WIEBELMEIDEN 6!

Hey mier, morgen is het zaterdag hoor!  Nu al last van zwangerschapsdementie ???hahaha. Werkse morgen.

tara  

zo lekker ben ik zeg!! hahaha wat een sufkut!!
ja bedoel zaterdag natuurlijk,denk dat ik aan maandag dacht of zo!!
nu ga ik echt naar bed,want dat komt niet goed hahahaha

xxx

Ha meiden,

Hoe is het met jullie?

Met mij gaat het prima hoor, al krijg ik wel wat meer last van kwaaltjes (vermoeidheid e.d.), maar goed... dat neem ik graag voor lief.
Hoe staat het met de kwaaltjes bij jullie meiden?

Gisteren ben ik wezen shoppen met mijn moeder en zij kon het niet laten om alvast wat te kopen voor de kleine. Een mooie wikkeldoek van "koeka" in de kleur limegroen.
Leuk hè.

Ikzelf ben minder onzeker dan toen ik pas wist dat ik zwanger ben.
De afspraak voor de eerste echo schiet ook al op en dan krijgen we zeker te horen of alles er goed uitziet tot nu toe. Ik probeer maar van het beste uit te gaan.
Ik snap dat jij er nu iets anders in staat Pippie, maar dat heeft dan denk ik ook alles te maken met dat het de vorige keer mis is gegaan. Heel logisch hoor.
Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt aanstaande donderdag. Dat schiet ook al op hoor.

Hoe gaat het nu met jou Anoek? Al weer wat beter op de been of wil het nog niet zo?

En hoe is het met jullie Vs en Pink? Zijn de wachtlijsten in de States net zo lang als in Nederland?

En Patrica, ik duim voor je hoor dat je op je komende NOD de RD's niet zult zien!

En Tara, hoever ben jij nu alweer in de zwangerschap? Volgensmij heb jij het eerste trimester zo'n beetje gehad of niet?

Een fijn weekend gewenst.

Liefs, Twinkel3

He meiden,

het is rustig hier vandaag! Is het de stilte voor de storm???

Ik kan me voorstellen dat  de zwangeren  aan de ene kant blij zijn met zwangerschapskwaaltjes omdat het aangeeft dat je echt zwanger bent, maar aan de andere kant het af en toe ook erg vervelend kan zijn. Ik duim voor jullie allemaal dat het goed mag blijven gaan. Pippie veel sterkte deze tijd, en vertrouw op je intuitie.

Pink hoe is het bij jou? Ik weet niet of jullie het andere mensen al hebt verteld of er nog overdenkt om het te doen. Ik heb het als heel prettig ervaren om het een aantal mensen te vertellen. Het luchtte mij op om erover te praten, maar de reacties waren zoals de mensen zijn (wordt daar dan ook niet verdrietig of zo om en probeer er om te lachen). Heel veel sterkte meid! Je kan me altijd mailen als je dat wilt.

Het is lastig dat we nu zo ver weg van huis zitten en ook met een tijdsverschil te maken hebben. Het contact met thuis gaat daardoor anders dan dat we zouden willen en dat is soms best lastig. Ik vraag me soms ook af om men helemaal beseft hoe het met ons gaat, want houding en stem zeggen vaak veel meer.  We zijn u wel gedwongen om het er samen goed over te hebben en dat gaat gelukkig ook erg goed en ik denk beter dan als we in NL hadden gezeten. Aangezien we het toch samen moeten doen vind ik dat wel heel prettig. Verder zijn er hier 2 vriendinnen/collega's die het weten en heel erg meeleven. En jullie natuurlijk, dus ik heb wel het gevoel dat we het redden.
Er zijn hier geen wachtlijsten ed. Dus als we deze week zeggen dat we ervoor willen gaan dan moeten we nog wat testen ed doen, maar zou de behandeling waarschijnlijk over 2 cycli zijn. Dat gaat dus behoorlijk snel. Het is een hele afweging waar we het willen doen en zowel de US als NL hebben voor en nadelen. Maar we denken dat het waarschijnlijk toch beter is om het hier te doen. Rationeel gezien zeker, maar emotioneel gezien wordt het moeilijker. Daarvoor moeten we een plannetje maken hoe we  de emotionele belasting tijdens de behandeling  zo goed mogelijk kunnen beperken.
Voor nu heb ik het gevoel dat we het allemaal wel aankunnen alhoewel het een hele zware tijd gaat worden. Ik heb nu al medelijden met alle mensen om me heen voor als ik straks aan de hormonen moet: hormonen en ik gaan niet echt goed samen ;)

zo het is weer een heel verhaal geworden.

iedereen een heel fijn weekend geweest
vs

hey meiden,

vandaag gewerkt! de dag ging gelukkig wel snel,ben nu wel keigaar!
vanmiddag was ik effe misselijk,maar  nu niet meer! maar neem alles voor lief!
voor de rest gaat het gewoon goed en voel me goed! je ziet nu de aders op mijn borsten lopen!!! heb jij dat ook twinkel,pippie??  of heeft iemand dat gehad??(ukkie of anoek)

xxx

Hey meiden,

Vandaag een superdag!! Pijn is echt een heel stuk minder. Had sinds een paar weken geen pijn in mn bil met omdraaien in bed!!! Verder geen last meer van mn stuitje, maar dat komt echt door het fietsen denk ik en dat doe ik nu bijna niet meer (neem de bus). Pijn in mn liezen is er nog wel, maar wel minder. Soms weer wat meer en ik denk dat dan het kindje weer met het hoofdje in het bekken ligt. Dusssss.... al met al een stuk beter en een beter humeur, ha ha ha!!

MIer, die aders.... tja wat zal ik er van zeggen. Ik kreeg dat ook in het begin van de zwangerschap en nu.... is het nog erger, ha ha ha... tepels als schotels en met die aders net ladkaarten en énorm!! Hahahahaha... de melkfabriek is opgebouwd,,,, niet dat het nut heeft, want ga geen bv geven;-) Koop in elk geval zsm een goede zwangerschapsbh. Ik heb daar zelf heel bewust voor gekozen. Ik heb ze van Anita met soft-beugel, speciaal voor tijdens de zw. KOst wat, maar ben er heel tevreden mee. Zien er niet uit, maar zit lekker en stevig en dat is het belangrijkst nu.

Twinkel, tja leuk he de eerste spulletjes kopen of krijgen??!!

Vs, dat gaat een stuk sneller dan in de usa. Fijn dat jullie het zo redden, dan kan je de keuze ook maken. Wanneer willen jullie gaan starten?

Patricia, en nog op stap vanavond?

Ukkie, druk met het kamertje? De meubeltjes kwamen toch vandaag? Geniet er van hé?!!!

Vlinder, tijd niet gezien of heb ik je gemist hier??? Alles goed?

Liefs Anoek

hey anoek,

ik heb altijd hele dure goede bha s aan dus ik heb er in ieder geval wel goede steun aan,maar straks zal ik toch misschien nog overstappen.

oh en vlinder is op wintersport geweest en is vandaag terug gekomen! mail lezen anoek

xxx

Ja mier, dat van die aders, dat klinkt mij ook wel bekend in de oren :)
Ze zijn bij mij ook al een ruime cupmaat gegroeid. Ben dr wel blij mee, want ben van mezelf niet zo best bedeeld haha.

Fijn dat het weer wat beter gaat met de klachten anouk.

O ja, mier ik ben nu 12 weken en 3 dagen, en moet maandag weer naar verloskundige. hoeveel weken ben jij nu?

Dinsdag ga ik met mn vriendin even shoppen voor de positiemode. Ik pas een aantal broeken nu nog wel, maar het begint wel te knellen.

xxx tara

Terug
Bovenaan