WIEBELMEIDEN 6!

Ooooh Pink, wat een kl*te nieuws zeg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen!!
Sterkte!!!!

Liefs xxx

Ik heb gister heel lang gepraat met mijn vriend. We willen echt heel graag een 2de kindje, dat is niet veranderd. We willen alleen stoppen met de onderzoeken in het ziekenhuis. Ik zat daar al langer over te denken en heb het er dus gister met hem over gehad. We zijn allebei van menig dat we er teveel meebezig zijn, doordat we steeds naar het ziekenhuis moeten. We geven het 6mnd hooguit, als we dan nog niet zwanger zijn gaan we weer naar het ziekenhuis. Ik denk zelf echt dat het beter is, maar vind het ook wel erg eng allemaal. Het ziekenhuis gaf mij toch ook wel een stukje zekerheid. We gaan gewoon verder met proberen. Bij mijn 1ste zwangerschap lukte het ook zonder de medicatie en de onderzoeken.

Liefs xxx

Jeetje Patricia, wat een moeilijke, en dappere, beslissing. En fijn dat jullie er allebei hetzelfde over denken.

Ik hoop voor jullie - en voor alle andere nog niet zwangere wiebelmeiden - dat 2008 voor jullie een vruchtbaar jaar mag zijn!

Ukkie26

Wat goed en knap van jullie dat jullie deze beslissing hebben durven nemen Patrica.
Wanneer het qua gevoel niet goed zit is het idd altijd beter om daar naar te luisteren.
Fijn dat jij en je man hier hetzelfde over denken. Ik denk dat het ook goed is dat jullie jezelf een tijdslimiet hebben gegeven. Ik hoop voor jullie dat het zwanger proberen te worden weer wat ontspannender wordt en minder een medisch gebeuren.

@Pink, hoe is het nu met jou meid?
Ik vind het echt ontzettend rot voor jullie en hoop dat er snel betere tijden voor jullie mogen komen.

Liefs,

Twinkel3

Pink: Hoe gaat het met je? Ik denk aan jullie. Je hebt er waarschijnlijk nog helemaal niks aan: maar de pijn en dergelijk die je nu voelt zal een heel klein beetje minder worden.

Patricia: wat een dappere beslissing zeg. Hopelijk zal de rust van niet meer naar het ziekenhuis hoeven een heel mooi resultaat geven.

Anoek: vervelend zeg dat je klachten hebt.

Hier gaat het zoals het gaat, maar in principe gaat het naar omstandigheden goed. Ik kan me gelukkig weer wat meer op het werk focussen. Verder wil ik in actie komen en proberen snel met icsi te beginnen. We zijn er zo goed als zeker overuit dat we dat hier willen doen. Het zal niet makkelijk worden, maar we denken dat het opweegt tegen de stress om vervroegd terug te keren naar NL. De tijd tikt natuurlijk heel snel door.  En soms vraag ik me af of we niet te snel een beslissing nemen. Het is nog maar anderhalve maand terug, toen we nog niet  wisten dat er wat aan de hand was.

vs

pink denk aan je! hoe gaat het nu??

vs voor jou ook een hele stap zeg,ik ga hard duimen voor jullie dat er toch nog een wonder gebeurt!

patricia wat knap dat jullie zo n beslissing hebben genomen!

ik ga voor jullie allemaal heel hard duimen voor een groot wonder

xxx

Lieve Pink,

Wat een ongelooflijk Kl#TE bericht zeg! Je weet dat het kan, je hebt het in je achterhoofd, maar toch... je hoopt, verwacht het niet.......
Wat moet dit een verschrikkelijke klap voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie er samen goed over kunnen praten en dat jullie snel jullie kansen krijgen. Helaas weet ik van een collegaatje dat de wachtlijsten inderdaad lang zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Heel erg veel sterkte,
liefs Pippie

VS en Patricia,

ook jullie hebben moeilijke beslissingen te nemen. Erg dapper!
Jullie ook allebei heel erg veel sterkte.

vs, is het een beetje te doen daar, zo ver weg, zo'n moeilijke tijd en dan al je familie hier, of hebben jullie ook je vrienden daar waar je je verhaal kwijt kunt?

Liefs,
Pippie

Terug
Bovenaan