A
Anoniem
Guest
Pink: goed om je hier weer te zien en te lezen dat je de eerste schrok en heel klein beetje te boven bent. Ik herken je wel in je verhaal dat jullie niet compleet zijn zonder een kindje. Maar nu met het huis wel heel vervelend dat je weet dat dat langer kan duren dan gehoopt.
Ukkie: de babykamer dus al bijna klaar! Het gaat snel zeg, nog maar 2 maandjes.
haha Anoek....landkaarten als borsten. Wat een zwangerschap toch allemaal doet met je lichaam.
Tara: bij jou nog steeds alles goed?
Pippie: voelt alles nog steeds goed aan?
Twinkel, Mier en vlinder: de echo's komen er snel aan. Hopelijk krijgen jullie dan de bevestiging dat het allemaal goed zit en kan je echt gaan genieten van de zwangerschap.
Patricia: waar haal je toch alle energie vandaan om te doen wat je doet. Je bent altijd op pad. Ik word er soms al moe van bij het lezen
Straks maar eens wat werk doen. Gelukkig kan ik me weer beter concentreren. Door alles loop ik behoorlijk achter met dingen en ik heb over ruim een week een deadline die niet verschoven kan worden.
liefs
Ukkie: de babykamer dus al bijna klaar! Het gaat snel zeg, nog maar 2 maandjes.
haha Anoek....landkaarten als borsten. Wat een zwangerschap toch allemaal doet met je lichaam.
Tara: bij jou nog steeds alles goed?
Pippie: voelt alles nog steeds goed aan?
Twinkel, Mier en vlinder: de echo's komen er snel aan. Hopelijk krijgen jullie dan de bevestiging dat het allemaal goed zit en kan je echt gaan genieten van de zwangerschap.
Patricia: waar haal je toch alle energie vandaan om te doen wat je doet. Je bent altijd op pad. Ik word er soms al moe van bij het lezen
Straks maar eens wat werk doen. Gelukkig kan ik me weer beter concentreren. Door alles loop ik behoorlijk achter met dingen en ik heb over ruim een week een deadline die niet verschoven kan worden.
liefs