WIEBELMEIDEN 6!

Hey meiden,

Hier even een berichtje van mij...

@Pink, fijn je hier weer te zien.Idd een dooddoener om te zeggen dat je net zo gelukkig bent met zn 2en als met een kindje. Je hebt niet voor niks een kinderwens toch? Goed van je dat je nog niks hebt opgezocht op internet. Ook niet doen hoor, je schiet er helemaal niks mee op. Elke situatie is anders. Hoop dat jullie het positief kunnen blijven zien. Vind het ook goed van jullie dat jullie het bespreekbaar maken. Dan kunnen anderen ook rekening houden met jullie gevoelens. Sterkte meid!

@MIer, nog even over die bh's. Je hoeft ze nog niet te kopen hoor. Dat is aan jou zelf.Ik vond mn bh's echt niet meer lekker zitten, net zoals Twinkel zei, maar als het bij jou wel lekker zit dan draag je ze toch lekker door?!! Ik heb er eerst 1 gekocht en nog afgewisseld met mn normale en heb paar weken later nog bijgekocht.

@Ukkie, wat een mooi kamertje meid! Onze kleuren zijn hetzelfde, ha ha!! Goede smaak dus  Wij hebben wel andere meubeltjes, hihi

@Pippie, ook broeken kunnen al snel niet lekker zitten hoor. Had ik ook.Zodra ik thuis kwam, ging mn normale kleren uit en een slobberbroek aan. Dat heeft niks te maken met de groei van je buik door het groeiende kindje, maar doordat je darmen anders moeten gaan liggen. Dus zou prima nu al kunnen hoor. Spannend hoor de eerste echo. Gewoon van je gevoel uitgaan!

Weet niet wie het vroeg, maar wij hebben het de toekomstige opa en oma's verteld door middel van een boekje cadeautje te doen (speciaal voor opa/oma, oma/ opa voor beginners). Mn broertje heb ik een rammelaar gegeven met een briefje eraan of hij erop wil passen tot 'ik' er mee kan spelen (dus namens de beeb). Viel in erg goede aarde moet ik zeggen!

Hier gaat het lichamelijk een heel stuk beter. BIjna geen last meer, maar moet ook wel zeggen dat ik nu veel meer naar mn lichaam luister en dus rustiger aan doe. Ook ik moet nog 8 weekjes werken (niet eens allemaal volle weken!). Kijk er erg naar uit.
Emotioneel is het vandaag een drama-dag... nadeel van mijn zw, zodra ik moe ben en er onverwachte dingen gebeuren (vaak meerderen) dan loop ik te janken en ben alles behalve rationeel... geen land mee te bezeilen dan. Gelukkig is mn mannetje heel lief voor me en voel ik me dan wel weer beter.
De kleine laat nu echt lekker goed en veel van zich horen en dat maakt héél veel goed!

Ga nu even lekker voor de televisie hangen en vroeg naar bed. Miss kom ik straks nog even kijken.

Liefs Anoek

hey anoek,

mijn  bh s doen nog helemaal niet zeer,en zitten nog erg goed!
als ze straks zeer gaan doen in de bh s dan is het anders!
mijn vriend moest al lachen over de meegroei bh s !

pippie ik heb het bijna nog niemand verteld,wil het straks doen met de echofoto!

xxx

hahahahaha.... hij gaat nog harder lachen als hij ze ziet

Hier geen televisie kijken. Manlief wil graag een film zien en ik wilde toch al vroeg naar bed, dus nog maar ff op de laptop

anoek american next topmodel is bezig hoor! of vind je dat niet leuk!
vorige x keek je ook naar holland next topmodel toch??

xxx

Ja wilde ik ook zien, maar die eerste aflevering met de screentesten/ audities vind ik niks aan. Dus mannatje mag zn film kijken. Lief van mij hé?!!!

Kijk jij ook dan?

Terug
Bovenaan