WIEBELMEIDEN 6!

Ja hahahaha, heb daarna pas mn mail gelezen en toen wist ik het ook weer....
Ook al zwangerschapsdementie

Ja had ook altijd goede bh's, maar die zaten bij mij al heel snel niet prettig meer. Je borsten groeien en aan de zijkanten zitten melkklieren en daar begonnen de beugels bij mij op te drukken. Niet prettig dus. Ben vergeten er bij te zeggen dat het meegroei-bh's zijn. Wel erg handig anders blijf je kopen

Ik zat laatst eens te denken om in een lingeriezaak bh's te passen om te zien hoeveel cupmaten ze gegroeid zijn, ha ha.... kan met geen mogelijkheid meer in de normale..

Oja en goed smeren helpt om ze soepel te houden! Niet tegen striee. Daar heb ik gelukkig nog geen last van, ook niet op mn buik. Wel wat oude hihihi  Was nl een stuk zwaarder jaar of 2-3 terug dan begin dit jaar. Vlak voor ik zwanger werd had ik er zelfs nog eens 7-8 kilo af... Dus ben nu eigenlijk net zo zwaar als paar jaar terug, alleen nu zwanger.... Zit nu op +12 kilo ongeveer.

Tara, Mier en Twinkel al aangekomen??? Ukkie hoeveel zit jij inmiddels?

Tara, leuk shoppen voor positiemode... tenminste als je de juiste winkel weet te vinden. Heeft bij mij even geduurd. Ik ben bij Belly-B in Arnhem geweest. Een tip; kleding van Mama-Licious is erg leuk, modieus en betaalbaar!! Heb zelf ook wat spul van Noppies. Ook erg leuk, maar stuk duurder. Wel kwalitatief iets beter, maar goed opf dat nu zo nodig is... over een paar maanden dragen we het toch niet meer. Begin met een goede broek zou ik zeggen. Ik heb nog erg lang mn normale shirts aangekund. Nu pas, passen ze niet goed meer en kruipen ze door mn buik omhoog!

Ben nu ongeveer 1,5 kilo aangekomen, en vooralsnog geen last van straie. Ik hoop dat ik zo'n mooi buikje krijg dat alleen aan de voorkant zit, maar ja.. we hebben het niet voor zeggen.

tara

We gaan in groningen shoppen, en daar zitten wel meerdere zaken met alleen maar zwangerschapsmode. Dat mama-licious leuk en betaalbaar is dat had ik ook al gehoord, het schijnt van dezelfde fabrikant te zijn als Vera Moda.

Tara

Dat hoopte ik ook.... Helaas.... Ben ook op mn heupen wat ronder, maar heb nog steeds een taille gelukkig! Ach het hoort er ook wel een beetje bij en ben van mezelf toch al geen slanke den, dus ik verwachtte ook niet alleen een buikje te krijgen, ha ha!
Kan er nu om lachen, maar af en toe voel ik me toch wel een olifantje...

Ach anouk, wat maakt het uit? Ik vind zwangere vrouwen eigenlijk altijd wel mooi! Mn vriendin was de vorige keer 23 kilo aangekomen, vooral aan het eind ging het hard, maar ik vond dat ze er al die tijd wel mooi uitzag hoor!
 Dus... gewoon pronken met die buik!

xxx tara

Ohhh maar dat doe ik ook hoor!! Ben erg trots op mn buik en het kindje dat er in zit.

Begint jouw buikje al te groeien? Zie je al dat je zwanger bent?

@tara; ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen,en woensdag voor het eerst naar de verloskundige! ben niet aangekomen volgens mij!
ik moest vorige x wel lachen toen twinkel zei over haar lolo ferrari borsten,nu lijk ik er zelf ook wel op hoor heb ik het idee!! hahahahaha
mama-licious vind ik ook echt een heel leuk merk,en esprit heeft ook  wel leuke dingen!

@anoek; zou ik die nu al moeten kopen dan die bh s?? ze zullen nog wel wat groter worden denk! ik denk zelf dat ik ook overal nog meer wat rondingen krijg want ben ook niet echt slank dus...maar geef niks hoor,ik zal trots zijn als ik een buik heb met een mooie wonder!
geniet er nog even van he !! zo voorbij !!

xxx

Terug
Bovenaan