Soms weer wat meer en ik denk dat dan het kindje weer met het hoofdje in het bekken ligt. Dusssss.... al met al een stuk beter en een beter humeur, ha ha ha!!
MIer, die aders.... tja wat zal ik er van zeggen. Ik kreeg dat ook in het begin van de zwangerschap en nu.... is het nog erger, ha ha ha... tepels als schotels en met die aders net ladkaarten en énorm!! Hahahahaha... de melkfabriek is opgebouwd,,,, niet dat het nut heeft, want ga geen bv geven;-) Koop in elk geval zsm een goede zwangerschapsbh. Ik heb daar zelf heel bewust voor gekozen. Ik heb ze van Anita met soft-beugel, speciaal voor tijdens de zw. KOst wat, maar ben er heel tevreden mee. Zien er niet uit, maar zit lekker en stevig en dat is het belangrijkst nu.
Twinkel, tja leuk he de eerste spulletjes kopen of krijgen??!!
Vs, dat gaat een stuk sneller dan in de usa. Fijn dat jullie het zo redden, dan kan je de keuze ook maken. Wanneer willen jullie gaan starten?
Patricia, en nog op stap vanavond?
Ukkie, druk met het kamertje? De meubeltjes kwamen toch vandaag? Geniet er van hé?!!!
Vlinder, tijd niet gezien of heb ik je gemist hier??? Alles goed?
Liefs Anoek