WIEBELMEIDEN 6!

Pink: goed om je hier weer te zien en te lezen dat je de eerste  schrok en heel klein beetje te boven bent. Ik herken je wel in je verhaal dat jullie niet compleet zijn zonder een kindje. Maar nu met het huis wel heel vervelend dat je weet dat dat langer kan duren dan gehoopt.

Ukkie: de babykamer dus al bijna klaar! Het gaat snel zeg, nog maar 2 maandjes.

haha Anoek....landkaarten als  borsten. Wat een zwangerschap toch allemaal doet met je lichaam.

Tara: bij jou nog steeds alles goed?

Pippie: voelt alles nog steeds goed aan?    

Twinkel, Mier en vlinder: de echo's komen er snel aan. Hopelijk krijgen jullie dan de bevestiging dat het allemaal goed zit en kan je echt gaan genieten van de zwangerschap.

Patricia: waar haal je toch alle energie vandaan om te doen wat je doet. Je bent altijd op pad. Ik word er soms al moe van bij het lezen :)

Straks maar eens wat werk doen. Gelukkig kan ik me weer beter concentreren. Door alles loop ik behoorlijk achter met dingen en ik heb over ruim een week een deadline die niet verschoven kan worden.

liefs

@Ukkie, Wat leuk dat je babykamer staat. Bij ons is dat altijd weer een hoop geruzie als wij samen wat in elkaar moeten zetten, hihi. Jullie worden het vast nog weleens over de plek waar de kledingkast moet komen te staan.
@Pink, Kan me voorstellen dat je het wel zat bent ja om te klussen in het huis. Nog een paar weken en dan zijn jullie klaar. Helaas geen positest, maar blijf wel praten he saampjes!!!
@Vs, Als ik eerlijk ben word k ook weleens moe van mijzelf ja, hihi. Moet wel zeggen voordat ik die kleine had was ik vaker thuis. Nu ben ik elk vrij uurtje lekker met mijn dochter en als ze op school is moet ik altijd wel opruimen, boodschappen doen of mijn honden uitlaten. Vind het ook altijd wel erg leuk om met die kleine weg te gaan naar Blijdorp of ff zwemmen ofzo. Het stappen, tja dat had ik ook niet verwacht van mijzelf en zeker niet dat ik dan de andere dag gewoon weer vrolijk met Lisa op de kinderboerderij loop ofzo. De laatste paar dagen ben ik wel erg moe en wil ik veel slapen, waarom weet ik niet. Misschien krijg ik wel last van een winterdip of iets. Ik kom de laatste dagen erg slecht uit mijn bed en eerst was dat niet zo.

Voor de rest heb ik eigenlijk geen nieuws te vertellen. Morgen gaan we lekker weer ons ritme oppakken. Die meid gaat weer 4 dagdelen naar de peuterspeelzaal, manlief weer naar zijn werk en mama gaat weer aan het Sonja Bakkeren!!!!!!!!

Liefs xxx

@Pink, Ik wil nog ff zeggen  dat ik aan jullie denk!!! En ik begrijp je ook helemaal met dat je niet compleet bent zonder een kindje!! Ik hoop echt dat 2008 toch een heel mooi jaar voor jullie gaat worden en dat alles nog goed komt!!!

Liefs xxx

Pink, ik hoop dat je toch met plezier zult verhuizen hoor. Ik snap dat je liever met ander bericht het huis in was gegaan, maar probeer positief te blijven (hoe lastig ook en ik weet, ik heb makkelijk praten).

Wij hebben vandaag de commode ook in elkaar gezet: een stuk minder werk dan de kast. Enne...mn mannetje heeft gelijk over de plaats van de kasten. We hadden alles eerst neergezet zoals ik het wilde, toen zoals hij het mooier vond en verdraaid...hij heeft gelijk. Nu oogt de kamer veel groter (die meubels zijn namelijk best groot, commode is al zo 1 m breed en 50 of 60 diep...pff).

Ik zal proberen een foto van het kamertje (zoals ie in de showroom staat) hierneer te zetten, dan hebben jullie een beetje een idee. We doen een groen badje, groen aankleedkussen, wit lakentje met blauw/groen borduursel erop en een groen of een blauw dekentje. Groen is steeds lime, blauw is aqua. Ook hebben we een lime rolgordijn, overgordijnen moeten er nog komen.
Ik heb verder ook best wat lichtgroene kleertjes, kan zowel voor jongetje als meisje. Kleurt dus erg leuk bij de rest!

Jaaa...ik ben niet zo handig, maar zowaar: 't is gelukt! Dit is dus ons kamertje, het ledikantje hebben we nog niet in elkaar gezet omdat we eerst een wiegje hebben:

Het wiegje is dus gebroken wit (dat zie je hier niet zo goed).

Ik geloof dat ik nu een pagina-vullend-bericht heb getypt...

Fijne avond en tot snel!

Liefs, Ukkie26

(bah, morgen weer werken...ben echt aan het aftellen: nog (maximaal) 40 dagen...)

ohhhhhh 3 weekjes nog maar pink,dat is zo voorbij joh! schiet al op dus!

ukkie wat een leuke meubeltjes! nog maar ongeveer 40 daagjes werken dat is ook al zo!lekker aftellen!!!

xxx

Hallo allemaal,

hier alles nog goed. We zijn verder dan de vorige keer!
Donderdag wordt erg spannend, aan de ene kant zie ik ernaar uit aan de andere kant vind ik het doodeng. Het kan allemaal zomaar weer ineens afgelopen zijn.

Wat betreft mijn borsten, om maar even in de termen van Anouk te blijven. Die schotels vallen nog wel mee, maar er komt langzaam ook een prachtige landkaart tevoorschijn, Mier! En ze beginnen ook wat pijnlijker te worden. En groter, ja, ook groter. Volgens mij ben ik nog niet echt aangekomen, maar heb sinds een paar dagen wel het idee dat mijn broek wat strakker zit, zou wel erg vroeg zijn toch?

Pink, ik kan helemaal begrijpen dat jullie geluk niet compleet is zonder kindje. Ik hoop het allerbeste voor jullie... Sterkte!

Vlinder, fijne vakantie gehad? Ook voor jullie hoop ik het beste de 14e. Spannend.

Ukkie, erg leuke meubeltjes. En dat wiegje..... Ik wil ook graag een wiegje voor de eerste paar weken. Dat vind ik zo leuk staan.

Anouk, fijn dat je overal wat minder last van hebt. Je begint nu echt tegen grenzen aan te lopen he?

Twinkel en Mier, wanneer gaan jullie het vertellen of hoe gaan jullie dit doen? Nog leuke ideetjes. Bij jou weten al heel veel mensen het of niet Twinkel?
En hoe heb jij dit gedaan Tara? Ik vind het wel leuk om iets aparts te doen. Of met een leuk kadootje of een foto van de echo ofzo.

VS, knap hoe jullie er met zijn tweeen mee proberen om te gaan en er met elkaar over praten. Ook jij heel veel sterkte.

Liefs Pippie

Hallo meiden,

De eerste dag zit er weer op en gelukkig ben ik nog niet helemaal gebroken.
Nu lekker bankhangen met de PC op schoot.

@Ukkie, wat leuk dat je de meubeltjes aan ons laat zien. Mooi hoor!
Wij zijn ook al druk aan het koekeloeren op het internet naar wat wij mooi vinden.
Het meubilair zal wel strak en wit worden en qua kleuren zaten wij te denken aan donkerpaars met (een iets donkerder kleur) dan lime-groen.
Maar goed, eerst de echo maar eens even afwachten en dan rond de 12/13 weken gaan we wel eens richting Veenendaal naar de Babymax waarschijnlijk.

@Pippie, ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar donderdag hoor.
Ik duim hard voor je dat het deze keer beter nieuws krijgt dan de vorige keer.
Wat zegt je gevoel?
Mij bekruipt ook nog wel eens het akelige gevoel van "dadelijk is er niets of een dood kindje te zien", maar die gedachte probeer ik maar zo snel mogelijk uit m'n hoofd te zetten. Negen op de tien meiden krijgt geen miskraam en nu maar hopen dat wij hier allemaal bij tussen zitten meiden. Vanmorgen tijdens de muziekles moest er gehuppeld worden. Dat deed echt megazeer aan mijn (.)(.)! Gek genoeg stelt me dat dan wel wat gerust.

@Pink, wat goed van je zeg dat je er zo open over kunt praten. Het is idd helemaal niet iets om je voor te schamen en ik ben het met je eens dat het vaak prettiger is om je gevoel te delen dan dat je steeds toneel moet gaan spelen. De gedachte dat je met elkaar ook wel gelukkig bent mocht er geen kindje komen vind ik ook een dooddoener hoor. Als die wens er is en je hebt dat moedergevoel, dan blijf je toch een gemis voelen denk ik. Ik moet er ook niet aan denken om nooit een kindje te mogen krijgen.
Ik las dat jij al wel wat hoopvoller tegen de zaken aankijkt, ook al lijken de kansen kleiner te worden. Knap van je hoor meid. Ik hoop zo voor jullie dat jullie wens snel in vervulling mag gaan en dat jullie de mooie kamers mogen vullen met jullie lieve kindjes.

Ik weet niet wie het vroeg, maar wij hebben idd het nieuws al aan een aantal mensen verteld. Namelijk aan onze ouders, zussen, zwagers, beste vrienden en aan een collega van mij. Hier laten we het ook even bij hoor.
Bij onze vrienden had ik negerzoenen gedompeld in de smeltchocolade en hieroverheen muisjes gestrooid. Eroverheen zat een zilverfolietje. Toen we daar kwamen vertelden we dat we wat lekkers bij de koffie mee hadden genomen.
Ik zat nog even met mijn vriendin op de bank en zij vroeg of ik al ongi was geworden.
Ik gaf er maar wat een draai aan en toen haalde haar vriend het folietje van het bordje.
Hun blikken waren onbetaalbaar.
Onze ouders, zussen en zwagers hebben we het met de kerst verteld.
Bij mijn ouders thuis met een kadootje, omdat wij met kerst altijd pakjes doen onder de kerstboom.
Hoe hebben jullie het verteld/ gaan jullie het vertellen?

Verder de ook de groeten aan alle andere meiden hier.

Liefs,

Twinkel3

hey meiden,

pippie fijn dat je al verder ben als de vorige x! voor jou al bijna de echo,spannend hoor!

twinkel ook al last van (.)(.) hahaha,ja ik ook hoor!

vandaag gewerkt! ben nu wel moe! dus lekker bankhangen! morgen weer vroeg uit bed!maar een half dagje werken en dan anderhalve dag vrij,heerlijk!
collegaatje vertelde vandaag dat ze ging trouwen! op ongeveer mijn uitgerekende datum!hihiheb natuurlijk niks gezegd!

xxx

Terug
Bovenaan